Ezt már van aki jobban csinálja és Magyar!
Kiss Pál Tamásnak hívják és bemutatta a Renault rendezvényen úgy , h kettőt autózott körbe. Szenzációs volt.
És most az angol bajnokit vezeti. Remélem egyszer átkeresztelik a kanyart.
Egyenletesen gyorsultam. Elindultam mind a két versenyen. Jól éreztem magam. Holnap elrakom a motort télre. Az idei évben pályán teljesített köreim száma ezáltal megrekedt valahol az 50 körül. Talán jövőre lesz megint időm motorozni.
No hát akkor pár szó a mai Jura racinges pályanapról.
Délre értem ki a ringre éppen az olasz verseny indult. Bérczi Dávidnak Dávidnak addigra már volt sikerélménye hiszen utolsó helyről rajtolva is nyerni tudott egy versenyt. A többieket nem tudom csak, hogy Jani a Predi előtt végzett.
12:20-kor kezdődött a superbike verseny. (Az előző verseny utolsó embere még le sem jött de már nyitották a box-utcát. Volt kapkodás.) Juhász Dávid egyből az élre állt és pillanatok alatt elhúzott. B.Dávid és Brian kart karba öltve hámozták át magukat a mezőny elején. 2 kör alatt feljöttek a 2-3-ik helyre. A 2-es kanyar előtt egyszerre ketten motoroztak körbe egy R1-est. Aztán Dávid megelőzte Brian-t de Attilla nem hagyta magát és visszaelőzte. Aztán a 3-ik körben egy teljesen ártatlan szituációban Dávid elcsúszott a 2-es kanyar elején. Pont néztem és semmit extrát nem lehetett látni. Egyszerűen elment az eleje. Dávid azért lábon hozta be a mocit bár sajnos az eljutott a falig. Ezután már semmi nem veszélyeztette a Brian 2-ik helyét.
Jani szépen jött fel és újfent ment 1:58-as kört. Predi 2:00? Tom war is szépen visszarázódott a 2 éves kihagyás után.
Ebédszünet után jött az 3 órás délutáni motorozás. Ekkorra már csodaszép időnk lett csak valami hihetetlen szárnyas hangya invázió lepte el a pályát. Nem viccelek olyan rajokban röpködtek, hogy 100m-ről is látni lehetett őket. Mint ha nagy barna felhők lettek volna. A gyors jobbosban éppen tábort vert egy raj.
Na mindegy az első felmenetelnél mentem 3 mért kört majd úgy jöttem le mint akit agyonvertek. A szokásos első menetes görcs. Alig bírtam elengedni a kormányt. Kétszer majdnem el is hagytam a pályát és nem az aszfaltos bukótérben. A guminyomást eléggé sac per kábé állítottam be. Lejövetelkor elöl 2,5 hátul 1,6 volt. 2:05,311.
A következő menetben sokkal jobban mentem de mindig utolértem valakit szóval még javítani sem sikerült nem de érzetre jobb volt és az RC is 03-as optimal lapot írt.
Jani ezután felajánlotta, hogy jön mögöttem. Mondom jó de ne gyere közel mert nem akarok kék zászlót látni miattad.
Na úgy mentem mint a barom. 2X is majdnem elszálltam a mansellbe, egyszer a sikán után nem sikerült berakni 3-ba ezért jött a keró egyből.
Persze volt ahol javítottam. A kigyorsításaim egy hangyányit jobbak lettek. Olyan mázlisták voltunk, hogy 3 körön keresztül senkit nem értünk utol. Az egyik pb is lett. 2:01,613. Csak 2 tizedet javítottam de ez is több mint a semmi. Az optimal lap már 2:00.9.
Lejövetel után a Jani nagyjából azt mondta amit eddig is tudtam. Nem használom ki a pályát és túl hamar elfordulok.
Itt (16:30 körül) volt egy rövid piros zászló de nem tudom miért. Háromnegyedkor még felmentem, hogy itt ott javítsak. Érzetre sikerült de ekkor már nem mért az RC. Nem hiszem, hogy jobbat mentem volna mert sok helyen elspóroltam, hogy a kanyar bemenetre tudjak koncentrálni. Volt amikor sikerült.
A vasárnap estin ment a Talma egy nagybandittal . Szóltam a Tamásnak, hogy mérjen majd neki időt. Remélem sikerült.
Itthon féltucat döglött hangya esett ki a nadrágomból.
Összességében elégedett vagyok.
Ja, lassan kezdem utolerni magma. Penteken ki is mentem motorozni, de ugye.....2 honap utan vegre tudtam volna Menni, oszt tessek. De legalabb az erases megvolt, hog a svednek fizetek......
Mondjuk ha végig menne egy teljes kört a motorom és nem sütne a szemembe a nap, valamint nem zavarna egy két dolog motorozás közben, mint pl.: kormány, fék, plexi, km óra, valamint a nagy fejem, akkor azért szerintem egy körön kettőt simán adnék neki.
na meg van.
Kiss Pál Tamásnak hívják és bemutatta a Renault rendezvényen úgy , h kettőt autózott körbe. Szenzációs volt.
És most az angol bajnokit vezeti. Remélem egyszer átkeresztelik a kanyart.
Mi volt ma? Hogy vagy? Sehogy?
Délre értem ki a ringre éppen az olasz verseny indult. Bérczi Dávidnak Dávidnak addigra már volt sikerélménye hiszen utolsó helyről rajtolva is nyerni tudott egy versenyt. A többieket nem tudom csak, hogy Jani a Predi előtt végzett.
12:20-kor kezdődött a superbike verseny. (Az előző verseny utolsó embere még le sem jött de már nyitották a box-utcát. Volt kapkodás.) Juhász Dávid egyből az élre állt és pillanatok alatt elhúzott. B.Dávid és Brian kart karba öltve hámozták át magukat a mezőny elején. 2 kör alatt feljöttek a 2-3-ik helyre. A 2-es kanyar előtt egyszerre ketten motoroztak körbe egy R1-est. Aztán Dávid megelőzte Brian-t de Attilla nem hagyta magát és visszaelőzte. Aztán a 3-ik körben egy teljesen ártatlan szituációban Dávid elcsúszott a 2-es kanyar elején. Pont néztem és semmit extrát nem lehetett látni. Egyszerűen elment az eleje. Dávid azért lábon hozta be a mocit bár sajnos az eljutott a falig. Ezután már semmi nem veszélyeztette a Brian 2-ik helyét.
Jani szépen jött fel és újfent ment 1:58-as kört. Predi 2:00? Tom war is szépen visszarázódott a 2 éves kihagyás után.
Ebédszünet után jött az 3 órás délutáni motorozás. Ekkorra már csodaszép időnk lett csak valami hihetetlen szárnyas hangya invázió lepte el a pályát. Nem viccelek olyan rajokban röpködtek, hogy 100m-ről is látni lehetett őket. Mint ha nagy barna felhők lettek volna. A gyors jobbosban éppen tábort vert egy raj.
Na mindegy az első felmenetelnél mentem 3 mért kört majd úgy jöttem le mint akit agyonvertek. A szokásos első menetes görcs. Alig bírtam elengedni a kormányt. Kétszer majdnem el is hagytam a pályát és nem az aszfaltos bukótérben. A guminyomást eléggé sac per kábé állítottam be. Lejövetelkor elöl 2,5 hátul 1,6 volt. 2:05,311.
A következő menetben sokkal jobban mentem de mindig utolértem valakit szóval még javítani sem sikerült nem de érzetre jobb volt és az RC is 03-as optimal lapot írt.
Jani ezután felajánlotta, hogy jön mögöttem. Mondom jó de ne gyere közel mert nem akarok kék zászlót látni miattad.
Na úgy mentem mint a barom. 2X is majdnem elszálltam a mansellbe, egyszer a sikán után nem sikerült berakni 3-ba ezért jött a keró egyből.
Persze volt ahol javítottam. A kigyorsításaim egy hangyányit jobbak lettek. Olyan mázlisták voltunk, hogy 3 körön keresztül senkit nem értünk utol. Az egyik pb is lett. 2:01,613. Csak 2 tizedet javítottam de ez is több mint a semmi. Az optimal lap már 2:00.9.
Lejövetel után a Jani nagyjából azt mondta amit eddig is tudtam. Nem használom ki a pályát és túl hamar elfordulok.
Itt (16:30 körül) volt egy rövid piros zászló de nem tudom miért. Háromnegyedkor még felmentem, hogy itt ott javítsak. Érzetre sikerült de ekkor már nem mért az RC. Nem hiszem, hogy jobbat mentem volna mert sok helyen elspóroltam, hogy a kanyar bemenetre tudjak koncentrálni. Volt amikor sikerült.
A vasárnap estin ment a Talma egy nagybandittal . Szóltam a Tamásnak, hogy mérjen majd neki időt. Remélem sikerült.
Itthon féltucat döglött hangya esett ki a nadrágomból.
Összességében elégedett vagyok.
csak ennyit akartam mondani
Hol voltál eddig, csak a meló?
Na de szégyelhetné is magát ha nem osztogatta volna ilyen bőszen a köröket esőben.
Ügyesen megy az biztos.