Megnéztem a H-ring honlapját, mostmár látom hogy komoly . A következőket írták a ruháról:
- A pályamotorozás ruházata:
Alapvető felszerelésként a szervezők minden esetben megkövetelik a bőrruha, a csizma, a kesztyű, és a bukósisak viseletét. Ezek bármelyikének hiánya a pályamotorozási jog felfüggesztését vonja maga után!
más: jövő szerdán lehetséges hogy eltudok menni pringre, de verseny után jövök haza mert dolgoznom kell, így a délutáni 3*20percet nem használnám ki. szívesen átadom vkinek ha érdekli.
Végre találtam szuper akcios áron elsökerék fixálo állványt amit szállitáshoz vagy garázsban tároláshoz használhatok. Csak bele kell tolni az elsö kereket és saját sulyátol fixen áll, szállitásnál a nagy elöny hogy egyedül beletolod ebbe és elengedheted amig kikötöd a hátulját. Ennek az ára többnyire a duplája annak mint amit én találtam.
Ha valakit érdekelne még akkor várok 2-3 napot a rendeléssel, szállitással együtt 18.000 ft
Csak az irja fel magát listára aki hajlando azonnal utalni.
Majd a pancsira viszek csavarnyúzót azzal meg jól eltekergetem neked! Bocs a félrevezetésért, hát nem is 09-et mentél , hanem 08 nem olyan rossz az ne gyilkold magad! Gratula jól mentél!
köszönet svédnek, és bérczi janinak( ha jóltudom, ha nem bocs) a futómű állításért. Mostmár nagyon szarból közepesen rossz a hátulja, de már körbelehet vele menni viszont már tudom mitkell állítani. THX
Ezen a 3 napos hétvégén német amatörök birtokolták a Hringet, de közremüködésemmel kijuttott néhény fanatikus magyar amatör pályázó is erre a jo kis bulira. A fanatikusság ahhoz kellett jo kedvvel végigcsináljuk ezt a sok esövel tarkitott 3 napot.
Ez a hétfö volt a záronap, sok magyar résztvevövel.
A mai nap sem kezdödött jól ugyhogy ma ugy döntöttem 8 helyett csak 9 re megyek ki a Ringre
A németek komoly része nem várta meg a mai napot, tegnap este hazaindultak, egy másik részük a ma reggeli esö miatt kezdett csomagolni.
Viszont ma egy népesebb magyar tábor várta a szárado pályát. Bérczi Jani és Hajni, Reffes, Balog Csabcsi, Tompi, Norbi, Koca, Qpi, Maz, Deák Gabesz, és az ujfiunk a nagyon szimpatikus de még lassu Almano. Egyedül Snake hanyagolta a mai napot, csak látogatoban volt kint délelött.
10 óra felé már majdnem száraz pályára csak Norbi és Tompi merészkedtek ki. Sajnos Tompi csak 3-4 kört tudott menni mert a sikán kijáratánál egy highside-al leszállt a motorról és mindkettöjükön mély nyomott hagyott ez az egymástól elvállás. Tompit bevitték az ambullanciára, de törést nem állapitottak meg de mindene fájt. A highside ugyanis olyan szépre sikerült hogy egy szaltora is volt ideje a levegöben viszont a landolás az aszfalton már kevésbé volt inyére. A motoron kb 1 napos volt az uj idom. Jobbulást.
Norbi és én készültünk az Old Mans Cupra, néztük az eget és a szárado pályát és slick mellett döntöttünk.
Mivel a fele német tábor már nem volt jelen igy nem volt tul sok indulo.
Volt néhány német akik elmentek a verseny elején, de néhányat sikerült kifékeznem a célvégén, volt akit a kettes kanyar elött fékeztem ki és volt egy akit a -3 elött. Végülis a 4. helyen értem célba. Boldog voltam az ujabb kupa miatt, nemsok hétvégén jut az embernek 2 kupa, föleg ugy nem hogy pb közelébe sem kerültem.
Ezekután jött a hosszutávu GP distance verseny ami kemény 16 körböl állt. Szinte minden magyar rajthoz állt, de mindenki hátulról mert nem voltak itt a tegnapi idömérön.
Balog Csabcsi egy jo rajt után hátulról is felverekedte magát a élbolyba. Mindössze 3 ezres motort nem tudott megfogni a 6 kilos gépével.
Qpi 11. 2:02
Deák Gabesz 17. 2:05
Koca 23. uj pb vel 2:08.453
Hajni 26. uj pb-vel 2:10.493 :hello:
Norbi 27.
A negyedik helyért Csabcsi szép kupát kapott, de szerintem a délutáni szabadedzésen történteknek sokkal jobban örült mert sikerült egy fantasztikus 1:56.35 uj pb.
Szóval vegyes volt a hétvége a sok esö miatt, de hoztunk kupát mindenen olyan versenyen ahol magyarok indultak.
A haverokkal le megyünk pályázni a hétvégén, de én még nem tudom, hogy milyen olajat tegyek a motorba. A motor különolajozású, Agip racing 2t-m van de arra azt mondják, hogy nem lehet beletenni olajpumpásba. Melyik olaj lenne a legjobb amit bele lehetne tenni a különolajozásos rendszerbe és nyugodtan tudnék vele pályázni?
Mész utcán is, vagy kizárólag pályára kell?
Van új és használt slick, ill. használt, mintás versenygumi (BT002, 003, ContiRaceAttack, Pir Diablo és Dragon Supercorsa, Metz Racetec, Dun D209-211GP.
Továbbiakat telefonon vagy e-mailen!
Szia!
Tudnál nekem segíteni gumi ügyben (motor mielőtt valaki másra gondol:))? Többen javasolták már, hogy forduljak hozzád!
Idén kezdtem el pályára járni, és minden tapasztalat jól jön:) Amúgy R-Séria (R6) kupára alkalmas gumi kellene.
Köszi!
Laci
Az elmúlt 2 évben nem volt, mert nem volt rá igény. Csupán 5 jelentkező kéne (akik persze ki is jönnek) és tarthatunk, de 1-1 pár miatt nem tudunk és nem is akarunk leparancsolni 60 motorost a pályáról 15 percre.
- A pályamotorozás ruházata:
Alapvető felszerelésként a szervezők minden esetben megkövetelik a bőrruha, a csizma, a kesztyű, és a bukósisak viseletét. Ezek bármelyikének hiánya a pályamotorozási jog felfüggesztését vonja maga után!
neked is kösz a segítséget roy!
más: jövő szerdán lehetséges hogy eltudok menni pringre, de verseny után jövök haza mert dolgoznom kell, így a délutáni 3*20percet nem használnám ki. szívesen átadom vkinek ha érdekli.
Ha valakit érdekelne még akkor várok 2-3 napot a rendeléssel, szállitással együtt 18.000 ft
Csak az irja fel magát listára aki hajlando azonnal utalni.
A ringre pontosabban a szombati ingyenes pályamocizásról kérdeznék!
Nekem kordura ruhám van és h felengednek e?vagy el se induljak?
Bár azt amit csináltam nem nevezném futómű állításnak.
köszönet svédnek, és bérczi janinak( ha jóltudom, ha nem bocs) a futómű állításért. Mostmár nagyon szarból közepesen rossz a hátulja, de már körbelehet vele menni viszont már tudom mitkell állítani. THX
már sajnálom hogy kihagytam
Részleteket itt találod:
http://www.motorosok.hu/forum/viewtopic.php?t
=1019
Ez a hétfö volt a záronap, sok magyar résztvevövel.
A mai nap sem kezdödött jól ugyhogy ma ugy döntöttem 8 helyett csak 9 re megyek ki a Ringre
A németek komoly része nem várta meg a mai napot, tegnap este hazaindultak, egy másik részük a ma reggeli esö miatt kezdett csomagolni.
Viszont ma egy népesebb magyar tábor várta a szárado pályát. Bérczi Jani és Hajni, Reffes, Balog Csabcsi, Tompi, Norbi, Koca, Qpi, Maz, Deák Gabesz, és az ujfiunk a nagyon szimpatikus de még lassu Almano. Egyedül Snake hanyagolta a mai napot, csak látogatoban volt kint délelött.
10 óra felé már majdnem száraz pályára csak Norbi és Tompi merészkedtek ki. Sajnos Tompi csak 3-4 kört tudott menni mert a sikán kijáratánál egy highside-al leszállt a motorról és mindkettöjükön mély nyomott hagyott ez az egymástól elvállás. Tompit bevitték az ambullanciára, de törést nem állapitottak meg de mindene fájt. A highside ugyanis olyan szépre sikerült hogy egy szaltora is volt ideje a levegöben viszont a landolás az aszfalton már kevésbé volt inyére. A motoron kb 1 napos volt az uj idom. Jobbulást.
Norbi és én készültünk az Old Mans Cupra, néztük az eget és a szárado pályát és slick mellett döntöttünk.
Mivel a fele német tábor már nem volt jelen igy nem volt tul sok indulo.
Volt néhány német akik elmentek a verseny elején, de néhányat sikerült kifékeznem a célvégén, volt akit a kettes kanyar elött fékeztem ki és volt egy akit a -3 elött. Végülis a 4. helyen értem célba. Boldog voltam az ujabb kupa miatt, nemsok hétvégén jut az embernek 2 kupa, föleg ugy nem hogy pb közelébe sem kerültem.
Ezekután jött a hosszutávu GP distance verseny ami kemény 16 körböl állt. Szinte minden magyar rajthoz állt, de mindenki hátulról mert nem voltak itt a tegnapi idömérön.
Balog Csabcsi egy jo rajt után hátulról is felverekedte magát a élbolyba. Mindössze 3 ezres motort nem tudott megfogni a 6 kilos gépével.
Qpi 11. 2:02
Deák Gabesz 17. 2:05
Koca 23. uj pb vel 2:08.453
Hajni 26. uj pb-vel 2:10.493 :hello:
Norbi 27.
A negyedik helyért Csabcsi szép kupát kapott, de szerintem a délutáni szabadedzésen történteknek sokkal jobban örült mert sikerült egy fantasztikus 1:56.35 uj pb.
Szóval vegyes volt a hétvége a sok esö miatt, de hoztunk kupát mindenen olyan versenyen ahol magyarok indultak.
A haverokkal le megyünk pályázni a hétvégén, de én még nem tudom, hogy milyen olajat tegyek a motorba. A motor különolajozású, Agip racing 2t-m van de arra azt mondják, hogy nem lehet beletenni olajpumpásba. Melyik olaj lenne a legjobb amit bele lehetne tenni a különolajozásos rendszerbe és nyugodtan tudnék vele pályázni?
Van új és használt slick, ill. használt, mintás versenygumi (BT002, 003, ContiRaceAttack, Pir Diablo és Dragon Supercorsa, Metz Racetec, Dun D209-211GP.
Továbbiakat telefonon vagy e-mailen!
Tudnál nekem segíteni gumi ügyben (motor mielőtt valaki másra gondol:))? Többen javasolták már, hogy forduljak hozzád!
Idén kezdtem el pályára járni, és minden tapasztalat jól jön:) Amúgy R-Séria (R6) kupára alkalmas gumi kellene.
Köszi!
Laci