Még nem egészen jó ,Belekerült a hátsó gátlóba a versenyolaj (ami hígabb mint a gyári,ezért most úgy néz ki hogy a hátsó rugóerő megint karcsú!
24.-én teszt ,aztán majd meglátjuk megy e az az 57-56a gsx-r klub kupán
éppen ezért voltam benne biztos hogy Ti vagytok azok,elmentem a menet után, hogy megkeresselek de nem találtalak-ezért irtam hogy nem tudom melyikőtök volt.de mint kiderült nem ti voltatok kinn.mind1
Mindenképpen szélvédőragasztót használj.
Azt is úgy,hogy gombócokat nyomsz az idomra belűüről ,és csak annyira nyomod rá az alulapot hogy hézag maradjon az idom és az alu közt.Így jobban elvezeti a hőt.
Ki kell próbálni. Minden kamerának más lehet a mikrofonja, ill. más érzékenységre lehet beállítva. A kamera házától és a felépítésétől is függ a hangfelvétel...
Úgyhogy azt javaslom előszőr, hogy ragaszd le power-tape-el a mic-nyílást és próbáld ki. Ha kevés, akkor lehet fokozni a "fedőrétegeket".
Mivel ezek elég érzékeny mikrofonok, vesznek minden zajt. Ha csak a motorhangot szeretnéd, akkor be kellene csomagolnod az egészet valami zajelnyelő tasakba és leragasztanod a mikrofonnyílást. Így nem venné a magasabb frekvenciájú hangokat, csak a közép-mélyfrekvenciájúakat. De ezt sajnos elég nehéz kivitelezni, ezért azt javaslom, hogy egyszerűen ragaszd le a mikrofonnyílást (akár duplán). Így már nem lesz annyira zavaró a szélzaj.
Még egy okos ötlet: Olyan helyre rakd a kamerát, ahol nincs "huzat". :-) PL: a plexi mögé.
ki hogyan szűri meg a szélzajt a kamerán?
Azt értem h non-stop, de meddig van nyitva alapon vágom, h a mikrofon elé kell vmi szivacs, az érdekel, h ki-mit-és milyen vastagságban tette elé, h csak a motorhang maradjon meg és élvezhető legyen.
24.-én teszt ,aztán majd meglátjuk megy e az az 57-56a gsx-r klub kupán