Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jól emlékszel.
ez talán némi érdeklődésre tarthat számot..
A Pannonia Ringen ezentúl, a Phoenix rendezvényeken 150 fő, azaz 3 csoport lesz a limit. A srácok most dolgoznak azon hogy az oldalon (www.palyamotorozas.hu) ennek megfelelően lehessen regisztrálni, és lehessen látni a szabad helyek számát is. További részletek majd az oldalon.
Ha valaki nem tudná a hátteret, akkor még1x belinkelem a beszámolót.. (minden szentnek maga felé.. nem röhög.. )
Phoenix_majus_08_beszámoló

LX
Ha vasárnap nincs jobb dolgotok: http://kaloring.hu/
Asszem R1
Gondoltam megmutatom neki az otthonát és kivittem a Hungaroringre:
A K9 kiváloan fordul én még nem igazán
a K9 pumpál mint az állat kanyarbol kifelé, mert még nem tekertem semmit semerre
a k9 sokkal jobb fékkel rendelkezik mint a k5
de ez a k9 még nem brutálissabb eröben az én k5 ömnél még A mode-ban sem
a k9 hez kéne kis áttétel meg egy bazzaz hogy rá se akarjak nézni a k5 re

a legnagyobb fejlesztés hogy nem középen van a sluszkulcs, igy könnyebb lesz onboardozni hehe
a C mode alkalmatlan pályára, mert 10000 ig nem történik semmi
a B mode meg olyan fura hogy valamikor egyszercsak azt veszed észre hogy jééé beindult a negyedik henger is...
a k9 nek hiába állitod be hogy A vagy B vagy C mode legyen a tejesitményleadás, néha meglepödtem hogy átváltott. vagy én értem hozzá a kapcsolohoz féktávon vagy magátol váltott át valamiért, de többször elöfordult
az a neve hogy tehelés váltás
legtöbbször abbol adodik hogy az apexnél már kb 4-5 másodperce el volt csukva a gáz és nem tudot a befecskedezö naftát adni és ekkor hirtelen elkezded kinyitni a gázt és ennek annyira megörül a motor hogy sajnos többet kezd el tolni mint azt mi szeretnének.
Sok esetben ezt ki lehet simitani egy még finomabb beállitással de azt csak tuningmesterek szokták csinálni padon, drága pénzért, tehát sok varácio nincs meg kell tanulni élni vele vagy mint a profik=nem szabad teljesen elzárni a gázt kanyarban sem!
alapjárat emelés is sokat segit ez ügyben, ha fel tudod emeleni 2500-3000 re az megoldhatja ezt a problémát
Túl nagy a gáz holtjátéka.
Vagyis milyen motorral?
Szevasztok!

Lenne egy motorvezetési kérdésem a rutinosabbak felé, remélem jó topikba írom. K4-es 750-em van, az első sportmocim, és ennél is azt tapasztalom mint az összes eddig kipróbált gépnél, hogy amikor kanyar közepén átváltok fékezésből gyorsításba, a gázadáskor a lánc lazasága vagy nemtudom mi miatt ránt egy elég komolyat a gép. Parázok hogy egyszer emiatt fog kimenni a hátulja, és az lenne a kérdésem hogy ez vajon minden sportmocinál így megy? A láncfeszesség elvileg az előírtaknak megfelelő...
Előre is köszi
Dodor mivel esett el?
Kedves Freon!Tudsz esetleg vmit a yoshimról?plízzzzzzz
nnaa.... lássuk jól emléxem-e.. István?

LX
electRaglide
nightRod
HaRRRRley Davidson SPORRRRRRTSTERRRRRR
Mondom sportmotor! Tudod: GSX-R, ZX-R, R6R, CBR, 1098R!tRiumph!
"nebassz" Csenger... gondolkodom.. és Fekete.. vazze....

LX
Azt tudtad, hogy mi 1ütt koptattuk a padokat a Mechwartban?
na elég a "névadó estből" marad LX_ZX... egy ideig.. aztán majd kiderül..

LX
Ducati848.
Legyen LX-R. Nem igen van olyan sportmotor aminek a nevében nincs R betű.
az az utolsó kicsit olyan Asterix-es az a legjobb.. de a legrosszabb lehetőség.. mellesleg a név marad..
vagy egyszerűsödik : X

LX
Alex!

azon gondolkodtam, mi lesz az új neved, ha eladod a kawát,és veszel helyette valamit...... ime pár alternatíva:

Lx-R6x, Lx-gix, Lx-rrx, lx-motornix

U.i. ismét jó volt a beszámoló!
köszi, köszi.. beszámolót akartam írni, nem reklámszöveget, és nem valótlan dolgokat.. És mellesleg Andris cenzúrázatlanul rakta fel.. Tervezem hogy írok a következőről is, remélhetőleg akkor már belülről
előre fizetésről annyit, hogy rizikós igen.. de ugye rizikó van a szervező részéről is.. Ha megnézed, szinte az összes külföldi klub így szervezi a napjait.. Előre fizetsz akkor van helyed, és olcsóbb, a helyszínen drágább, és vagy van hely, vagy nincs.. De lehetne valami köztes megoldást is kitalálni..

LX
Hasonló módon jártam kint tegnap én is a Hungaroringen.
Na ott is volt minden.
1. Rengeteg emberke
2. Tálmáxi, Rizi és még jó pár jónevű motoros a pályán
3. szegény Dodor a mentőben
4. Eső
5. Buszok (!) a pályán
6. Freon a Chopper rendszámos ultraversenymotojával
...szóval rengeteg látnivaló és élmény

http://gsxrfans.hu/index.php?a...