Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom a végén már nem volt öszinte a mosolyod...
én sem rosszból írtam... élôben is keményen szívjuk egymás vérét.... múltkor percenként hallgattam a 4 sör dumát az ujjam miatt
Szevasz dzsiii,

Én sajnálom azért, remélem semmi komoly....
dudor sosincs képben... ez nem a sóderágy mûve... ez genetika
Miért ne lenne benne? F4 ezeR... Ott az R vasszátok meg
Kerdes hogy milyen rendszer van a motorodon. A gyarival elvileg relativ turheto kellen ez legyen, de ha lecserelted a dobot esetleg komplett rendszert akkor ezen csak egy jo injektor map fog segiteni. En fokepp emiatt raktam a 750be afr tunert (www.afrtuner.com). Ha csak dobot csereltel, probald ki a gyarival hatja javul. Emlekszem amikor a 600ra visszaraktam anno a gyari rendszert tok finomak lettek a gazreakciok... nem veletlenil, arra van belove a motor gyari computere. EGyebkent most sokkal sokkal jobb az afrtunerrel (yoshimura rendszer) de azert meg most sem 100%os... vagyis el tudnek kepzelni jobbat :)
Május 15-én pénteken este ismét 2 órás nos-stop pályamotorozás az Aprilia iskola keretében, 18.00 – 20.00 óráig. A két óra időtartam: 12.000,- Ft. JÓ IDŐ LESZ! http://www.koponyeg.hu/
Aki szeretne nyugodt körülmények között, akár kezdőként csatlakozva motorozni, gyakorolni, nem pályarekordot dönteni, csak egyszerűen jól érezni magát, annak itt a helye (licenc nem feltétel). A korlátozott férőhely miatt érdemes jelentkezni, mert nem cél a pálya maximális létszámra való feltöltése. Jelentkezés az Aprilia iskola 06-20-52-52-837 telefonszámán.
Szombat v. vasárnap Kakucs valakik sportgéppel?
Vagy ki hova megy?
Igen, ezzel a kismotorral próbálok életben maradni a magyar, de főleg a román közutakon. Próbáltam egy napot pályán is, de sajna túl későn kezdtem motorozni, és akkor is rossz beidegződéseim alakultak ki. Úgyhogy maradt nekem a közút óvatosan, szolidan, ahogy a 220 paci engedi.
éegisztráltam és utalással fizettem is!limit az valoban nem volt,csak kiirásban 3csoport volt20 percekkel,és max!max 60 fövel csoportonként,de ez talán a pálya szabálya lehet.amikor várakoztunk a kilyáratnál 60-nál megálltam a számolásban,még voltunk páran!
Jó lett a beszámoló!
A Tizedessel is meg az anyagiakkal is. Mitől tört le? Elestél vagy csak leszáradt ahogy faág szokott?
Na! Csak nem a tizedessel van gond? Mert azt nem hiszem, hogy egy kawával is lehet gond. Képzeld nekem meg letört a sztenderem vazze.
Jó volt veled beszélgetni ombre
Van mind a kettő.
Nem vészes, némi idom, és dekli, inkább dodor szedett össze egy kis amnesiat az esés után, mert nem igazán volt képben még este sem , a mentő bevitte kórházba, de azóta nem tudom mi van vele...
Szarrá csukta a vasat, gondolom:((( Reméljük neki nem lett komoly baja..
Motor? Nők?----
Dodor az új média R1-el esett a +2 ben az első körben...nem kicsit...
Semmi extra. Mit szeretnél tudni?
Csao Tibi! Mizujs?
Nem sokáig hiányzott abból sem az R betű. F4 1000R, 312R stb.stb.
Gond az van több is. Remélem hamarost megoldódnak.
Na már megint megjöttél Tibor!?
Mv agusta F4 1000. Nincs benne R és még szerinted is sportmotor! Maga hol van mostanában Tibor? Nem nagyon látom magát a ringen.
Csak nem valami gond van az R-essel?
akkor szevaaasz
jól látom van egy Hayabusád?

LX