Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dodj egy emil címet...
vagy írj az alexhodos kukac hotmail pont com -ra..

LX
Aha meg. Tegnap hoztam el. Csak jó lenne felrakni mert vinném festeni. Csak azért kérdezősködöm mert nem akarom elbaszni az idomot de feleslegesen pénzt se akarok kidobni hogy furkálja ki valaki, nem tűnik olyan nagy dolognak
És hanyas csavart szoktatok belerakni? Furat milyen legyen? Lemez csavarokkal fogassam fel vagy a gyárit rakjam vissza?
Szia Mortis! Már megvan az idom?
A fúró legyen megélezve, akkor nagy bajt nem csinálhatsz. Meg ne ütvefúrd...
Ha kör alakot akarsz vágni, ahhoz létezik körkivágó, amit szintén a fúróhoz kell csatlakoztatni... De ne a legolcsóbbat vedd belőle... Akkor szép is lehet...
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni a tapasztalt kollégáktól hogy pályaidomot lehet sima fúróval fúrni? Nem töri el vagy reped meg? A kis kör lámpa helyét szerintetek mivel a legjobb kivágni? Vagy ha nem csináltam még ilyet bele se kezdjek?
Írd a számod, és holnap megnézem , ha tetszik megveszem, ha nem tesztre kapsz bánópénzt!
nekem van egy.. használt. IRC, 55 ezer ha kell holnap kint lesz a ringen..

LX
Sziasztok!
SOS holnapra kellene gumimelegítő megvételre , vagy bérbe , minden megoldás érdekel !
Csao Csabi !
hétvégén jóidő lesz!így sajna elmarad a csupaszöklű box box!(ej de vicces vagyok!)
meg is kereslek vazze'

LX
crazyJoe!
Köszi a felajánlást, ha lesz még rá szükségem, biztos élni fogok vele :-)
Egyébként néztelek titeket, jól ment a vonat. Majd jövőre összehozzuk az együttgurulást. Sajna az én gépem elég lassú (most szembesültem vele a licencesek között), de jövőre felhízlalom :-)))
Erre nincsen! Annyi a jelentkező, hogy a rajtrács 40 alatt még sose volt, és így se tud mindenki elindulni, aki szeretne. Jövőre talán szétszedik a 2 kategóriát (600, 1000), akkor kiderül mennyi hely marad, és engednek-é indulni más márkával is. Idén már tuti nem!
Csabi Csabi.mondtuk hogy szol ha gumiztatsz mert ott volt sok fánkerős ember akik megemelték volna de szerintem elég lett volna Predi is a feladatra mi addig tartottuk volna neki a fánkos dobozt.most le vagy b...va
Szia Gyurkesz!
Nincs arra lehetőség hogy suzukival induljunk az R serie kupán?
Mint pártoló,...
Van egy rossz hírem. A kamera aksija megadta magát a kanyar elején. A jó kis felvétel rólad így csak jövőre lesz meg. Sajnálom. De addig is gyakorolhatsz még egy kicsit :-)
Jövőre megtanulok kigyorsítani.
Majd jövőre beszerzek valami gyorsabb gépet és tudunk meccselni :-)
Kifejezetten jól mentél. Az volt a tervem, hogy valamelyik rövidebb egyenesben előzlek meg de ki kell jelentenem, hogy annyival jobban gyorsítottál ki a kanyarokból, hogy nem értelek utol. Na jó utolértelek de nem akartam veszélyesen közel menni. Így maradt a célegyenes.
Sziasztok fiatalok!
Tegnap nagyon jól éreztem magam kint a ringen. Sok ismerőssel találkoztam innen a sportmotorról, sőt még fánkot is kaptam, amit ezúton meg is köszönök!
Nagy várakozással mentem ki az utolsó nyilt napra, mert nyár óta nem voltam kint. Két gumival, az ős-CBR-rel és a tesómmal indultunk otthonról reggel. Két motorgumishoz is beugrottunk útközben, de sehol nem volt bent a szerelőember. Felhívtam Gyurkeszt, aki mondta, hogy van a ringen gumis, hát nem próbálkoztunk mással, irány a ring.
Kint egyből mentem a gumishoz. Mondom, hogy első-hátsó csere. Erre Ő: nem tudja megemelni a hátulját, mert nincs emelőszem. ? Kicserélte az elsőt. A hátsón volt még egy kis anyag és már bemenés volt az első kanyarra. Gondoltam a szünetben a másik gumis kicseréli a hátsót. El is jutottam a második körben a Manselig. Ott el is ment a hátulja, ahogy kell. (A felvételt nemsokára töltöm az on-board videókhoz) Csúsztam a motorral vagy húsz métert. Le is kopott a seggemről a bőrruha. Szerencsére a mocinak nem lett komolyabb baja, lábon (keréken) jöttem ki, egyenesen a másik gumishoz. Ő sem tudta kicserélni a hátsót, mert nincs olyan emelője  Visszamentem az előzőhöz, hogy valahogy oldja meg, mert a régi, kopott gumival én már nem próbálkozom. Végül úgy oldottuk meg, hogy oldalsztenderen magamra döntöttem a mocit és addig tartottam, míg kész nem lett a szereléssel. 
A második kanyar sajnos kimaradt. A harmadikon végre tesztelhettem a friss gumikat, amik nagyon jól szuperáltak. Végre volt tapadás, a tesóm mért 2:13-at. A negyedik körben DDT500-Tibi-vel mentem fel a pályára. Úgy beszéltük meg, hogy két kört megyek előtte, majd megelőz és előttem fog menni, miközben kamerázom. Viszont a második körben nem előzőtt meg, csak akkor, amikor a harmadikat kezdtük. Elment a célegyenesben, én meg utána. Bejöttek közénk ketten, de tudtam menni a vonattal . A sikán után megint egymás után mentünk. A gyors balosban, amit szól a gép, csutkán, aztán a gyors jobbos és már jöttünk is lefelé. A féktávot egy kicsit elrontottam… a célegyenesben lemaradtam (hiába hiányzik az a hetven lóerőkülönbség). Mentem ahogy tudtam és a leintésig végig látótávolságban tudtam maradni. Úgy éreztem egyre jobb időket megyek. Nagyon élveztem ezt a kört.
Kár, hogy kimaradt egy gurulás, jó lett volna, ha meg van mind a négy. Egyébként tényleg gyorsultam. A végére meg lett a 2:10-es kanyar. Örülök is neki, mert ezzel a technikával nem is vártam többet.
no problemo megtaláltok valamelyik boxban már pénteken dél körül ha valaki személyesen akar velem "enyelegni"!
ezután aszem csak téged akarnak ütni!legalább levezetheted a feszkot a tegnapi nap miatt!
benne vagyok! a motorozás úgyis a ratyik sportja