A megoldásom jó lenne mind a versenyzőknek, mind az utcai motorosoknak is! Úgy is lenne pénz, mert arról úgyse mond le a szervező, de legalább lenne értelme befizetni! Most azért kóvályognak sokan a csoportok között, mert tele a f***uk, h a sajátjukban sem tudnak menni, így próbálnak boldogulni. Ami persze nem jó, de ez a szervezési gondok miatt van! Ezt kell meglátni, és változtatni. Ennél még a tavalyi is jobb volt!
helytelen gyurkesz!
a cél minnél több embertől elvenni a pénzt aztán meg szarunk rá h ki mit tud motorozni!gyors lassu csoport ugy müködik h akinek van önkritikája az nem megy a gyorsba ha tudja h lessu!de a kutya nem kérdez rá h te mi a faszt mész ecsém?sztem ne fizessünk többet,inkább oldják meg mert ennyiért vállalták ígérték h pályázhatunk!ne a kézfogás után emeljük az árakat!igazi magyar mentalitás!aszongya rezső h du-ra nincs egy hely sem,jönegy csoka rá 10mp-re és kap jegyet mert vmi ismerős!így persze h sokan lesznek de könyörgöm én pont leszarom ki kinek az ismerőse,az az én 12papírom amiért jár egy pályanap használható és nem tulzsufolt pályával!
Persze. Csak most éppen a versenyzők háborognak. Ők jobban ismerik egymást. Most mondjam, hogy: "Álljatok össze utcai motorosok és bojkottáljátok a broros pályanapokat!" ? Nem sok eredménye lenne.
nem csak a versenyzőknek szar ez,és nem csak ők fizetnek a tömegnyomorért!az kellene ami nincs!összefogás!amikor ilyen van lemenni jópáran és hisztizni,talán észbe kapnak ha hirtelen vissza kell fizetniük 100x12ezret!
Nem licenszes csoport kell ide, hanem egy normális beosztás, amire figyelnek is! Pl Pring! De a pénz nagy úr, és a cél minél több embert feljuttatni a pályára! A köridő szerinti osztás sokkal jobb lenne, persze csak úgy működik, ha oda is figyelnek rá, hogy mindenki a saját csoportjába menjen! 4 csoporttal egész jól meg lehetne oldani, és még többet is mehetnénk! Stztem még pár ezerrel fizetnénk is többet, egy jó motorozás reményében!
mondjuk az nem lenne hülyeség, mivel aki hajt mint meszes, mehetne licenszbe, és akkor a közútiba lehetne kavarodás, ott nem lennének 2 perces emberkék csak lassabbak..
A licenctől nem lesz olcsóbb a pályanap. Ahhoz év elején ki kellett váltani a brorganisation kártyát vagy mi a faszt. 30 000Ft volt vagy valahogy így. Na ha azt kiváltottad akkor 8400Ft a pályanap.
van egy ember CSIGA felirattal a hátán!na ez mindig vicceskedik!beelőzmint állat!?...majd lelassít,bevár megelőzöm,két kanyar után megint mint állat aki a vb pontokért hajt majd lelök ugy megy el,majdv a következő körökben könyökölve a tankon 2.30-akat megy!de ezt közutiban is megy licbe is!amugy tegnap a délelőtti B nagyon üres volt!jopár körben ember nem zavart!du meg nyomor!
Én nem akarok beleszólni a nagyok dolgába, de ha jól tudom azért váltanak sokan licence-t mert így olcsóbb a pályázás. Ergo hiába csodálkoztok, egy ember nem fog több zsét kiadni azért hogy valakik nagyon sietnek a pályán. Az más tészta hogy nem méri fel a saját képességét és idejét és úgy megy pályára, de Ő is ugyanúgy kifizeti a részvételi díjat, ergo joga van a pályán lenni..Mivel sok a motoros és kevés a pályanap, így tömörülés van, ezt nem lehet elkerülni. Ha mindenki a lassú csoportban menne, akkor az lenne hogy a lassúban mennének 200-an, a gyorsban meg 20-an..Igazságosan megosztani úgysem lehet. ráadásul ha örökké lassúban mész, alig fejlődsz valamit..
Uff, én szóltam, de csak mint laikus
Én azt mondom, hogy amíg ilyen sok embert engednek fel egyszerre addig tök mindegy ki milyen időt megy. Ha 50-60 licences felmegy egyszerre akkor hiába megy mindenki 1:55-2:05 között akkor is feltartják egymást.
Aztán lehet szidni a lassabbakat de nem ők a hibásak. 1. Tegnap mit keresett a licences csoportban kukás mellényes oktató tanonccal a háta mögött? 2. A párral ezelőtti pályanapon mit keresett az a veterán csoda a 2:40-50-es köreivel a licencesben? Innentől meg mindenkinek azt mondom, hogy a álljon össze vagy 10 a legnevesebb versenyzők közül és támadják le a Rezsőt.
Két dolog kéne. Több licences csoport. (Akár külön licences pályanappal). És a 107%-os szabály. Mert fogadok a Kispatakit már az 1:59 ember is feltartja.
Remélem nem azt, hogy jegy nélkül, mert akkor azt a motoros cimborát szívatod, aki érvényes jeggyel nem mehet föl a pályára, mivel létszámon felül van lenne
Velem volt már olyan, hogy a motorosiskola oktatói felmentek motorozni (közúti gyors csoport, ami egyébként igen lassú....), így én és mások is a piros lámpát nézhettük a boxutca végén
A csoportbeosztással kapcsolatban szerintem is kellene változtatni. Nekem van licencem, mert kell az R Kupába, de a 2:00-ás versenyzők között nagyon kevés a 2:13 - 2:15-ös idő, viszont a közútiban szintén veszélyes ha tele van a pálya 2:30 fölötti motorosokkal
Hát én eddig egyszer voltam hringen életemben, de egyenlőre elég is volt. Pannonián már voltam 3szor és az egész pálya/szervezés sokkal jobb. Rendezvény szinte minden nap van egész szezonban. Osztrék szervezésű nyiltnapokra érdemes elmenni. Pl amin legutóbb voltam múlt hétfőn, 5ÓRA 20perc szabadedzésed volt, ennyit mehettél a pályán+verseny. Nincs tömeg a pályán, sok tiszta kört lehet menni. Kicsit drágább , de elővételben kell jegyet venni! Járjatok pancsira
én leszarom h mi lesz jövőre meg 2010ben engem az érdekel h mi van most most meg az van hogy sokan nem tudják hol a helyük persze ha kapnak kritikát még ha építő jellegű is akkor az a fasz aki segíteni akar. volt benne részem guminyomás ügyben de most ez nem érdekel az az ő bajuk engem az érdekel h mi a faszt keresett ez a sok vakegér a licences csoportban mert a licenc megváltása nem egyenlő a tudással ami nem baj de ha a versenyeken sem megy akkor miért nem megy a fenébe mindegyik?
a cél minnél több embertől elvenni a pénzt aztán meg szarunk rá h ki mit tud motorozni!gyors lassu csoport ugy müködik h akinek van önkritikája az nem megy a gyorsba ha tudja h lessu!de a kutya nem kérdez rá h te mi a faszt mész ecsém?sztem ne fizessünk többet,inkább oldják meg mert ennyiért vállalták ígérték h pályázhatunk!ne a kézfogás után emeljük az árakat!igazi magyar mentalitás!aszongya rezső h du-ra nincs egy hely sem,jönegy csoka rá 10mp-re és kap jegyet mert vmi ismerős!így persze h sokan lesznek de könyörgöm én pont leszarom ki kinek az ismerőse,az az én 12papírom amiért jár egy pályanap használható és nem tulzsufolt pályával!
nem csak a versenyzőknek szar ez,és nem csak ők fizetnek a tömegnyomorért!az kellene ami nincs!összefogás!amikor ilyen van lemenni jópáran és hisztizni,talán észbe kapnak ha hirtelen vissza kell fizetniük 100x12ezret!
Nem tudjátok hogy a pénteki GSXR kupára mennyi a nevezés és hogy lehet e menni rajta R1-el?
Uff, én szóltam, de csak mint laikus
Aztán lehet szidni a lassabbakat de nem ők a hibásak. 1. Tegnap mit keresett a licences csoportban kukás mellényes oktató tanonccal a háta mögött? 2. A párral ezelőtti pályanapon mit keresett az a veterán csoda a 2:40-50-es köreivel a licencesben? Innentől meg mindenkinek azt mondom, hogy a álljon össze vagy 10 a legnevesebb versenyzők közül és támadják le a Rezsőt.
Két dolog kéne. Több licences csoport. (Akár külön licences pályanappal). És a 107%-os szabály. Mert fogadok a Kispatakit már az 1:59 ember is feltartja.
LX
Remélem nem azt, hogy jegy nélkül, mert akkor azt a motoros cimborát szívatod, aki érvényes jeggyel nem mehet föl a pályára, mivel létszámon felül van lenne
Velem volt már olyan, hogy a motorosiskola oktatói felmentek motorozni (közúti gyors csoport, ami egyébként igen lassú....), így én és mások is a piros lámpát nézhettük a boxutca végén
A csoportbeosztással kapcsolatban szerintem is kellene változtatni. Nekem van licencem, mert kell az R Kupába, de a 2:00-ás versenyzők között nagyon kevés a 2:13 - 2:15-ös idő, viszont a közútiban szintén veszélyes ha tele van a pálya 2:30 fölötti motorosokkal