Gyári fogaskerekek. Nagyobb gumi. Ergo hosszabb az áttétel mint a gyári. Természetesen ez akkor sem valós sebesség de az órám nem csal többet mint egy gyári ZX-10R-é. Inkább kevesebbet. Amúgy meg magamhoz képest ott vagyok a leggyorsabb. Ha megelőz egy gyorsabb versenyző akkor ott nem tud elmenni.
Az óranézegetés meg egy villanásnyi idő. Felveszem az ívet és lepillantok egy fél secre. Nem nagy tudomány. Persze ha vannak előttem nem csinálom.
nahhhh tenyleg nagyon jo volt a mai napon minden! azon kivul hogy nagyon kevest mentunk ja es nyumtam egy gyonyoru szep taknyolast aszthiszem a 10kanyarba(sikerul)
Nem akarok okoskodni, de a gyors balosba a 185 enyhén szolva is túlzás. Lehet, hogy le van áttételezve a motorod és az óra nincs hozzá kalibrálva. Szerintem, ha ott valaki alulról közelíti a 170-et az már 2 perc körül karcol. Ha te 185-tel mentél ott és még volt időd az órát nézegetni akkor ott valami nem stimmel.
Azért jó a beszámolód!
Szia istenkirálykommandósgyilkosos. Köszi a dícséretet(iszol valamit?) Pontosítom a lajost:1 kavicságy látogatás, 1 kavicságyesés, és egy kicsúszás. És a legfontosabb: megint jól éreztem magam
viszont!volt egy tonna fánk!krézi neje hozott egy csomot!ezuton is puszi neki! meg laki is vett fene a hüje fejit!öt nem puszilgatom!(majd csak kibírja)
a mai pályaanap,egyszerűen király volt!kb 300km pályázás!a t..köm kivan!ez brain csoka nagyon fincsi gumit adott,(eddigi legjobb gumim)meg is jött az eredménye!délelőtt mentem egy jópár 2.06-ot,du meg alátapostam!2.05 volt a cél évvégéig!SIKER!ez a gépsárkány...egyszerűen imádom,ez egy vadállat!első évem pályán!szerintem ez elég jó!lucky 2.20 alá vitte,ő másodszor zargatja az MV-t pályán!ugyhiszem ez is igen szép eredmény!na meg ez az állat lajos!ez kétszer esett a triumphal!aztán teszteltem egy 1098-at,na azon brutál egy fék van!mondtam már hogy imádom a gixer 1000-t!?
Na akkor élménybeszámoló.
Na ismét megérkeztem kisebb sérülésekkel de amúgy épen és egészségesen.
Tehát ma is a licences csoportban indultam jó szokásomhoz híven. Feltett szándékom volt, hogy a jó időt kihasználva javítsak a köridőmön. Első menetben szépen futottam a szokásos köreimet 12-14-10 de nagy volt a forgalom ami jelen estben azt jelenti, hogy azt sem tudtam merre meneküljek a sok 2 perc alatti állat elöl. Azért 4-5 embert én is megelőztem. Aztán egyszer csak jött a várva várt légüres tér. Éreztem, hogy minden klappol. A váltó nem csattogott, nem pumpált az eleje, nem bicsaklott be, a fék meg hozta a szokásos formáját (felkeményedett ). Már javítottam az időmön amikor is jött az a bizonyos KÖR. Már a 2-es kanyarban éreztem, hogy most sikerült jóval beljebb engednem a motort. A mansell is gyorsabban elfogyott mint szokott. Aztán a sikánt kevésbé rontottam el mint eddig. Utána a balos semmi extra de a jobbosból sokkal jobban jöttem ki mint szokásom volt és a gyors balosba magamhoz képest rettenetes sebességgel estem be. Annyira gyorsnak éreztem, hogy a kanyar közepén muszáj volt ránéznem a kmórára.
185km/h. A jobbosban 130 (nálam ez soknak számít) majd nagy vidáman pöfékeltem a lejtős egyenesben ami a csövön kifér. Éreztem, hogy ez most jó lehet. Jobbos, -2 semmi extra majd a célrarában kivételesen végig térdelve 112-vel haladtam. Jó volt a kigyorsításom is és így összejött a 2:07.3. Aztán jött a baj. Gondoltam futok még egy gyors kört mert nem voltam fáradt. Az egyes kanyarban valami őrületes dolgot művelhettem mert szó szerint elpattogott a hátulja! Iszonyat lassan mentem és nem tudok másra gondolni, mint, hogy túl kevés volt a tempó ahhoz a dőlésszöghöz.(Gáz csukva volt) Na szóval megindult a hátulja. Rögtön éreztem, hogy baj van és a lehető legegyszerűbb módion próbáltam menteni a helyzetet. Felrántottam a motort ahogy bírtam. A hátulja megtapadt dobott rajtam egy nagyot, lefejeltem a szélvédőt a jobb lábam lecsúszott a lábtartóról és jó alaposan belerúgtam a fékpedálba. Fel 6-ba és irány a box. Volt 08-as köröm is szóval nem csak simán kicsúszott.
A szünetben beragasztottam a bibis lábamat. (Külön köszönet AlexCBR-nek a ragtapaszért.) Ha elesek az amolyan tipikus Tibor-féle szánalmas esés lett volna.
Második menet. Na ez gyors lesz. Kimentünk majd a mansell kanyarba érve füstfelhő és egy bőszen lángoló CBR1000RR fogadott. Szegény ürge az első körben elcsúszott. Állítása szerint nem erőlködött nem ment gyorsan egyszerűen elment a hátulja. Aztán valami szétcsúszhatott a motorban és kiömlött a benzin.
Bumm! Habbal oltás piros zászló stb. Egy utcai és egy licences menet kiesett.
A harmadik menet nagy része nem volt jó. 2 kb 20-as csoportban mentek ki az emberek és az első 8 köröm végig 12-15 között volt. Aztán az uccsó mért körömben a sikánnál már éreztem, hogy majd leesek a motorról de addig jónak éreztem a tempót és ezért gondoltam ezt a kört még befejezem. Lesz ami lesz. A 11-es kanyarban letettem a térdem ami eddig nem történt meg sose. A lejtős féktávon már teljes erőből kellett kapaszkodnom de csak hajtottam a dolgot. Az eredménye egy 2:07.9 lett. (Asszem)
A negyedik meneteben megbeszéltem a Földeák Csabával, hogy felvesz videóra. Ezért ilyen 12-15 közötti körök voltak végig. Aztán, hogy mennyire sikerült vennie az majd elválik. De kifejezetten jól ment azzal a vén tragaccsal.
Nagyjából ennyi a mai nap története. Az új hátsógumim nagyon jól szuperált. D209Gp Racer medium. Sajnos a kigyorsításaim nagyon vérszegények még mindig. Csaba simán otthagyott a 600-al.
Mindegy. Gondolom nem véletlenül nem megyek 1:52-őt.
Nem tudom, hogy milyen vastag szivacs kell nektek, de a köridőmérőket egy-egy darabka öntapadós ipari tépőzárral nyomjuk fel. kb. 1mm vastag szivacs van a műanyag kapók alatt, ami odaragad a felülethez, és egy ugyanilyen megy rá felülről. Szal 2x 1mm "szivacs" és még a kampós rész csatlakozásának rugózása, ami jó rezgés csillapító, persze viszonyítás kérdése, mert nyilván nem egyenrangú valami 2cm vastag mosogatószivaccsal.
Holnap megyek ki pár köridőmérővel. A szoftverbe belevariáltam egy picit, hogy tutibb legyen a Scan mód jelkereső része és a napocska együttélése.
Kipróbáljuk (mert puding próbája a szarás ), hogy valóban jobb lett-e, és ha jónak mutatja magát, akkor tudom frissíteni a szoftvert a már eladott ketyeréken is (ha van rá igény).
én megköszönném neked kedves bár keresetlen szavaid! aztat nem tom apám hozta ki tudja melyik országbol!?(tényleg nem tom ez mindig csavarog)akkor holnap lenyomhatom az R1-et?azzal a csunyácska dobocskával!?nézd el nekem h nem emlékszem arra h mit beszélgettünk,kemény volt a du csata!
Az óranézegetés meg egy villanásnyi idő. Felveszem az ívet és lepillantok egy fél secre. Nem nagy tudomány. Persze ha vannak előttem nem csinálom.
Azért jó a beszámolód!
a mai pályaanap,egyszerűen király volt!kb 300km pályázás!a t..köm kivan!ez brain csoka nagyon fincsi gumit adott,(eddigi legjobb gumim)meg is jött az eredménye!délelőtt mentem egy jópár 2.06-ot,du meg alátapostam!2.05 volt a cél évvégéig!SIKER!ez a gépsárkány...egyszerűen imádom,ez egy vadállat!első évem pályán!szerintem ez elég jó!lucky 2.20 alá vitte,ő másodszor zargatja az MV-t pályán!ugyhiszem ez is igen szép eredmény!na meg ez az állat lajos!ez kétszer esett a triumphal!aztán teszteltem egy 1098-at,na azon brutál egy fék van!mondtam már hogy imádom a gixer 1000-t!?
Na ismét megérkeztem kisebb sérülésekkel de amúgy épen és egészségesen.
Tehát ma is a licences csoportban indultam jó szokásomhoz híven. Feltett szándékom volt, hogy a jó időt kihasználva javítsak a köridőmön. Első menetben szépen futottam a szokásos köreimet 12-14-10 de nagy volt a forgalom ami jelen estben azt jelenti, hogy azt sem tudtam merre meneküljek a sok 2 perc alatti állat elöl. Azért 4-5 embert én is megelőztem. Aztán egyszer csak jött a várva várt légüres tér. Éreztem, hogy minden klappol. A váltó nem csattogott, nem pumpált az eleje, nem bicsaklott be, a fék meg hozta a szokásos formáját (felkeményedett ). Már javítottam az időmön amikor is jött az a bizonyos KÖR. Már a 2-es kanyarban éreztem, hogy most sikerült jóval beljebb engednem a motort. A mansell is gyorsabban elfogyott mint szokott. Aztán a sikánt kevésbé rontottam el mint eddig. Utána a balos semmi extra de a jobbosból sokkal jobban jöttem ki mint szokásom volt és a gyors balosba magamhoz képest rettenetes sebességgel estem be. Annyira gyorsnak éreztem, hogy a kanyar közepén muszáj volt ránéznem a kmórára.
185km/h. A jobbosban 130 (nálam ez soknak számít) majd nagy vidáman pöfékeltem a lejtős egyenesben ami a csövön kifér. Éreztem, hogy ez most jó lehet. Jobbos, -2 semmi extra majd a célrarában kivételesen végig térdelve 112-vel haladtam. Jó volt a kigyorsításom is és így összejött a 2:07.3. Aztán jött a baj. Gondoltam futok még egy gyors kört mert nem voltam fáradt. Az egyes kanyarban valami őrületes dolgot művelhettem mert szó szerint elpattogott a hátulja! Iszonyat lassan mentem és nem tudok másra gondolni, mint, hogy túl kevés volt a tempó ahhoz a dőlésszöghöz.(Gáz csukva volt) Na szóval megindult a hátulja. Rögtön éreztem, hogy baj van és a lehető legegyszerűbb módion próbáltam menteni a helyzetet. Felrántottam a motort ahogy bírtam. A hátulja megtapadt dobott rajtam egy nagyot, lefejeltem a szélvédőt a jobb lábam lecsúszott a lábtartóról és jó alaposan belerúgtam a fékpedálba. Fel 6-ba és irány a box. Volt 08-as köröm is szóval nem csak simán kicsúszott.
A szünetben beragasztottam a bibis lábamat. (Külön köszönet AlexCBR-nek a ragtapaszért.) Ha elesek az amolyan tipikus Tibor-féle szánalmas esés lett volna.
Második menet. Na ez gyors lesz. Kimentünk majd a mansell kanyarba érve füstfelhő és egy bőszen lángoló CBR1000RR fogadott. Szegény ürge az első körben elcsúszott. Állítása szerint nem erőlködött nem ment gyorsan egyszerűen elment a hátulja. Aztán valami szétcsúszhatott a motorban és kiömlött a benzin.
Bumm! Habbal oltás piros zászló stb. Egy utcai és egy licences menet kiesett.
A harmadik menet nagy része nem volt jó. 2 kb 20-as csoportban mentek ki az emberek és az első 8 köröm végig 12-15 között volt. Aztán az uccsó mért körömben a sikánnál már éreztem, hogy majd leesek a motorról de addig jónak éreztem a tempót és ezért gondoltam ezt a kört még befejezem. Lesz ami lesz. A 11-es kanyarban letettem a térdem ami eddig nem történt meg sose. A lejtős féktávon már teljes erőből kellett kapaszkodnom de csak hajtottam a dolgot. Az eredménye egy 2:07.9 lett. (Asszem)
A negyedik meneteben megbeszéltem a Földeák Csabával, hogy felvesz videóra. Ezért ilyen 12-15 közötti körök voltak végig. Aztán, hogy mennyire sikerült vennie az majd elválik. De kifejezetten jól ment azzal a vén tragaccsal.
Nagyjából ennyi a mai nap története. Az új hátsógumim nagyon jól szuperált. D209Gp Racer medium. Sajnos a kigyorsításaim nagyon vérszegények még mindig. Csaba simán otthagyott a 600-al.
Mindegy. Gondolom nem véletlenül nem megyek 1:52-őt.
Holnap megyek ki pár köridőmérővel. A szoftverbe belevariáltam egy picit, hogy tutibb legyen a Scan mód jelkereső része és a napocska együttélése.
Kipróbáljuk (mert puding próbája a szarás ), hogy valóban jobb lett-e, és ha jónak mutatja magát, akkor tudom frissíteni a szoftvert a már eladott ketyeréken is (ha van rá igény).
Üdv.: Géza