Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szintén
kezdem érteni miért mennek el talma mellett a célegyenesben mindig...
(mmint 125ccm-es társai)
Rossi 58kg és 180cm fölött van. A Pedrosa meg 45kg. Semmi köze egymásnak a két dologhoz.
viccesnek vicces de ezt tényleg csináltam, eredmény az lett hogy tönkrement az étvágyam,,,, éhes voltam de nem tuttam enni meg ilyesmi,,, ugyhogy koplalásrol letettem, koplaljon akinek két anyja van , monjuk az étrenden kéne inkább változtatnom, meg a futás is jo lenne
hu akkor mégis van esély h jo pályázó legyek,mert én is 60kg körül vok,ünnepekkor persze volt már h a 65-t is ütöttem (amugy a magasság sem egészen mindegy,én pl 182 vagyok)
kösz a tippet megyek ebédelek, rántothus van rizzsel ezt dobta az asszony ,ezt kell enni
Szerinem elég ha csak simán nem eszel. Nálam ez beválik. Reggelire egy zsömle.
Nem. 9-11 éves korom között a kórházakat jártam. Addig kifejezetten pufók gyerek voltam.
De azóta egészséges vagyok mint a makkom. Csak sovány.
fuss minden reggel éhgyomorra fél órát, és vedd vissza a szénhidrátot (cukrok, rízs, tészta, szószok, zab-kukoricapehegy)! kerüld a zsíros meg bundázott husokat... lemegy 1,5 hónap alatt!
a tesóid elették előled a kaját?!
én elégedett vagyok a sulyommal,de a kiülés már fárasztó így gyakran csalok! . .
na további szép napot!beindul a meló estig...
én csak 85, de 8kg minusszal lenne az ideális sulyom, a kanyarodás is könyebb lenne
A csajom is akörül van. Ez van. 17 éves korom óta tartom a súlyom. Nehéz gyermekkorom volt.
mennyi?
nem a csajod adatait adtad meg véletlen?
csoda,hogy el nem fúj a szél?!
én vagyok vagy 95kg,nem 1versenysúly! . .
55.
meg ugye,hogy tudsz ráfordulni a célegyenesre!
hány kg vagy elég vékonynak tünsz?
Nálam ez a módi! A gixeren egy számmal nagyobb gumi volt, a Kawán meg egy számmal kisebb van. Sajnos még messze vagyok tőle, hogy érezzem a különbséget. Mindig azt rakom fel ami van.
na jó elismerjük,hogy ügyi vagy!
csak a falakat kéne kijebb tolni... . .
de ez már csak poén!
De ha a gyengébb motort egy 10kg-al könnyeb pilóta vezeti akkor már is eltűnt a különbség. Ezért fogtam én a 750-el az 1000-et a célegyenesben.
Amúgy szerintem(szigorúan magánvélemény) ha összeraknám a körömet akkor 2:11 meg lenne akár holnap. 6-7 kanyarban is látványosan gyorsabban megyek a Kawával (az egyenesekben is) és valahogy még sem akar kijönni ez a különbség.
most 180-as van fenn?ez jobb?
kb.4-5lóerő külömség!
a célegyenesben kb.10km-ht ver rám,dehát ez is attól függ ki vezeti...
Az egyik videómban van 2:15-ös kör is. Amúgy meg 190/55-ös gumi volt fent ami hosszabbra vette az áttételt.
Volt már 3db 2:14-es köröm ami egymás után volt.
az új hornet a cbr blokját kapta kicsi visszafojtva,de a felfüggesztés ugyanaz és a újnak
leér a kipuja,az enyimnek csak eséskor...
a fékre nem emlékszem...
...gondolom a hungaroringest te vetted fel,a kanyarok nekem is ilyesmik,csak az egyenesekben gyorsulsz fel jobban ez a köröd 2.25-30körüli,ja nekem csak 2szer megy 70alá:célegyenes végén+sikán...