Sajnos annyira nem variálható a lábtartó helyzete....
A futómű gyári állásban, meg még sokminden hibádzik, de ez nem is sportmotor.
Akkor már a bukócső érne le....
Nem leszek én sosem versenyző, nem is akarok. Jó ez így, ahogy van....
Már lekopott a gyári gumi, helyette Metzelerék K2-es Racetec gumija a következő.
Nekem sehol sincs már rinyacsík, mégsem térdelek...sőt még csak ki sem ülök.
A többit én is úgy csinálom, ahogy írtad, de nem érzem, hogy magától jönne a térdelési kényszer....
Szinte lábujjhegyen állok a lábtartókon......
Az 1mm majrécsík hátul az sok, először tüntesd el, aztán már csak az elsőt figyeld, ha ott lemész 1 cm alá, akkor jöhet a térdelés, DE NE KÖZÚTON gyakorold! Azért ér le a csizmád orra, mert nem spiccen támasztassz a lábtartón! Túlzottan lelógatod a csizmád - tipikus hiba, nálam is ez volt - a kanyar íve felőli oldalon lévő lábtratót nyomd a súlyoddal kb. 75-25 százalék arányban a másikhoz képest. Karok legyenek lazák, felsőtestel tartsd magad! A lényeg pedig a kanyarbemeneti sebességen van, ha elég gyorsan mész be, és jól csinálod a leírtakat, jönni fog magától a térdelés! Ez saját véleményem, saját tapasztalat alapján a HUNGARORINGEN! Jó gyakorlást!
Köszi az infót, akkor lehet, hogy erre váltok, mert a MERSZ du-on (17-én) történt esésem, furcsa - előjel nélküli hátsókerék tapadásvesztés miatt történt! Pilot Power 2CT volt fent...
Nekem szakadt már el ilyen gagyibb 1000ft-os spaniferem.
Ezután vettem két db 1 tonnáig jót, a kettő volt kb 7000. Ez a minimum sztem, ha meg akarsz bízni benne.
500 Ft-os spaniferre nem igazán bíznám a motorom épségét ilyen balkáni utakon. Praktikerben nagyon profi setteket lehet kapni, kimondottan motorokhoz. 2 db olyan 6-7 eFt, de ennyit szerintem bőven megér a dolog.
attol kerdezenem, aki utanfutoval cibalja a motorjat palyanapra, hogy spanifert milyet es hol erdemes venni? eddig ket fajtat lattam, az egyik 120Kg huzoerot bir ki, abbol a 4db-os set 2200 ft korul volt a Metroban - hat ezt nem kockaztatnam meg... a masik pedig 4T es 8m-es, ami meg egy picit mar a masik vegleg.. van a ketto kozott valami? hol lehet venni? Rutinosak milyet hasznalnak?
Csak most olvastam, hogy hullanak a motorosok.
Jobbulást minden sorstársamnak és a kétkereküeknek! Bár olvastam, hogy ZEMA-nak TK-s lett a vasa. Sajnálom. Ha emlékeztek még én csúsztam (repültem) el Rijekában. (Lásd: onboard videók Rijeka pártolói) Már mentem volna ezen a héten én is a ringre, de csak a jövő héten lesz kész a motorom. A kulcscsonttörést már el is felejtettem. Már nagyon hiányzik a motorozás, én még biztosan kimegyek idén pályázni.
Ha csak arra akarsz törekedni, hogy leérjen a térdkoptató, akkor ahhoz elég az is.
De az olyan műműjerkodás....szerintem.
Én nem tudok motorozni, úgyhogy inkább valaki valóban hozzáértő tanácsát várd meg. (pl. brian)
Szerintem a dőlés és a helyes kiülés aránya/eredménye lehet a térdelés szükségessége!
Én is azt használok és semmi rinyacsík nincs
A futómű gyári állásban, meg még sokminden hibádzik, de ez nem is sportmotor.
Akkor már a bukócső érne le....
Nem leszek én sosem versenyző, nem is akarok. Jó ez így, ahogy van....
Már lekopott a gyári gumi, helyette Metzelerék K2-es Racetec gumija a következő.
A többit én is úgy csinálom, ahogy írtad, de nem érzem, hogy magától jönne a térdelési kényszer....
Szinte lábujjhegyen állok a lábtartókon......
Amúgy valóban NE közúton!
Nekem szakadt már el ilyen gagyibb 1000ft-os spaniferem.
Ezután vettem két db 1 tonnáig jót, a kettő volt kb 7000. Ez a minimum sztem, ha meg akarsz bízni benne.
attol kerdezenem, aki utanfutoval cibalja a motorjat palyanapra, hogy spanifert milyet es hol erdemes venni? eddig ket fajtat lattam, az egyik 120Kg huzoerot bir ki, abbol a 4db-os set 2200 ft korul volt a Metroban - hat ezt nem kockaztatnam meg... a masik pedig 4T es 8m-es, ami meg egy picit mar a masik vegleg.. van a ketto kozott valami? hol lehet venni? Rutinosak milyet hasznalnak?
koszi
n.
http://youtube.com/watch?v=QCg...
Jobbulást minden sorstársamnak és a kétkereküeknek! Bár olvastam, hogy ZEMA-nak TK-s lett a vasa. Sajnálom. Ha emlékeztek még én csúsztam (repültem) el Rijekában. (Lásd: onboard videók Rijeka pártolói) Már mentem volna ezen a héten én is a ringre, de csak a jövő héten lesz kész a motorom. A kulcscsonttörést már el is felejtettem. Már nagyon hiányzik a motorozás, én még biztosan kimegyek idén pályázni.
De az olyan műműjerkodás....szerintem.
Én nem tudok motorozni, úgyhogy inkább valaki valóban hozzáértő tanácsát várd meg. (pl. brian)
Szerintem a dőlés és a helyes kiülés aránya/eredménye lehet a térdelés szükségessége!