Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha annyit mentem volna ringen mint Te nekem sem lenne!
Biztos, hogy nem a 190/60-as méret miatt van
Én is azt használok és semmi rinyacsík nincs
Sajnos annyira nem variálható a lábtartó helyzete....
A futómű gyári állásban, meg még sokminden hibádzik, de ez nem is sportmotor.
Akkor már a bukócső érne le....
Nem leszek én sosem versenyző, nem is akarok. Jó ez így, ahogy van....
Már lekopott a gyári gumi, helyette Metzelerék K2-es Racetec gumija a következő.
Mondjuk azon a gummán ami van a gsr-eden, ne is legyen majré :) Rakass rá másik lábtartó, vagy 5centivel magasabbra, és teljesen máslesz a helyzet :)
Nekem sehol sincs már rinyacsík, mégsem térdelek...sőt még csak ki sem ülök.
A többit én is úgy csinálom, ahogy írtad, de nem érzem, hogy magától jönne a térdelési kényszer....
Szinte lábujjhegyen állok a lábtartókon......

Amúgy valóban NE közúton!
Érdekes. Nekem hátul is van 1mm-er rinyacsík. Lehet, hogy a 190/60-as gumi miatt van?
Az 1mm majrécsík hátul az sok, először tüntesd el, aztán már csak az elsőt figyeld, ha ott lemész 1 cm alá, akkor jöhet a térdelés, DE NE KÖZÚTON gyakorold! Azért ér le a csizmád orra, mert nem spiccen támasztassz a lábtartón! Túlzottan lelógatod a csizmád - tipikus hiba, nálam is ez volt - a kanyar íve felőli oldalon lévő lábtratót nyomd a súlyoddal kb. 75-25 százalék arányban a másikhoz képest. Karok legyenek lazák, felsőtestel tartsd magad! A lényeg pedig a kanyarbemeneti sebességen van, ha elég gyorsan mész be, és jól csinálod a leírtakat, jönni fog magától a térdelés! Ez saját véleményem, saját tapasztalat alapján a HUNGARORINGEN! Jó gyakorlást!
Köszi az infót, akkor lehet, hogy erre váltok, mert a MERSZ du-on (17-én) történt esésem, furcsa - előjel nélküli hátsókerék tapadásvesztés miatt történt! Pilot Power 2CT volt fent...
Hello!

Nekem szakadt már el ilyen gagyibb 1000ft-os spaniferem.
Ezután vettem két db 1 tonnáig jót, a kettő volt kb 7000. Ez a minimum sztem, ha meg akarsz bízni benne.
500 Ft-os spaniferre nem igazán bíznám a motorom épségét ilyen balkáni utakon. Praktikerben nagyon profi setteket lehet kapni, kimondottan motorokhoz. 2 db olyan 6-7 eFt, de ennyit szerintem bőven megér a dolog.
Sziasztok,


attol kerdezenem, aki utanfutoval cibalja a motorjat palyanapra, hogy spanifert milyet es hol erdemes venni? eddig ket fajtat lattam, az egyik 120Kg huzoerot bir ki, abbol a 4db-os set 2200 ft korul volt a Metroban - hat ezt nem kockaztatnam meg... a masik pedig 4T es 8m-es, ami meg egy picit mar a masik vegleg.. van a ketto kozott valami? hol lehet venni? Rutinosak milyet hasznalnak?

koszi
n.
Ezek az angolok már csak ilyenek...
Köszi,a végszó nagyon állat,csak kár,hogy gyorsan beszélnek.
Csak most olvastam, hogy hullanak a motorosok.
Jobbulást minden sorstársamnak és a kétkereküeknek! Bár olvastam, hogy ZEMA-nak TK-s lett a vasa. Sajnálom. Ha emlékeztek még én csúsztam (repültem) el Rijekában. (Lásd: onboard videók Rijeka pártolói) Már mentem volna ezen a héten én is a ringre, de csak a jövő héten lesz kész a motorom. A kulcscsonttörést már el is felejtettem. Már nagyon hiányzik a motorozás, én még biztosan kimegyek idén pályázni.
kb
lehet térdelni de mi fsznak?TZRről?haggyá má...szerpentinen is csak 100felett ülök ki akkor se így...jah bocs...100felett az lejtőn van szal
Idegesit a dolog,úgyhogy bevállalom még a műmájerséget is
Ha csak arra akarsz törekedni, hogy leérjen a térdkoptató, akkor ahhoz elég az is.
De az olyan műműjerkodás....szerintem.

Én nem tudok motorozni, úgyhogy inkább valaki valóban hozzáértő tanácsát várd meg. (pl. brian)
Szerintem a dőlés és a helyes kiülés aránya/eredménye lehet a térdelés szükségessége!
Lehet,jobban szét kellene tenni a lábam? De most komolyan?
Ez még szinte be sincs dőlve...
Itt még nem indokolt a kitérdelés.... ez olyan "szétteszem a lábam, hogy leérjen a térdem"
na na