Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a segítséget Dave és Hg-nak is, ettől tartottam és sejtettem, marad az SC...
Szia! Hol lehet ennek jobban utána olvasni?
Azert nagyon sas szem sem kellett, csak akartam m4eket a gixerre, igy megismertem Lyuktavolsagbol ha jol tudom mindket tipusbol van 100 (europai motorok) es 108mm (japan) tavolsagu. Ez a ketto konkretan 100as, pl a ducati 1098on van ilyen, ahogy az ebay linken is olvashato. Az m50 amugy a magasabb kategorias, az m4 a belepo, gondolom ezert is van a dugattyu meret kulonbseg
Honda CBR 600 RR pályamotorom eladnám.

Hidetés : http://www.kepesmotor.hu/honda...
További nagyfelbontású képek: https://goo.gl/photos/vJr4z2xvTuRBzwry9
Micsoda sas szemed van, és tényleg. De amúgy egyből kiderült volna, ha valaki megnézi/veszi, mert ha jól látom akkor az m50 100mm luktávolságú, míg az m4 meg 108, előbbiben 30, utóbbiban 34mm-es dugattyúk vannak. Ami közös, hogy mindegyik qrva drága.
Sziasztok. Van egy ilyenem eladó. Sajnos rossz évjáratot vettem. 6000 volt, legyen mondjuk 3000

Kawasaki Z1000 07-12
Kawasaki Z750 07-12
Kawasaki ZX6R (2007-2011)
Kawasaki ZX10R (2006-2011)
Kawasaki ZX14 (2006-2011)
Kawasaki ER-6n / ER-6f
Még a szám is stimmel. http://www.ebay.com/itm/Brembo...
Szóval az amit m50nek árulsz valójában m4.
Az m50 monoblock igy nez ki:
m50 monoblock.
Már nem azért, de ez nem "sima" M4 nyereg?
Brembo M50 fékrendszer eladó. Összes csavar betét, stb. jár hozzá. A főfékhenger magában nem eladó.
Ez a ~3 ev azert eleg elkesritoen hangzik, bar ahhoz, hogy az ember nem a tizedmasodperceket hajkuraszva korozgessen, szinte barmilyen gumi megfelel. Mondjuk azert vicces, hogy a "csuszosnak" mondott ering erzesre most ezerszer jobban tapadt, mint a hring az elso nyiltnapon :D
Csatlakozom davefr-hez. Sc fog hidegen is jól. Rc-t melegíteni kell h jól fogjon (h.ringen 1-1,5 kör) utána viszont állat. Közútra rc-t semmiképpen se!
Személyes tapsztalatom az, hogy az SC rögtön fog, az RC-t csak pályán próbáltam, de az első kanyar előtt (kis pályán első két kanyar) gyakorlatilag szinte nincs fék. Tehát hidegen használhatatlan. Nem mondom, hogy olyan mint egy profi karbon cucc, hogy csak több száz fokon működik, de bizony kell neki egy-két erős fékezés, hogy működjön, és ha kihűl rendesen, kezdheted előről.
Gsxr 600_750 k1-3 ig eladó!!
Sajnos jelenleg leginkább semmilyen :( Kell egy kis idő a megfelelő felgumizódás miatt. A Slovakiaring esetében az építéstől számított ~3 évre volt szükség, hogy a gyártó által ajánlott gumikkal (keverékekkel) lehessen menni. Viszont Slovakiaringen minden nap van autós, motoros rendezvény, ami a Hring esetében korlátozódik egy elmúlt WTCC futamra és egy F1-re, kiegészítve elvétve egy-egy nyíltnappal.
Valaki esetleg tudna tanácsot adni, BREMBO betétben gondolkodom, 60e km-t futott, de még azé bőven jó gyári féktárcsákhoz...
SC, de inkább RC keverék kéne, mert jobban hangzik, de az lenne a kérdés, hogy 10 perce nem fékeztem közúton, és szobahőmérsékletre visszahűl, TEHÁT ELŐMELEGÍTÉS NÉLKÜL van-e pl a gyárihoz képest legalább 75-90%os fékhatás, vagy erősebben kell cibálni a fékkart ?
Vagy ilyenkor kell választani a körforgalomban kanyarodás nélküli átugratást a gyárihoz képest 50% alatti - HIDEG versenybetét - fékhatás miatt ?
És a hegylakók vitt gugli eredménye szerint mi az hogy "fel kell hozzá csiszonlni a tárcsát" ?? Ha esetleg ez kimarad, akkor is "összekopik 1 rövid idő után nem ?
Tehát ha nem kell előmelegíteni az RC betétem sem, akkor elfelejtés után is megállok a villamos előtt a gyárihoz képest 90% os fékhatással, vagy 1 ökörrel kevesebb lenne, és vegyem csak az SC -t ??
Vagy maradjon az RC, mert sok az ökör ?? + a villamos ??!
Sziasztok!

elsősorban azoktól kérdezném akik mentek az új H.ringes aszfalton, milyen gumi ideális most a pályára?
CBR 600 F4 99'
Kinti papíros
Forgalomba is helyezhető
LeoVince dob
Viselt idomok
Szerkezetileg és motorikusan kifogástalan!!
400.000ft fix
70/562-1404. Inkább telefonon érdeklődj!
Ja igen! Lehetőleg emailben várnám az ajánlatokat: deshiboy kukac gmail pont com
Hy!
Pályázáshoz vennék gumikat 125-ös gépre. (Aprilia rs, cagiva mito). Aki tud ajánlani forrásokat hogy honnan szerezzek be, vagy van eladó az írjon bátran! Nem muszály hogy full slick legyen, de nem túra gumit szeretnék venni.
Király dolog ez a youngtimer kategória!
Utána olvastam teljesen vállalható a technikai kiírás.
Szeretnék pár év múlva a youngtimer 125-be belekóstolni. :)
Sziasztok!
Szeretném felhíni a figyelmeteket egy új MB kategóriára. Youngtimer 600. Hátha kedvet kap hozzá más is.

Technikai szabályok:
2000-es évjárat előtti
600ccm vagy az alatti
Karburátoros

A hétvégén a Pannónia Ringen 5-en indultunk ebbe a kategóriában. 2db Yamaha R6, 2db Kawasaki ZXR400, 1db Honda CBR600 F2.

Alacsony költségvetésű versenyzési lehetőség.

Következő futam Május 28. Euroring.
Sziasztok!
Új volnék ebben a közegben, voltam már pár pályanapon és mutatja magát, hogy ezt úgy jó csinálni ha van egy pályázásra fenntartott motor.
Épp tegnap zúztam le (megint :) ) az utcai motorom és gondolkodok hogyan tovább.
A jelenlegi gondolat az, hogy egy olcsó kis pályamotor jó lenne.
Látom a mami kupás srácokat etz-vel menni... durvák... ami olcsónak tűnik vagy egy 125-ös sport még ami szimpatikus. Aprillia af1 esetleg rs.
Ha segítenétek pár tapasztalattal, gondolattal merre is induljak megköszönném !
Üdv: Dani