Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia nekem biketek kek szinu van es ar ertek alapjan mikor en vettem akkor ez tunt a legjobbnak es azota is teszi a dolgat rendesen!
Melyik jobb gumimelegito a motogp s vagy a biketek alap kek szinu valtozat vagy a pro szurke?
Koszi
Sziegl János? 06-20-938-3982
üdv

keresek gumimelegítőt újat használtat egyaránt érdekel várom az üziket.
Eladó megmaradt új shoei x spirit 2 arcpárna
shoei pinlock -
x spirit2/ xr1100/ qwest viztiszta plexi pinlockal. posta megoldható, kérésre küldök képeket.
ár megegyezés alapján
van egy új metzeler racetec k2,és egy új pirelli superbike sc3 első slick.120/70 2008as gyartasok 15e/darab
Dunlop GP Racer Slick-ről mi a vélemény? KR Slickhez képest? Lehet őket párosítani?
https://m.youtube.com/watch?v=...
Esti mese Pálya Patkányoknak
leontod menet elot fantaval kolaval es maris nem csuszik annyira. (amugy versenymotoroknal epp hogy nincs ules, vagy max egy par milis polifoam hogy a rider jobban erezze a gepet.( biztos nem huzatnam at csak ezert. raadasul ha koltenek eloszor a paripamra nem az ules lenne az elso sokkal inkabb egy jo gumi/ futomu. guminyomast jol allitsd be!
Hello.idén a zx6r mocimmal mennék pályázni és lenne egy kérdésem hogy a gyári űlésemet érdemes e áthuzatni esetleg ilyen csuszásmentes huzattal vagy elég ha a tank oldalán van a csusz.mentes matrica?vagy az űlésnél inkább jobb ha könnyen csuszok rajta oldalra?tthx
igen a dunlop is jo választás.bár hozzám közelebb áll a pirelli superbike(slick),supercorsa("mintás").ezeken kivül semmit nem raknék fel
Dunlop D212 -t vegyél az nagyon jó, és utcán is használható.
Én tuti slicket raknék fel, ha csak pályán használnám. Max beruházol 2 gumimelegítőre is mellé.
Sziasztok!A Pilot Power 3 az Assen-i pályán kopott el, ami 80 km-re van tölünk. Felmelegedett , rongyos lett a széle és csuszóssá vált a nap végére. Csak a pályán akarom használni az uj gumit, ami még kérdéses, hogy mi legyen. Még kezdö szinten motorozok, nem profi pályagumira gondoltam.
Mikor palyanap utan a szurkuletben rajossz, hogy nincs tompitottad es 160kmre vagy otthonrol, na az megfizethetetlen :)
Főleg ha egy jó pályanap végeztével kiderül, hogy nem ég a xenon :-)
Nem igazan, meg a legkozelebbi ertelmes palya (euroring) is 160 km korul van, mondjuk van autopalya vegig, 40-50 perc alatt oda szoktam erni. A rosszabb inkabb tenyleg a hazafele ut...
Az lenne a legtisztabb bar nekem nem a gumi miatt vonzo ez, hanem inkabb a szep utcai motort nem szeretnem az oldalara vagni, aminek magamat ismerve palyan van nagy eselye
Hát igen, világos, ezek a pályázás nehézségei... Még ha a pályán át is tudod cserélni a gumit, akkor sem egyszerű lemotorozni egy plusz garnitúra gumival ami a hátadra van gumipókozva... :)
Így aztán előbb-utóbb minden pályázóban felmerül, hogy csak jó lenne egy futó+pályamotor...
Utána meg főleg...
Egyben,simán belefér egy ilyesmi buszba,bár jelenleg egy átalakított sima futóm van,de azon már volt a motor,sima liba.
A motort hogy passzintod bele? Darabokban?
Vonóhorog,futó,de egy dobloba minden befér.
Hat azert 200 km setamotorozas sem egy leanyalom egy egesznapos palyazas elott