Nem akartam senkit megbántani, lehet, hogy egy kicsit tulreagáltam. Csak azt akartam belőle kihozni, hogyha olcsóbb lessz a nyiltnap akkor rájuk keresek, ha nem lessz olcsóbb akkor meg énfelőlem akárki rendezheti.
Eladó egy power commander III cbr 1000rr-hez 04-07 évjárathoz A száma :121-410
Teljesen működöképes,benne van a motoromban,jelenleg zero map van rátöltve.
45000 ft
Illetve eladó egy komplett pályaidom beépített lámpákkal,fejidomtartó konzollal,plexivel,a blokktartó helyére csavarozható bukógombával,akksitartóval 80 000 ft
Akit érdekel valamelyik, dobjon egy mailt ide,és megadom a számomat: repsol82@gmail.com
köszönöm
Szia, igen ez egy osztrak szervezo ceg.Mondjuk nem tudom mire irtad, "és akkor olcsóbb lesz? Mert ha nem akkor nem lesza.....om " szoveget de 1 egyszeru kerdes volt, amire ha nem tudod a valaszt vagyis nem hasznaltad a napjait akkor kerlek mellozd a kerdesemet.
Á, nem ilyen egyértelmű ez. Ha pár oldalt visszalapozol, megtalálod, amikor kerestük itt nagyban a baleset-/életbiztosításokat, de szinte mindből kizárták a pályamotorozást valamilyen módon (az egyiknél pl. kizáró ok volt a versenypálya használata, a másiknál a 125 ccm-nél nagyobb motor vezetése stb.), szóval egyáltalán nem akarnak még a személyi sérülésre sem fizetni pályázásnál. Pont abból indult ki a beszélgetés, hogy egy srácnak volt életbiztosítása egy nagy biztosítónál, de rájött, hogy pályamotoros baleset esetén nem fizet, és keresett olyat, ami fizetne - de nem talált.
Most már legalább van olyan, ami a személyi sérülés ellátására/maradandó károsodásra/halálra stb. fizet - ez is ritkaságszámba megy. (Egyébként megtaláltam a Hegylakós cikket, itt írnak a pályamotoros biztosításról: http://hegylakok.hu/2016/02/ki...)
Ha még a technikát is lehetne biztosítani, az tényleg hab lenne a tortán, de hát ne kívánjunk lehetetlent "szegény" biztosítóktól.
A biztosito nem hulye. Egyatalan nem eri meg neki egy ilyen biztositasi tetel, vagy ha megerne neki, akkor az alapdij lenne olyan magas, hogy nekunk motorosoknak nem erne meg, ergo senki nem venne. Marpedig potencialisan buko bizniszre nem hiszem hogy pazarolna az eroforrasokat egy olyan intezmeny, amit igazabol arra talaltak ki, hogy a leheto legpofatlanabb es legvaltozatosabb modon huzzak le a juzert.
Sziasztok, hasznalta mar valaki közületek a BTR-performance szervezőt a Hungaroringen? Júniusban lesz nekik pályanap, gondoltam megkérdezem hátha vki ismeri.
Szerintem félreértés van. Személybiztosítást (Élet-baleset-egészség) tuti, hogy lehet kötni, szerintem nem is egyfélét, minden biztosítónál van termék, nyilván felárral. A technikára, magára a motorra nem lehet.
Jo olvasni a soraitokat. Pontosabban nem jo de jo tudni hogy nem vagyok egyedul... idohiany szar utak trafik hulye soforok... inkabb palyazas... mondjuk en a budge es a tavolsag miatt kis palyara kis motorral "kenyszerulok" de edes kenyszer lesz ez :-) Ja es nincs sulyado... biztositas... muszaki... ami azert szerencses havi 1 palya eseten majd az egesz eves benzin /palyakoltseget kiadja... persze kis palya eseten. Kecso kakucs Ering.
Igen, visszaesésnek tűnhet a mondjuk havi pályázás az utcai motorhoz képest, amire "bármikor felülhetek". Csak, ahogy írták itt többen, itt inkább az a kérdés, hogy ha már egyébként sem jutsz motorhoz csak havonta egyszer, vagy még ritkábban, akkor nem lenne-e jobb azt a kevés km-t inkább minőségibb, élménydúsabb (és biztonságosabb) körülmények közt megtenni?
Nekem is olyan az élethelyzetem, hogy nem tudok még egy egynapos túrára sem elszakadni otthonról szinte sose, hosszabbra végképp nem - ha nem lenne ez a kis lehetőségem, hogy munkábajárás címén motorozok, meg ebédidőben ellógok napi 1-2 órát csavarogni, akkor már én is pályamotorra váltottam volna.
Persze, nagy a kockázat - de az olyanokat meg simán biztosítja szinte minden biztosító, mint a bázisugrás meg sziklamászás, és nem horror összegekért, és nem éves díjról van szó, hanem akár egy napra is lehet. Nem hiszem, hogy annyival kevesebb lenne a kockázat más extrém sportoknál, sőt - ahogy mondod, szerintem is a pályázás sokkal biztonságosabb, mint a közúti motorozás.
De ennek ellenére akad, amikor beüt a krach, ld. pár éve a halálos balesetet a Pannónia Ringen. Ilyen esetekben azért jó lenne, ha a családom mégis kapna valami kis juttatást - ha már ugyanez nem probléma bázisugrásnál és egyéb magas kockázatú extrém sportoknál, ahol szó nélkül fizet a biztosító.
A motorban keletkezett kár egy másik téma, azt megértem, hogyha nem vállalják (bár megint hozhatnám példának a szinte minden nagyobb biztosító által kínált extrém sport biztosítást, ahol a biztosításban benne vannak a sport- és védőfelszerelések is, pl. nyílt tengeri vitorlázásnál a hajó - akkor egy motor miért nem? továbbá az okozott vagyoni károkat is térítik). Csak az információ hiánya volt zavaró az általam linkelt honlapon, meg hogy azt emlegették, hogy a balesetes legalább anyagi veszteséget nem fog szenvedni.
Nalam is hasonlo a helyzet. Volt az idoszak, amikor meg a klozetra is motorral mentem volna, hogyha lehetett volna, mentunk mindenfele. Aztan kikoptak az ismerosok, vagy mindig az volt a kifogas, hogy nincs penz es mar csak munkaba jarasra maradt a motor - ami valljuk be nem nagy elmeny. Aztan tavaly voltam eloszor hringen es teljesen atertekeltem ezt a motorozast.
Sajnalom csak munkaba jarasra "elhasznalni" a motorom, ugyhogy a terv az, hogy elsosorban palyan hasznalom es hogyha valamelyik ismerosom megiscsak azt mondja, hogy menjunk valahova hetvegen kanyargaszni, akkor meg arra is benevezek, de a havi 1 nagyobb palya (h, vagy pring) plusz 1 kisebb (mondjuk ering) tervet jo lenne tartani.
Aztan persze ember tervez...
Igen, persze, csak én meg úgy vagyok, hogy 10 éves lesz idén a szalonállapotú Z-m (én toltam ki 0 km-esen a kereskedésből). Az első évben mentem 8e Km-t, annyit amennyit az ucsó 6 évben összesen. Évek óta már csak 1-1 nagy túra volt külföldre (Ausztria, Horvátokhoz). Egyszerűen megváltoztam. Pont arról elmélkedtünk motoros barátommal, hogy anno a simsonos-ETZ-s időszakban bukó nélkül mászkáltunk télen-nyáron, most meg már fel nem ülünk bőrruha nélkül nagymotorra. Megváltozik az ember...
2012-ben voltam először pályán és magával ragadott, azóta tervezgettem, hogy veszek egy olyan mocit amit lehet zúzni, csak mindig halogattam, mert annyira szeretem a kis kawat, nem vitt rá a lélek, hogy feltegyem piacra. De eljött az idő... :-)
Ez tök jó gondolat, én is így terveztem még pár éve, elmúlt 3 évben (tavaly augusztusig) nem is motoroztam utcán, csak pályán. De mivel kicseszett drága mulatság (napi 40-50ezret elszórakozni), így sajnos nehéz gyakran kijutni a pályára, évi 5-7 alkalom meg lássuk be, molyfing mennyiségileg, folyamatosan azt érzi az ember, hogy motorozhatnékja van, de várja a következő pályanapot, amikor épp ráér és még telik is rá. Csak pályán motorozni sztem úgy jó, ha minimum havi 2x legalább, vagy inkább 3x eljut pályára az ember áprilistól szeptemberig, akkor nincs az, hogy jajj mikor ültem utoljára motoron és jajj mikor fogok, de ehhez meg elég vaskos anyagi háttér szükségeltetik. Aki megteheti, annak hajrá, jobban jár a pályázással, mint az utcai bohóckodással, a csóringereknek meg ha motorozni akarnak, marad a veszélyes utca, sajnos.
Szerintem ilyen nem is nagyon fog létezni jó darabig, vagy olyan összegért hogy beledöglesz...
Motor eleve veszélyes üzem, nem még a versenypályán - biztosító számára követhetetlen helyen és módon -...
Ha meg ilyesmiben gondolkodsz, hogy ráfogod hogy utcán történt, akkor legyen vér (vagy tapasztalat) a pucádban végigvinni, mert azt úgy hívják, hogy biztosítási csalás és 2 évtől indul...
Aki pályázik szerintem ezt a KIS! kockázati tényezőt tegye bele: eleshet, olajfolton eleshet, kiüthetik alóla motort !
De mindegyik esetben elég sanszos, hogy nem jön szembe autó, nem a szalagkorlát fogja meg, elég nagy a túlélés esélye !
Egy idő után már nem fontos, hogy hogy néz ki a motorod, csak hogy mekkora adrenalinban részesít(ed) vele magad :)
Eladó egy power commander III cbr 1000rr-hez 04-07 évjárathoz A száma :121-410
Teljesen működöképes,benne van a motoromban,jelenleg zero map van rátöltve.
45000 ft
Illetve eladó egy komplett pályaidom beépített lámpákkal,fejidomtartó konzollal,plexivel,a blokktartó helyére csavarozható bukógombával,akksitartóval 80 000 ft
Akit érdekel valamelyik, dobjon egy mailt ide,és megadom a számomat: repsol82@gmail.com
köszönöm
https://www.bikepics.com/pictu...
Most már legalább van olyan, ami a személyi sérülés ellátására/maradandó károsodásra/halálra stb. fizet - ez is ritkaságszámba megy. (Egyébként megtaláltam a Hegylakós cikket, itt írnak a pályamotoros biztosításról: http://hegylakok.hu/2016/02/ki...)
Ha még a technikát is lehetne biztosítani, az tényleg hab lenne a tortán, de hát ne kívánjunk lehetetlent "szegény" biztosítóktól.
Egyről beszéltünk.
http://motorosbiztositas.hu/in...
Baleset bizti van! motorra nincs vagy még nem találtunk.
Nekem is olyan az élethelyzetem, hogy nem tudok még egy egynapos túrára sem elszakadni otthonról szinte sose, hosszabbra végképp nem - ha nem lenne ez a kis lehetőségem, hogy munkábajárás címén motorozok, meg ebédidőben ellógok napi 1-2 órát csavarogni, akkor már én is pályamotorra váltottam volna.
De ennek ellenére akad, amikor beüt a krach, ld. pár éve a halálos balesetet a Pannónia Ringen. Ilyen esetekben azért jó lenne, ha a családom mégis kapna valami kis juttatást - ha már ugyanez nem probléma bázisugrásnál és egyéb magas kockázatú extrém sportoknál, ahol szó nélkül fizet a biztosító.
A motorban keletkezett kár egy másik téma, azt megértem, hogyha nem vállalják (bár megint hozhatnám példának a szinte minden nagyobb biztosító által kínált extrém sport biztosítást, ahol a biztosításban benne vannak a sport- és védőfelszerelések is, pl. nyílt tengeri vitorlázásnál a hajó - akkor egy motor miért nem? továbbá az okozott vagyoni károkat is térítik). Csak az információ hiánya volt zavaró az általam linkelt honlapon, meg hogy azt emlegették, hogy a balesetes legalább anyagi veszteséget nem fog szenvedni.
Sajnalom csak munkaba jarasra "elhasznalni" a motorom, ugyhogy a terv az, hogy elsosorban palyan hasznalom es hogyha valamelyik ismerosom megiscsak azt mondja, hogy menjunk valahova hetvegen kanyargaszni, akkor meg arra is benevezek, de a havi 1 nagyobb palya (h, vagy pring) plusz 1 kisebb (mondjuk ering) tervet jo lenne tartani.
Aztan persze ember tervez...
2012-ben voltam először pályán és magával ragadott, azóta tervezgettem, hogy veszek egy olyan mocit amit lehet zúzni, csak mindig halogattam, mert annyira szeretem a kis kawat, nem vitt rá a lélek, hogy feltegyem piacra. De eljött az idő... :-)
Motor eleve veszélyes üzem, nem még a versenypályán - biztosító számára követhetetlen helyen és módon -...
Ha meg ilyesmiben gondolkodsz, hogy ráfogod hogy utcán történt, akkor legyen vér (vagy tapasztalat) a pucádban végigvinni, mert azt úgy hívják, hogy biztosítási csalás és 2 évtől indul...
Aki pályázik szerintem ezt a KIS! kockázati tényezőt tegye bele: eleshet, olajfolton eleshet, kiüthetik alóla motort !
De mindegyik esetben elég sanszos, hogy nem jön szembe autó, nem a szalagkorlát fogja meg, elég nagy a túlélés esélye !
Egy idő után már nem fontos, hogy hogy néz ki a motorod, csak hogy mekkora adrenalinban részesít(ed) vele magad :)