Koszi, de honnan is tudhattam volna :)
Teny, hogy palyamotort mentem venni, es nem egy szalonallapotu gepre szamitottam. De a toresmentes allapot nekem nem ezt jelenti :)
Sziasztok. Egy kis tapasztalatot szeretnek megosztani veletek. Egy ideje szemeztem mar egy epitett palyamotorral, amit a nemet versenypalyakra szantam volna magamnak. Masodik motorom lett volna, van mellette egy Triumph Speed Triple gepem utcara. A kinezett masina egy Kawasaki ZX 10R volt 2007es evjarat. Tobbszori telefonbeszelgetes, emailezes utan megkaptam a kert infokat a motorrol. ( toresmentes, jo allapot, ohlins teleszkopok elol hatul, power commander, palyaidom, stb. ) Megbeszeltuk, hogy nemetorszagbol utazom erte es ha minden ok termeszetesen nyelbe utjuk az uzletet. Kozel 1000 kmes utazas utan... a tulajdonos arra sem meltatott hogy koszonjon. Egy igazi bunko volt... a kereskedo sraccal beszeltunk vegul, a tulaj azonnal lelepett amikor odaertunk. A toresmentes motorrol roviden:
Szanaszet heggesztett tank... de valami okadek modon,
Torott segedvaz,
Leszakadt huto,
Sziloplasztal kikent oldaldeknik,
Femreszelek szinte mindenhol a blokk feluleten,
A kipufogotol elolvadt hatso fekolajtartaly,
Gyakorlatilag egy osszehanyt motor... 990ezerert...
Egy fos.
Kb mint a tulaj. Korrekt ember, korrekt hirdetessel...
Sziasztok!
Bogárhálót keresnék suzuki gsx-r 600/750 be k6-k7 évjárathoz.
Hátha van valaki, aki pályázik ilyen motorral és kivette mert nincs rá szüksége.
Egy jobb (fékkar) oldalit keresnék.
Előre is köszi!!
Nekem a Zenithnél lett felújítva és berakva az Öhlins hátra, be is állította egy kiindulási alapra a súlyomhoz az elejével együtt. Elején kicsit zárkózott volt, de aztán jót beszélgettünk. Később mikor összefutottunk pályanapon, ott is segített. 30.000 volt a rugóstag felújítás, plusz ha jól emlékszem egy szelepet kellett benne cserélni vmi 3000 forintért. Én bátran ajánlom.
Szerintem palyamotoros korokben eleg sokan szoktak Bajo-hoz hordani a cuccaikat. Profin megcsinalja, amit kell, illetve utana tanacsot is nagyon szivesen ad, minden felmerulo kerdes kapcsan.
Köszönöm a tippeket, akkor mindenképp a hátsó felújításával kezdjük majd, gondolom nem árt neki egy olaj- szimmeringcsere ~11 év után. Kit ajánlanátok a műveletre? A Zenith-et néztem az imént, mi a tapasztalat velük?
Egy nehéz témakörről van szó, tudom hogy magam nem tudom megoldani, viszont szeretnék valahogy belelátni egy kicsit, szakmaibb oldalról is.
Sportrider oldalt néztem én is már, kipróbálom ezt a két setupot is, ha lesz megfelelő összehasonlítási alapom.
Én is azt javaslom, hogy egy alap karbantartással kezd, mert addig kár tekergetni. Viszont ilyen munkát tényleg érdemes szakértőre bízni, akkor meg már meg lesz az alap beállításod is, ha már futóművesnél jársz. ;)
Keresd ki a motorod, ha több lehetséges alternatíva is van akkor próbáld ki mindegyiket, az érzetre legjobb alapnak jó lesz laza pályázáshoz. http://www.sportrider.com/tech...
Amennyiben Factoryd van én sem nyúlnék hozzá. Hátsó teló elég komoly terhelést kap és nem olcsó az Öhlins javítása ha komolyabban hozzá kell nyúlni. Vagyis valóban én is azt javaslom, vidd el egy hozzáértőhöz és legalább az alap karbantartásokat csinálják meg. Amikor mindegyik rendben van, kezdjed azt alap beállításokkal ( minden gyári értéken és a static sag beállítva). Majd kimész pályára és elkezded durván ( kb 3-4 klikk) állítani. Csak hogy érezd a különbséget.
Ezt megtanulni nem lehet ( szerintem). Ki kell tapasztalni, érezni kell a változásokat,
Apropó, az "öreg" (elnézést ezért :-)) RSV factory futóműve felveszi a versenyt a lényegesen újabb japcsi gépekkel. Nagyon jók azok az Öhlinsek a gyári beállításokkal!
Idén szeretnék majd ellátogatni egy jó futóműállítás pályanapra, viszont addig is jó lenne valami épkézláb súlyhoz igazított alapbeállítást megtalálni(a gyári ajánláson kívül).
Ismertek bármilyen magyar/angol/német nyelvű irodalmat, ami alaposan körüljárja a témát? A szelepelés és rugócsere témájába nem szeretnék (még?) elmerülni, egyelőre a gyári darabokból szeretném kihozni a maximumot. Így télen úgyis van idő olvasgatni.
RSV Factory '06 motorról lenne szó, gyári rugók, első villa olaja nemrég cserélve, hátsó gátló ha jól tudom még érintetlen.
ZX6R 2010-hez keresgéltem Vesrah SRJL-XX fékpofát, de sajnos a lenti magyar oldalon nincs, meg hát az ebay-es ára is kb. 100$ körül mozog egy nyeregbe. A Pink motors meg nem válaszolt az emailben küldött kérdésemre az elmúlt 3 napba.
Az SBS-RS jó alternatívája lehet?
Az SBS-DC egy carbon pofa. Ennek a használata, hogy néz ki a gyakorlatban? Hogy kell be melegíteni? Mennyi idő után hűl vissza, miután már újra igényli a melegítést? Ha be melegedett, akkor konzisztens a fék erő?
hát nagyon köszi a hozzászólásokat akkor bepróbálkozom egy vesrah-al srjl-xx vagy srjl-8 /http://www.vesrah.com/new_page_56.htm/ ha lehet hinni ennek a táblázatnak, már csak akkor az lenne a kérdés hol lehet hozzájutni a legjobb áron idehaza?
köszönet mindenkinek!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-6r_ninja-11159043
Teny, hogy palyamotort mentem venni, es nem egy szalonallapotu gepre szamitottam. De a toresmentes allapot nekem nem ezt jelenti :)
Szanaszet heggesztett tank... de valami okadek modon,
Torott segedvaz,
Leszakadt huto,
Sziloplasztal kikent oldaldeknik,
Femreszelek szinte mindenhol a blokk feluleten,
A kipufogotol elolvadt hatso fekolajtartaly,
Gyakorlatilag egy osszehanyt motor... 990ezerert...
Egy fos.
Kb mint a tulaj. Korrekt ember, korrekt hirdetessel...
Akinek van aim mychron light köridőmérője dobjon legyen szives egy privát üzenetet beüzemelés miatt!
Köszönöm.
Bogárhálót keresnék suzuki gsx-r 600/750 be k6-k7 évjárathoz.
Hátha van valaki, aki pályázik ilyen motorral és kivette mert nincs rá szüksége.
Egy jobb (fékkar) oldalit keresnék.
Előre is köszi!!
Én itt ( http://futomu-tuning.hu/ )javíttatom fel az első/hátsó telókat, és kormány lengéscsillapítót is.
En szemely szerint ot ajanlanam.
Egy nehéz témakörről van szó, tudom hogy magam nem tudom megoldani, viszont szeretnék valahogy belelátni egy kicsit, szakmaibb oldalról is.
Sportrider oldalt néztem én is már, kipróbálom ezt a két setupot is, ha lesz megfelelő összehasonlítási alapom.
http://www.sportrider.com/tech...
Ezt megtanulni nem lehet ( szerintem). Ki kell tapasztalni, érezni kell a változásokat,
Apropó, az "öreg" (elnézést ezért :-)) RSV factory futóműve felveszi a versenyt a lényegesen újabb japcsi gépekkel. Nagyon jók azok az Öhlinsek a gyári beállításokkal!
Idén szeretnék majd ellátogatni egy jó futóműállítás pályanapra, viszont addig is jó lenne valami épkézláb súlyhoz igazított alapbeállítást megtalálni(a gyári ajánláson kívül).
Ismertek bármilyen magyar/angol/német nyelvű irodalmat, ami alaposan körüljárja a témát? A szelepelés és rugócsere témájába nem szeretnék (még?) elmerülni, egyelőre a gyári darabokból szeretném kihozni a maximumot. Így télen úgyis van idő olvasgatni.
RSV Factory '06 motorról lenne szó, gyári rugók, első villa olaja nemrég cserélve, hátsó gátló ha jól tudom még érintetlen.
Előre is köszönöm! :)
ZX6R 2010-hez keresgéltem Vesrah SRJL-XX fékpofát, de sajnos a lenti magyar oldalon nincs, meg hát az ebay-es ára is kb. 100$ körül mozog egy nyeregbe. A Pink motors meg nem válaszolt az emailben küldött kérdésemre az elmúlt 3 napba.
Az SBS-RS jó alternatívája lehet?
Az SBS-DC egy carbon pofa. Ennek a használata, hogy néz ki a gyakorlatban? Hogy kell be melegíteni? Mennyi idő után hűl vissza, miután már újra igényli a melegítést? Ha be melegedett, akkor konzisztens a fék erő?
köszönet mindenkinek!