Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! A kecskeméti gokartpályára kötelező a bőrnadrág? Farmer + térdvédővel felengednének? Csizma, kabát, kesztyű van.
Ha ez 600 RR-re lenne azonnal utalnám is a dellát. Valaki baromi jól fog járni ezzel...
Sziasztok!

Szeretnék majd idén karbon dekni és generátorvédőt csináltatni. Kinél érdemes? Dúzs Petiről találtam pozitív dolgokat, de nem megy a weboldala.
Sziasztok!

=FOR SALE =
http://www.kepesmotor.hu/ruha_...
pályaidom, utcára is: http://www.kepesmotor.hu/idomo...ályaidom
Ment a válasz :)
Szia. írtam üznetet ide az oldalra.
Hívj tudod a számom, de van Öhlins TTX SU 932-es is, ha a tiéd rossz!
Sziasztok !

Keresek Suzuki K8 1000-hez gyorsgázt ill. első telókba cartridge-ot.
Ha volna vkinek a "polcon" kérem ne tartsa magában.
Előre is köszönöm.
Üdv
Keresek bazzaz push gyorsvalto kapcsolot.(esetleg uss (push-pull)szenzor is érdekel).cserélném egy új bazzaz pull szenzorra
Szia,

Nem lehetetlen az olcsó GPS-es mérő. Most nagy szériában veszünk egy egyébként 10Hz-et is tudó GPS modult, kb. 2eFt. Az infra szenzor kb. 100Ft. Ma már azért nem kell csillagászati dologra gondolni a GPS hallatán. Ezen felül persze bejönnek még olyan költségek, hogy lithium aksi, annak a töltése, microUSB csatija, helye/rögzítése a készülékben. Szóval van árkülönbség, de nem tízezrek, inkább a fejlesztés tart sokáig.

A mostani új infrás laptimer az átküldi a köröket telefonra, kacsalábonforgó android app van hozzá, fácánbookra is ki lehet posztolni... Szóval ezzel a résszel megvagyunk.
Lett rá egy új funkció is: Van benne egy 3 tengelyes gyorsulás-szenzor+3 tengelyes giroszkóp IC. Ha nem a pluszban mozgolódó kormányra rögzíted a köridőmérőt, hanem pl. tankra vagy műszerfalra, akkor egész szépen lemér egy 0-ról 100-ra gyorsítást, és kiírja hogy pl. "4.56 sec". Utána le lehet tölteni az egész sebesség görbét telefonra, és pl. bele lehet zoom-olni a váltás részre is, látszik a grafikonon, hogy mennyi ideig tartott. Ez szép, de eddig úgy tűnik, hogy aki pályán megy körbe-körbe, azt nem nagyon érdekli ez a funkció.
Találtam neten olyat, hogy lean angle: http://www.leanangle.co.uk/data-logger/
Azaz, hogy mennyire döl a motor. Nem tudom ezek mennyire pontosak, de lehet, hogy erre is tudnánk használni a szenzort. A kérdés persze, hogy mit kezdünk az adattal, senki nem fogja nézegetni kanyarban térdelés közben, hogy pl. 55fok, ha rögzítjük, az már megint telemetria felé visz.

Azon egyébként meglepődtem, hogy egy 10Hz-es bluetooth-os külsö GPS vevő 30 rongy körül van, azt hittem ezekkel dunát lehet rekeszteni és 10eFt körül beszerezhető. Így még felmerült, hogyha beleteszünk egy GPS modult a köridőmérőbe, amin történetesen van Bluetooth 4.0, akkor küldhetne adatot a racechrono-nak is, a 100Ft-os infra szenzort meg minek vennék ki. Tehát önmagában infrás+GPS-es laptimer, és valamelyest kiválthatja a Qstarzt, mint telefonperiféria. Ez még árban nem szállna a csillagokba, de mér köridőt, lehet nyomkodni motoros keztyűben, lehet látni a kijelzőjét tűző napon, nem törik össze egy légyszartól mint néhány telefon, de mégis lehet a telemetria egy racechronoval, és változatlanul ott lenne hozzá a saját android app, a köridők letöltésére.

Üdv.: Géza
Szia! Hobbista pályázók körében sztem többen használnak sima egyszerű infrás köridőmérőt, mint gps-est, amivel aztán lehet elemezgetni a köröket. Az mondjuk jó funkció lenne az infrásban, ha ráküldené a köridőket egy telóra, ami el tudja menteni. Hátha valaki el akarja menteni. Ennél jobban egy ilyen köridőmérőt én nem bonyolítanék meg, az már csak árnövelő tényező. teljesen felesleges gps-t belerakni, ha nincs körelemezgetős lehetőség, sz.gépes szoftver hozzá.
Egy külön gps laptimer nem rossz dolog, én pl imádom nézegetni, órákon át elemezgetni, mást is tudok, aki szokott ilyennel bíbelődni, és akár hasznos is tud lenni. De ehhez minimum egy 5hz-es gps vevő kell, hogy legyen értelme, ha 10 vagy 20hz-es, persze csak jobb. Qstarz-Race chrono páros egy jól működő dolog, nem is drága, 30ezer alatt megvan pl egy bt-q818xt és hibátlanul működik. Ha ilyen gps-es dologban gondolkodtok, akkor csakis valami hasonlót csinálnék, kell készíteni a hozzá való alkalmazáshoz race chronohoz hasonlóan gps koordináták alapján pályákat mérési pontokkal, és ugyan úgy működik, vagy ha van belső memóriája és utólag rá lehet tölteni sz.gépre az adatokat az is jó dolog.
Mondjuk ez az egész úgy hangzik, mint az említett program és gps vevő lekoppintása, más burkolatba öltöztetése. Az a baj, hogy ez már egy elég jól működő és nem túl drágán megszerezhető dolog, nem tudom, hogy megéri-e nektek egy hasonlót kreálni, fogalmam sincs mi pénz egy ilyen megtervezése, elkészítése, mennyiért kéne adni, hogy megtérüljön a befektetés stb. Csak azt látom, hogy van egy jól működő cucc, és nem tudom mit lehetne kitalálni ezen felül, ami miatt az új dolog még jobb lehetne pl hasonló áron, ami miatt vennék mint a cukrot, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy ennél sokkal olcsóbban megérné egy ilyet készíteni ill árulni, pedig az lenne a nagy dolog, sima infrás mérővel egy árban jól működő gps laptimer, na akkor fogyna belőle rendesen.
Nem semmi amit műveltek Géza, dehogy itt a banda lesokkolt az biztos ! :)
Na jó, majd aki ért hozzá az segít, nekem sajnos nem megy...
Sziasztok,

Pár hét és elkészül az új laptimerből az első nagyobb széria tavaszra. Viszont valószínűleg nem állhatunk meg a fejlesztéssel, mert főleg nyugatabbra, a GPS-es laptimerek mennek, a borsosabb ártól szinte függetlenül.

Így valószínűleg a jövő szezonra már lenne GPS-es laptimerünk is, főleg amiatt is, hogy mi terveztük az E-útdíj rendszer leg megbízhatóbb GPS-es nyomkövetőjét (OBU), tehát nem idegen a technika. Ezzel kapcsolatban sok kérdés felmerült, amikkel kapcsolatban szívesen kikérném a véleményeteket, hogy hogy is lenne a jobb:
- Az infárhoz képest a GPS több áramot fogyaszt, gombelemről sajnos nem lehet használni. Itt felmerül, hogy legyen benne lithium aksi, és mondjuk microUSB porton keresztül lehessen töltögetni, vagy legyen inkább a motor 12V-jára köthető.
- Fejlesztési költség miatt gondolkozunk azon, hogy teljesen új termék helyett a mostani új infrásat hogyan alakítsuk úgy át, hogy ne borouljon a teljes koncepció, de mégis jól használható legyen. Egy ilyen, hogy az alsó kis dobozt (amiben most az infra szenzor van) cserélnénk egyel nagyobbra, és ott kapna helyet egy GPS modul és az aksija (vagy 12V-os tápja) is egyben.
- Felmerült olyan koncepció is, hogy a mostani laptimerben van Bluetooth 4.0, ami nagyon keveset fogyaszt, és akár kommunikálhatna bluetooth-os külső GPS-el, pl Qstarz BT-Q1000eX. (race-chrono is ezzel kommunikál, ha nem a telefon GPS-ét használja)Ez fejlesztésben gyors és olcsó, de külön meg kell venni a külső GPS modult, viszont működik változatlanul infrán is a mérés.

POI:
GPS-es mérőnél kérdés a működés is. Fel kell venni POI-nak a célvonalat. Ezt szerintem a legegyszerűbb egy gombnyomással megtenni, ha ott van az ember, de felmerült, hogy androidos telefonon pl. google maps-en ki kell bogarászni a célvonalat, rábökni, és Bluetooth-on leküldeni a laptimernek.

Telemetria:
Kérdezném, hogy maga a telemetria fontos-e, tehát, hogy színes szagos görbéket rajzoljon a telefon/számítógép kijelzőjén, hogy mikor milyen ívek voltak. Az én véleményem, hogy baromi látványos, de nem tudom, hogy ténylegesen látszik-e rajta hatalmas világmegváltó köridőjavító információ, és hogy ténylegesen szoktátok-e nézegetni. Szerintem itt az is gond, hogy a sokon nem is látszik a pálya széle, csak a motor nyomvonala. Google-maps-et tudnánk mondjuk alátenni, és azon valamennyire látható lenne a pálya.
Telemetria esetén elpakoljuk a korrodinátákat egy külső külön dataflash IC-be, és PC-n/telefonon még fel kell dolgozni, megjeleníteni. Tehát anyagköltség és sok munka is, ha van értelme, akkor hagyunk a hardveren dataflash helyet, és ahogy időnk engedi, kifejleszthetjük, de ha inkább csak köridő miatt kell az egész, akkor nem biztos, hogy nekiállunk. A másik gond, hogy a telemetria az megint egy másik piac, ott van az ingyenes race-chrono, illetve van sok drágább kompakt, telefon nélkül önmagában működő készülék. Tehát kezd ugyan a kettő valamelyes összeolvadni, de ha az árat nézem (vagy race-chrono esetében azt, hogy egy telefonos app), akkor a telemetria és a köridőmérő még két külön dolog.
Tehát nem állnánk szívesen neki, hogy feltaláljuk a melegvizet, mert nem is hiszem, hogy valaha beérnénk a pl. race-chrono-t. (Az egyértelmű, hogy köridők letöltése, telefonos-számítógépes kapcsolat az ma már alap, és innentől meg is fog maradni a jövőben is a Bluetooth 4.0, és van/lesz android alkalmazásunk.)

Kíváncsi lennék, hogyha van öteltetek, vagy más termékekkel kapcsolatos jó/rosz tapsztalatotok.

Üdv.: Géza
2014-ben és 15-ben volt...
Az jó. Anyám ott volt üzletkötő és azt mondta nincs olyan biztosításuk, ami fedez pályán.
Majd mondom neki, hogy jól tette a pályaváltást.
AEGON
Sziasztok!

Van pár Yamaha R1 RN19 2007-2008 hoz való eladó cuccom!

Komplett kerékszett 150.000 Ft
Akrapovic kipufogó rendszer 250.000 Ft
Öhlins TTX hátsó gátló 220.000 Ft
LSL kormánygátló 40.000 Ft
Brembo fékmunkahenger 80.000 Ft
Segédváz 25.000 Ft
Pályaidom szett 45.000 Ft
Gyorsgáz 30.000 Ft
Első teleszkopók villahiddal (frissen átszelepelve Déczynél) 150.000 Ft
Starlane profi GPS köridőmérő + kis műszerfal is! 100.000 Ft

Plusz még sok minden a blokkon, műszerfal, ECU, kábelkötegen és tankon kívül!

Emailen vagyok elérhető karsaitomi@gmail.com
Azt lehet tudni, hogy melyik ez a biztosító?
Szia! Az a biztosító ahol nekem van biztosításom ad fedezetet pályára is. Aminek a díja havonta: az éves biztosítás teljes összege . Tehát fizeted az évest és amelyik hónapban szeretnél motorozni arra a hónapra be kell perkálni külön az éves teljes összeget.
Köszi az infót. Gondoltam. Szóval pályamotorozásra nem, csak egyéb (nem motoros) szabadidős tevékenységre. Bakker, tényleg lehetetlen pályamotorozásra biztosítást kötni.
Azt ad a cég, nem kell venni... :)
Szombaton megyünk a nagyfaluba. Hmm?
Megjött a válasz.

"Köszönöm megkeresésed, motoros balesetbiztosításunk csak közúti motorozásra nyújt fedezetet ill. munkahelyi és szabadidős egyéb tevékenységekre vonatkozik."
Vegyé busz bérletet

Mikor ütközünk mán kuttya?
Köszi, ez is valami. Írtam nekik, ha kapok választ update-elek!