Véleményetekre lennék kíváncsi, pályamotort szeretnék venni.
Amit szeretnék tudni, hogy érdemes-e 1000cc motort venni, avagy kilehet-e nőni a 600cc motorokból vagy hosszabb távon is élvezetes marad? Mire érdemes odafigyelni ?
Jelenleg egy 600zzr motorom van, ezt szeretném leváltani egy 636-osra, talán árban hasonlóan kijönne egy r1 (zx10 talán).
V2-re nem nagyon futna(szerintem), fenntartásaim vannak a költségeivel(filozofájával ) kapcsolatban
Ugyanez lenne a kerdesem, csak most hetfon, marcius 21-en megy valaki Budapestrol a Pringre?
Szinten becsatlakoznek valakihez es beszallnek az utazasi kolteseg(ek)be.
Megy valaki esetleg Ápr. 6.-i motoros nyílt napra Pannónia ring-re Székesfehérvár környékéről?
Ha igen és van esetleg hely utánfutón vagy furgonban, akkor becsatlakoznék ( utazási költségbe természetesen beszállnék)
Vki elreptetett már végre 1 galambot a buli fölött, szerintetek - biztos nem nem a 70es évek közútja már - mennyi idő kell ennek az aszfaltnak, hogy kiizzadja a szutykot magából ?? MISANO-ban pl tavaly 3 hónapra rá SBK futam volt, fél évre + Dzsípí (hát ők nem nyafogtak)
Egy sima fél napos nyílt naphoz képest 5000 ft (12 vs 17e) a differencia, ennyit nekem is bőven megér. Ahogy mondod Jani tudásával, tanácsaival, plusz közvetlenségével sokkal többet ér, mint önmagában egy pályanap.
Janinak az oktatásán voltam az Eringen, nagyon hasznos volt. Úgy kell elképzelni, hogy van az elején egy beszélgetés, elméleti oktatás, aztán felvezetéssel pár kör a pályán. Utána egész délután (én délutánin voltam) annyit mész amennyit akarsz, mindig megbeszéli az illetővel, hogy ki mögött fog menni, aztán mikor visszajön a boxba elmondja, hogy miket látott hátulról. A végén meg felrakja hátra a kamerát és elölről vesz ahogy mész mögötte. Ráadásként a legvégén fel lehet mögé ülni 2 körre, na az király volt :)
Ez nagyon jól hangzik!
A költség mondjuk úgy faragható ha egy autó két motort húz (üzemanyag, autópálya díj). Nekem van trélerem, meg 7 literrel el tudok húzni két mocit.
Lehet szövetkeznék valakivel egy 1 naposra.
Így van ahogy ddt500 írja. Meg - cégtől függően - van még pár extra szolgáltatás, pl. ingyenes futóműbeállítás, gumiszervíz, mobil szervízkocsi ha bármi elromlana vagy pótalkatrész kéne (pl. elfogy a fékbetét), kezdőknek felvezetés, külföldre szállásszervezés stb. Ár-érték arányban szerintem tényleg nagyon jó egy ilyen céges buli, már csak ha a pályán töltött időt önmagában is nézzük.
Amit még nézegettem, hogy vannak ezek a pályamotoros oktatások, pl. a tesztmotor.hu-s, meg amit Chrobák Jani szokott csinálni pl. Euroringen. Szerintem ezek is nagyon megérik, minimális vagy akár nulla felárért (pl. Chrobák+Kakucs) egész nap pályán vagy, többnyire kapsz egy ebédet, ilyenkor is van szabad pályázás (szóval nem csak az instruktor mögött mész egész nap), de mellette még oktatást is kapsz, ahol valószínű jobban tudsz fejlődni, mint magadtól. És Jani pl. nem csak kezdőknek oktat. Szóval egy ilyen is tervben van, csak bonyolult együttállás kéne a megvalósulásához...
Én a Leitwolf.cc-vel voltam egy napot 95eur ért a pringen és teljesen jó volt minden. Lehet, hogy az idő miatt de kb fele annyian voltunk mint egy Phoenix napon. Volt olyan osztrák aki délben elcuccolt és hazament, pedig hét ágra sütött a nap. Viszont itt előre kell utalni, ha szar idő van bukta.
Szokott meg egy osztrak ceg palyanapokat rendezni a pringen Honda Speed Weekend neven, vagy min.
Ajanlottak nekem is, mert az ember kap ajiba uditot, kavet es az araban benne van 2 elmelet, 2 gyakorlat, 2 napra 230 euro.
Ar-ertek aranyban nagyon baba, de ez mar tenyleg az a kategoria - legalabbis nekem - hogy szarnom kellene a penzt, hogy csak igy kiadjak 70-75E Ft-ot egy ilyen alkalomra
Ja. Nem pont ennél de egy lapra mennek külföldi szervezők. Rengeteg pályaidő (néha 5-6x30 perc+verseny), rendes csoportbontás, rendes pályabírói jelenlét meg ilyenek. 2-3 szinten feljebb van a színvonal.
Véleményetekre lennék kíváncsi, pályamotort szeretnék venni.
Amit szeretnék tudni, hogy érdemes-e 1000cc motort venni, avagy kilehet-e nőni a 600cc motorokból vagy hosszabb távon is élvezetes marad? Mire érdemes odafigyelni ?
Jelenleg egy 600zzr motorom van, ezt szeretném leváltani egy 636-osra, talán árban hasonlóan kijönne egy r1 (zx10 talán).
V2-re nem nagyon futna(szerintem), fenntartásaim vannak a költségeivel(filozofájával ) kapcsolatban
Segítséget előre köszönöm.
Már eléggé ideje volt neki.
Ha valaki 999/749-hez keresne pályaidomot:
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Köszi!
Ugyanez lenne a kerdesem, csak most hetfon, marcius 21-en megy valaki Budapestrol a Pringre?
Szinten becsatlakoznek valakihez es beszallnek az utazasi kolteseg(ek)be.
Koszi
Megy valaki esetleg Ápr. 6.-i motoros nyílt napra Pannónia ring-re Székesfehérvár környékéről?
Ha igen és van esetleg hely utánfutón vagy furgonban, akkor becsatlakoznék ( utazási költségbe természetesen beszállnék)
Üdv. Kornél
De erről van szó amúgy, bazi sok pályaidő, plusz Jani felbecsülhetetlen tudása, szerintem bőven megéri az árát.
A költség mondjuk úgy faragható ha egy autó két motort húz (üzemanyag, autópálya díj). Nekem van trélerem, meg 7 literrel el tudok húzni két mocit.
Lehet szövetkeznék valakivel egy 1 naposra.
Amit még nézegettem, hogy vannak ezek a pályamotoros oktatások, pl. a tesztmotor.hu-s, meg amit Chrobák Jani szokott csinálni pl. Euroringen. Szerintem ezek is nagyon megérik, minimális vagy akár nulla felárért (pl. Chrobák+Kakucs) egész nap pályán vagy, többnyire kapsz egy ebédet, ilyenkor is van szabad pályázás (szóval nem csak az instruktor mögött mész egész nap), de mellette még oktatást is kapsz, ahol valószínű jobban tudsz fejlődni, mint magadtól. És Jani pl. nem csak kezdőknek oktat. Szóval egy ilyen is tervben van, csak bonyolult együttállás kéne a megvalósulásához...
Ajanlottak nekem is, mert az ember kap ajiba uditot, kavet es az araban benne van 2 elmelet, 2 gyakorlat, 2 napra 230 euro.
Ar-ertek aranyban nagyon baba, de ez mar tenyleg az a kategoria - legalabbis nekem - hogy szarnom kellene a penzt, hogy csak igy kiadjak 70-75E Ft-ot egy ilyen alkalomra