Sztem pályára nem találsz semmi biztosítást a motorra, csak sima cascot ami utcára érvényes, de az is vmi 300e ft körül van egy évre. Az más kérdés, hogy a pályán összetört motorra rá lehet fogni, hogy utcán történt.
Nemrég botlottam bele a Hegylakókon a Motorosbiztositas.hu-s cikkbe, és úgy látom, idén bevezettek egy új szolgáltatást, direkt pályamotorozásra: http://motorosbiztositas.hu/in...
Illetve ha jól veszem ki, akkor ez egy kombinált balesetbiztosítás, ami sima kötelezőként is működik, tehát a közúton is véd, meg a pályán is. Szóval nem kiegészítésként kell kötni a rendes biztosítás mellé.
Mondjuk hogy pontosan mire szól, azt a honlapból nem tudtam kihámozni, érdekes lenne egy ajánlatot kérni tőlük. Mindenesetre a honlapon írnak casco-ról meg anyagi biztonságról, szóval valószínű a motort is tudják biztosítani pályán is - legalábbis remélem.
Csak ha minden 10. pályanapon csinálsz egy 200e ft-os buktát (itt mondjuk elsősorban az utcai motorral, főleg gyári idommal pályázókra gondolok), akkor máris nullán vagy. A másik meg az, hogy nem stresszelsz az esetleges anyagi kár miatt, jobban mered dönteni, húzni neki, stb, ergo élményben is többet adhat. Kivéve persze ha magadat zúzod le, az kellemetlen ha van bizti ha nincs.
Na várjál, ez a személyi sérülés esetén az ellátást költségeit fedező biztosítás, nem a motort ért károkat fedező :) Pedig de jó lenne egy olyan, még egy 20asért is.
Tavaly körbe járta egy srác a témát, ebbe is belebotlott, de végül is az lett a vége, hogy nincs semmi féle megfizethető biztosítás pályamotorozás esetén.
Szép is lenne, 1.000 Ft-ért, de még 10.000-ért is jó lenne. Csak sajna a csodák ritkák :-(
Egyértelmű Hungaroringest szerintem.
Pannóniaring is nagyon jó, de utána fülig érő szájjal, fényképekkel, akciókamerás felvétellel mégis csak jobb lesz mesélni, hogy a mindenki által ismert Hungaroringen hajtotta a vasat...
A tömegtől nem kell félni eloszlik a pályán. 3x20 perc tökéletes, elég.
Pályanapi motorozást szeretnék ajándékozni, de mint hozzá nem értő, csak vaktában tapogatódzom.
A célszemélynek 600-as túramotorja van, nem fiatal, azért kapná ajándékba, hogy azért kipróbálhassa mit tud a motorja.
Hungaroringre gondoltam, de valahol azt olvastam, hogy nagy a tömeg, illetve riasztó lehet a motorosok közötti tudásbeli különbség. Ebből mi igaz, mi a valóság ? Érdemesebb a pannónia ringet választani, vagy ott is tömegnyomor van ?
Szabad 3x20perces etapokban gondolkodni, vagy sok/kevés, van bármi tapasztalat ?
Lenne egy eladó Racetech gumimelegítőm,kb 10 alkalommal használtam,újszerű állapotban van,van hozzá zsák is,de sosem volt beletekerve,mindíg a dobozában tároltam.A széleit zsinórral lehet összehúzni.A hátsó nem volt abszolút használva,mert a régi szettből maradt egy melegítő,és azt szoktam felrakni,a kábele még gyárilag össze van tekerve.Ma vettem ki a dobozból kipróbálni,195/65-ös gumihoz is jó.
A racetech egy angol gyártó,amikor én vettem e-bay-en 1210 darabot adtak el ebből a fajtából.
45 ezer
-04-05-ös cbr 1000 rr-hez power commander 40 ezer
-qstarz 818 xt külső gps vevő pár alkalommal használt,dobozában,autós töltő is van hozzá 20 ezer
repsol82@gmail.com ide írjon akit érdekel valami és megadom a számomat
köszönöm
Üdv. Keresek 2009 utáni R1re sérülés mentes fehér gyári tankot. cserébe tudok adni sérült, de tökéletesen használhatót. Természetesen értékegyeztetéssel. gixxerke@freemail.hu
Illetve ha jól veszem ki, akkor ez egy kombinált balesetbiztosítás, ami sima kötelezőként is működik, tehát a közúton is véd, meg a pályán is. Szóval nem kiegészítésként kell kötni a rendes biztosítás mellé.
Mondjuk hogy pontosan mire szól, azt a honlapból nem tudtam kihámozni, érdekes lenne egy ajánlatot kérni tőlük. Mindenesetre a honlapon írnak casco-ról meg anyagi biztonságról, szóval valószínű a motort is tudják biztosítani pályán is - legalábbis remélem.
Szép is lenne, 1.000 Ft-ért, de még 10.000-ért is jó lenne. Csak sajna a csodák ritkák :-(
Pannóniaring is nagyon jó, de utána fülig érő szájjal, fényképekkel, akciókamerás felvétellel mégis csak jobb lesz mesélni, hogy a mindenki által ismert Hungaroringen hajtotta a vasat...
A tömegtől nem kell félni eloszlik a pályán. 3x20 perc tökéletes, elég.
http://birizdokart.hu/gokart-stadion/
Pályanapi motorozást szeretnék ajándékozni, de mint hozzá nem értő, csak vaktában tapogatódzom.
A célszemélynek 600-as túramotorja van, nem fiatal, azért kapná ajándékba, hogy azért kipróbálhassa mit tud a motorja.
Hungaroringre gondoltam, de valahol azt olvastam, hogy nagy a tömeg, illetve riasztó lehet a motorosok közötti tudásbeli különbség. Ebből mi igaz, mi a valóság ? Érdemesebb a pannónia ringet választani, vagy ott is tömegnyomor van ?
Szabad 3x20perces etapokban gondolkodni, vagy sok/kevés, van bármi tapasztalat ?
Köszönöm előre is!
Lenne egy eladó Racetech gumimelegítőm,kb 10 alkalommal használtam,újszerű állapotban van,van hozzá zsák is,de sosem volt beletekerve,mindíg a dobozában tároltam.A széleit zsinórral lehet összehúzni.A hátsó nem volt abszolút használva,mert a régi szettből maradt egy melegítő,és azt szoktam felrakni,a kábele még gyárilag össze van tekerve.Ma vettem ki a dobozból kipróbálni,195/65-ös gumihoz is jó.
A racetech egy angol gyártó,amikor én vettem e-bay-en 1210 darabot adtak el ebből a fajtából.
45 ezer
-04-05-ös cbr 1000 rr-hez power commander 40 ezer
-qstarz 818 xt külső gps vevő pár alkalommal használt,dobozában,autós töltő is van hozzá 20 ezer
repsol82@gmail.com ide írjon akit érdekel valami és megadom a számomat
köszönöm