Én is pont így indultam neki annak idején. Először a jó nevű márkákból próbáltam használtakat nézegetni (Dainese, Alpinestars stb.), párat el is mentem felpróbálni, de egyet sem találtam, ami méretben jó lett volna. Javaslom Neked is először ezt, ha tényleg nem sokszor mész ki, szerintem egy használt ruha is sokáig kiszolgál, főleg, ha jó minőségű.
Én végül a SuperZone-ban kötöttem ki, és egy új Mugen Race egyrészest vettem (már nincs fent a bolt honlapján, de nagyon hasonlít az idei egyrészes modellekre, tehát amiknek a modellszáma LS1-MNR-15-tel kezdődik). Ott mindig vannak leárazások, régebbi modellek 70e-től indulnak. A Mugen Race ruhákról meg volt jópár teszt a tesztmotor.hu-n, tartósteszt is, engem meggyőztek. Ránézésre igényes, mindenhol van benne CE protektor, ahol csak lehet, jól szellőzik (annyira, hogy utcai használatra nem is ajánlom, egyszer egy hűvösebb estén mentem vele haza a pályáról, hát majd lefagytam; de pályán nagyon jó a szellőzés), az ára nem vészes, persze kényelmes is, és így néhány alkalom után sem látszik semmi használati nyom rajta, teljesen újnak néz ki. Szóval én meg vagyok elégedve vele, a célnak megfelel, ár-érték arányban kiváló. Ja, meg valami magyar vonatkozása is van, talán itthon készül, nálam ez mindig plusz pont! :)
Feltelezem,hogy lattad a DAINESE 1 reszesem,de akkor ezek szerint ez nem felel meg az igenyeidnek.Amennyiben megis megfelelne,irj egy arat es megegyezunk!
A DAINESE a legjobb marka (az Alpinestars m
ellett),ez a ruha palyazasra tokeletes!
Pályázáshoz szeretnék egyrészes bőrruhát. Nem versenyzési céllal, csak pályanapokra. Kérlek adjatok tanácsot milyet, illetve milyet ne. Melyik márka a jó? Az hogy menő nem érdekel, a használati értéke számít.
Pár adalék:
- nem fogok ezer órát menni benne évente, csak néhány pályanapot,
- a minőség számít és csak utána az ár,
- jót szeretnék venni, ezért is kérdezlek titeket.
Eladó K7 1000 Pályamotor kitűnő állapotban 6300 km-el, eredeti Yoshimura elektronikávan ( nem gyáriból átirt), és ez az Yoshi elektronika vezérli a gyorsáltót is, Dyno-jet kapcsolóval a rudazatban!
Igen, de ne gondold, hogy pályamotorra! Ez egy munkábajárós mindenes, amivel pályázok is, meg mindent csinálok, minden körülmények közt. (Na jó, terepre van másik motor.) Tényleg mindenes, na. És az olajzó meg praktikus.
Szerintem pályája válogatja, milyen előírások vonatkoznak oda, van-e komoly átvétel... Én voltam pályán láncolajzóval, nem szóltak érte, de ott nem is néztek szinte semmit, kb. amelyik motor nem lángolt, azt felengedték. Velem egy menetben ment egy Ducati, az olyan kék füstöt nyomott reggel, azt hittem egy rosszul belőtt 2 ütemű. Szó szerint olajködöt húzott maga után, mégsem küldték le azt se. Ahogy melegebb lett (az idő, meg a motor) aztán hálistennek javult a helyzet, már lehetett látni is mögötte.
De azért a biztonság kedvéért készültem, vittem sprayt, az olajzót meg egy mozdulattal ki lehet kapcsolni, de akár le is lehet szerelni egyszerűen.
Köszesz, ez a lényeg, hogy lehet :) Bár Soma, látszik Neked jégen is menne, nem ma kezted ez az egészet, és főleg nem kis bátorsággal A Többi rajtam múlik, egyébként úgyis 1. melegítő 2. szinten tartás 3. boxutca bejárat bevágódás, és rárakom a kesztyű mentes kezem, hogy +nyugtassam magam :)
Gondolom nem most tépem meg a gumit :) Ez tényleg a SOFT ideje, legalábbis a logikus (pl. BRIDZS) gumigyártók esetében...
Könyörgöm 16 fok napsütés péntek/szombat...
Múltkor Pannoniaringen 13-14 fokba mentünk, nekem nem nagyon volt gond a tapadással (Dunlop elöl med-soft, hátul hard), 2:05-ös körök voltak ami azért nem rossz... Egy kisebb pályán meg szerintem még jobban melegen lehet tartani, úgyhogy szerintem nem lesz gond ha ésszel megy az ember, nem kell félni.
Köszesz, 1x axittem, hogy fokokat írsz :) Utána rájöttem, hogy időket :) 38 fokos lég, és 60 as pálya esetébe` se megyek még sokáig 43 -at :) :)
Azt +hagyom az UFOknak :)
Lényeg akkor, hogy meg lehet futni 15 fokban is a PB közeli köröket :)
€-n lassú vagyok (24es PB) (máshol is, de ott különösen), tuti nem igazán tudom tartani a majd, de +próbálom...
Brian egyébként BRIDGE V01 vagy 2 sose tudom - SOFT elől (kb. 2.3as meleg nyomással) + és most már csak MEDIUM hátul (mert eddig SOFT volt ott is, nyári nagy melegbe azt etettem le mindenhol, most kéne de nincs:), úgy látom csak V01 lehet (elv. V02 csak 200asban van), kb 1.9es meleg nyomással (60 fokon mosva :) )
IXS 56os méret perforált makulátlan állapot