Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már nézem is a használtautón, köszönöm!
Szia
Egrygabi baratom nissan vanette cargot hasznal a busa szallitasara. Egyenesen pont befer 3 cm marad is. Abbol van 6 szemelyes is s raadasul olcso kategoria. 7 liter alatt fogyaszt igaz nem versenyauto
Sziasztok! Tudtok esetleg valakit ajánlani, aki jól ért a futómű beállításhoz? Szeretném szakértővel beállíttatni, nagyon lent van az eleje, a hátulját meg túlságosan keménynek érzem. Köszi!
Az a fehér a háttérben jóféle "játék" konzol ...
Árat nem írtál, ebből kilogikázva ingyen vihető ha jól értelmezem igaz?....sosem értettem, ha valaki valamit el szeretne adni, miért olyan nehéz az árat odaírni...Lehet úgy könnyebb az eladás bár ki tudja
élére állítva tárold... nekem is volt rá példa... és így lehet autó formájú autót venni, nem azokat a förmedvényeket...
eladnám játékkonzolom
Meg baba is érkezik, így mindenhogy nagyobb verda kell
Ha más nem, akkor az lesz, csak annak nincs már helye a garázsban
Sztem egy futó praktikusabb megoldás , de ki hogy gondolja...
Köszönöm, lassan kikupálódok. Illetve a tesztmotor.hu-n találtam egy peugeot partner tesztet, abba belegyömöszöltek egy r6-ot átlóban. Köszönöm a segìtséget mindenkinek!
Nekünk Chrysler Voyager van, gyönyörűen belefér a motor, ha a két hátsó üléssort kivesszük.
Nekem a régebbi tipusú Berlingoba csak úgy fér be, ha leveszem a farokidomot. Szoval inkább utánfutózok. Amúgy az emlitett autók újabb tipusai hosszabbak kicsit.
Köszi! Elvileg a lent említetteknek nagyobb a belmagassága. A scudot is néztem de az meg a feleségemnek nem tetszik
1. generációs VW Sharan autóm van, GSX-R nem fér bele csak ha mind a két kereket leszereled,úgy viszont macera mozgatni. Ismerősék Fiat Scudo-ba 2 motort bepaszíroznak.
Sziasztok!Használ valaki családi autót pályamotor szállításra? 5 üléses Berlingo, Partner, Fiat Doblo, Caddy-ben gondolkodom. Van valakinek tapasztalata vagy maradjak a vonóhorog-utánfutó megoldásnál? köszi
Nem. Attól, hogy ferdén rakod be még nem csúszik a gumi, hisz elfordítható a kormány és az jócskán utána megy. Amúgy ja. Igazából mindkét irányba szar:
- A csukott irányba nem akar fordulni, bedöntenéd, beharap majd elindul egyenesen.
- A nyitott irányba kiválóan fordul, de amint nagyobb gázt adsz kezdenek érdekes dolgok történni, mint pl. az, hogy nem bírod befejezni a kanyart.
A pálya többi részén + sikít a gumi mer folyamatos csúsztatásban lenne... úgy viszont legalább tudnék látszatra úgy menni mint Stoner... csúsztatnék mindenhol...
Röhögsz, mert én hülye vagyok, de elméletileg működnie kell. A négykerék-kormányzású autókat sem véletlenül fejlesztették ki (és tiltották be számos géposztályban, többek között a Forma 1-ben is). Persze mivel ma már van TC-vel kontrollált erőcsúsztatás, a dolog így más képet mutathat. Ami biztos, hogy a "csukott" irányba így egészen rossz kanyarodni.
530-as lánchoz van is egy jó állapotúm valahol... oda adom grátiszba... csak hogy ne kókánykogggy szegény masinával...
A mislent a pc-m sem használja.
De biztos...
Rossz helyen keresgélsz

20/69 R17: 664 mm átmérő és 200 mm szélesség 6,0-os kerékre szerelve.
Aránytalan arány!
El is férne a -2, mert akkora nagy bunkó gumi ez, hogy totál elment az erő a motófkámbó. Helyette most azt csináltam, hogy direkt ferdén raktam be a kereket, nyertem pár milit vele - igazi falusi megoldás. Most az egyik irányban hátsókerék kormányzású a gép (balra), a másikba meg nem akar kanyarodni, tegnap kikapáltam egy útjelzőbóját miatta Bajna fele.

Lefogadom a Nektek pályásoknak még nem jutott eszetekbe, hogy ferdén tegyétek be a hátsó kereket azokon a pályákon, amelyeken nagyon aránytalan a bal és jobbkanyarok aránya. Pedig szerintem jelentene pár tizedet a kör végén. Vagy nem?