Sziasztok remélem tudtok segíteni.Szóval következőket szeretném kérdezni, Euroringen lesz pályamotoros oktatás szerintetek érdemes elmenni, és ha valaki volt már akkor le írhatná hogy, hogy zajlik ilyenkor a dolog?
Azért a Hring a "legveszélyesebb" mert ott szarnak leginkább a csoportbeosztásra. Csekkold elsőre az Eringet hétköznap. Akkor senkinek nem leszel útjába.
Azért ez se egy életbiztosítás, mert sok esetben a kezdő csoport betelik, így a kevésbé tapasztaltakat is beküldik a gyors csoportba, amivel sokan találkozhattatok és véleményem szerint elég veszélyes
Hát az igaz hogy a Hringnél szinten minden egyéb pálya könnyebben motorozható, de nyilván utca lassu csoportban fogsz kezdeni tehát nem jellemző az hogy seggbe vernének.
Vagy Mersz estékre kell jelentkezni, ott is figyelve vannak a kezdők
Bízom benne, bár már belém ültették a bogarat, hogy Hringtől félni kell, mert ha lassu vagy "seggbetolnak"... Legfeljebb majd a félelem miatt, nyélgázon megyek mindenhol, ezzel a körrekordot megdöntve!
nagyon szivesen
a tapasztalat az hogy 2-3 szor kell elolvasni, akkor ragad meg a legtöbb, és elég fontos hogy ne hibázz, az első alkalommal pont bele kell szeretni és nem összecsukni a vasat
Hungaroringen a csoportbontás nem motor szerint zajlik szóval ott ez elkerülhetetlen. De 250-es Bandittal én a helyedben inkább Euroringre vagy Kakucsra mennék.
A nyáron szeretnék menni pályázni, életemben először. Tudnátok írni pár sort, hogy hogyan zajlik egy pályanap? 250-es bandittal mennék. Gondolom csoportokra van osztva, hogy azért ne szarjam össze magam, ha elhúz mellettem 300-al egy speed motor, mikor én megyek kb 130-al :D Meg igazából nem is szeretném 3-4 körön keresztül csőgázon nyüstölni a motort, csak gyakorolni a döntést. Veszélyes ha én nem sietek annyira mint ahogy mindenki más? Gondolom a gyorsabbak figyelnének rám, de persze nekem is résen kellene lennem. Várom a rövid kis összefoglalókat.
viccet félretéve ilyen elit mezönyben öröm lesz lemaradni is.
Pizzát legalább néhány kanyarig tudom követni
Öcsit sem lesz egyszerü hiszen megvette Dezső tavalyi motorját
Kawa53 úr motorjáról jobb nem is beszélni
Szóval papiron az én k9 lesz itt a leggyengébb, de én szeretem a kihivásokat
Azért ez se egy életbiztosítás, mert sok esetben a kezdő csoport betelik, így a kevésbé tapasztaltakat is beküldik a gyors csoportba, amivel sokan találkozhattatok és véleményem szerint elég veszélyes
Vagy Mersz estékre kell jelentkezni, ott is figyelve vannak a kezdők
a tapasztalat az hogy 2-3 szor kell elolvasni, akkor ragad meg a legtöbb, és elég fontos hogy ne hibázz, az első alkalommal pont bele kell szeretni és nem összecsukni a vasat
erre a linkre kellett volna vigyen
http://fekezzrovidebbet.blog.h...
Az első pályázásod elött
A nyáron szeretnék menni pályázni, életemben először. Tudnátok írni pár sort, hogy hogyan zajlik egy pályanap? 250-es bandittal mennék. Gondolom csoportokra van osztva, hogy azért ne szarjam össze magam, ha elhúz mellettem 300-al egy speed motor, mikor én megyek kb 130-al :D Meg igazából nem is szeretném 3-4 körön keresztül csőgázon nyüstölni a motort, csak gyakorolni a döntést. Veszélyes ha én nem sietek annyira mint ahogy mindenki más? Gondolom a gyorsabbak figyelnének rám, de persze nekem is résen kellene lennem. Várom a rövid kis összefoglalókat.
Előre is köszi: Gulyi :)
De talán nem is ez a lényeg.
Érezzétek jól magatokat és kész. Bajotok meg pláne ne legyen.
Pizzát legalább néhány kanyarig tudom követni
Öcsit sem lesz egyszerü hiszen megvette Dezső tavalyi motorját
Kawa53 úr motorjáról jobb nem is beszélni
Szóval papiron az én k9 lesz itt a leggyengébb, de én szeretem a kihivásokat