Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló na ez egy jó kis cikk volt sok hasznos tanáccsal, gratulálok
Sziasztok remélem tudtok segíteni.Szóval következőket szeretném kérdezni, Euroringen lesz pályamotoros oktatás szerintetek érdemes elmenni, és ha valaki volt már akkor le írhatná hogy, hogy zajlik ilyenkor a dolog?
Akkor nincs más dolgod mint 10.000 felett tartani a fordulatszámot
Azzal sosincs gond. Az utcán is az eszem vezet... Túl drága volt, hogy durván menjek....
Ne parázz, ennyire nem vészes a pályázás. Csak ne a véred hajtson, hanem az eszed
Köszi a tippet! Kipróbálom.
Akkor nem lesz gond.
Azért a Hring a "legveszélyesebb" mert ott szarnak leginkább a csoportbeosztásra. Csekkold elsőre az Eringet hétköznap. Akkor senkinek nem leszel útjába.
Szia.

Azért ez se egy életbiztosítás, mert sok esetben a kezdő csoport betelik, így a kevésbé tapasztaltakat is beküldik a gyors csoportba, amivel sokan találkozhattatok és véleményem szerint elég veszélyes
Hát az igaz hogy a Hringnél szinten minden egyéb pálya könnyebben motorozható, de nyilván utca lassu csoportban fogsz kezdeni tehát nem jellemző az hogy seggbe vernének.
Vagy Mersz estékre kell jelentkezni, ott is figyelve vannak a kezdők
Bízom benne, bár már belém ültették a bogarat, hogy Hringtől félni kell, mert ha lassu vagy "seggbetolnak"... Legfeljebb majd a félelem miatt, nyélgázon megyek mindenhol, ezzel a körrekordot megdöntve!
nagyon szivesen
a tapasztalat az hogy 2-3 szor kell elolvasni, akkor ragad meg a legtöbb, és elég fontos hogy ne hibázz, az első alkalommal pont bele kell szeretni és nem összecsukni a vasat
Pontosan erre gondoltam én is.
Svéd köszi, nekem sokat segített! Remélem valamelyik MERSZ-es napon találkozunk!
bocsi nektek volt igazatok, nem volt a cikk élesre állitva, de most jo kell legyen
Igen!Sajna!
Sajnos már nincs fenn az oldalon az, amit leírtál. Másold be kommentbe légyszi
az meg hogy lehet? nekem müxik
erre a linkre kellett volna vigyen
http://fekezzrovidebbet.blog.h...
Sajnos nincs megjeleníthető bejegyzés...
Pont erre a célra irtam pár évvel ezelőtt ezt a bibliát
Az első pályázásod elött
Hungaroringen a csoportbontás nem motor szerint zajlik szóval ott ez elkerülhetetlen. De 250-es Bandittal én a helyedben inkább Euroringre vagy Kakucsra mennék.
Sziasztok!

A nyáron szeretnék menni pályázni, életemben először. Tudnátok írni pár sort, hogy hogyan zajlik egy pályanap? 250-es bandittal mennék. Gondolom csoportokra van osztva, hogy azért ne szarjam össze magam, ha elhúz mellettem 300-al egy speed motor, mikor én megyek kb 130-al :D Meg igazából nem is szeretném 3-4 körön keresztül csőgázon nyüstölni a motort, csak gyakorolni a döntést. Veszélyes ha én nem sietek annyira mint ahogy mindenki más? Gondolom a gyorsabbak figyelnének rám, de persze nekem is résen kellene lennem. Várom a rövid kis összefoglalókat.

Előre is köszi: Gulyi :)
Semmi sem lehetetlen.
De talán nem is ez a lényeg.
Érezzétek jól magatokat és kész. Bajotok meg pláne ne legyen.
Hajrá.
viccet félretéve ilyen elit mezönyben öröm lesz lemaradni is.
Pizzát legalább néhány kanyarig tudom követni
Öcsit sem lesz egyszerü hiszen megvette Dezső tavalyi motorját
Kawa53 úr motorjáról jobb nem is beszélni

Szóval papiron az én k9 lesz itt a leggyengébb, de én szeretem a kihivásokat