Szia,
micsoda ez a tábor? infótok van rólla hogy jelentkezni hogy kell erre persze már nem idén és mennyi a költség csak úgy körülbelül...vagy pár infót...
A pénzügyi részét én sem értem. Szerintem is kitermelte a költségeit. 120 állandó résztvevővel nyugodtan számolhatunk tavalyról. Az importőröknek alig kellett valamit beletenni.
Én csak nem értelek. 2 hete még elszántan készültél nem? Azóta mi változott? Yamahás szemszögből annyi különbség lesz a rajtrácson, hogy esetleg más márkájú motor lesz mellette. De ugyan úgy tele lesz mint tavaly. Ja meg annyi hogy nem kell a 600-nak küzdeni az ezresekkel.
Te Svéd én elmentem itt nálunk a kilences boxba hátha találkozok veletek de csak egy szétflexelt barkasz meg egy satupad volt benne. Jó mocizást tőccsétek neki
Nem értem ezt.
Rezső ad a Hirtling Gabiéknak discountot a rendezvény napi ring bérleti díjából. A nevezési díjből befolyik szinte a pályabérlés szinte teljes költsége. A dodor féle tv műsor reklámértékesítési lehetőséget jelent, amit biztos vagyok benne, hogy nem használnak ki rendesen. A rendezvényeken megjelentek egyéb cégek, saját termékeikkel, pl. right guard, stb... Gondolom nem ingyen teszik ezt, ha viszont igen, akkor miért vannak ott? A rendezvény megnövekedett nézőszáma extra bevételhez juttatja ring kiszolgálólétesítményeit. A Mol Dynamic szponzorálja a rendezvényt - valszeg nem csak az díjazottak láncspray-jével - ennek meg kell jelennie a szponzorációs szerződésben anyagi ráfordítás fejében is. Itt visszautalnék a motorshow1-re, mint reklámfelület a Mol-nak a rendezvény kapcsán. 4 márkáról beszélünk, akinek szintén be kell tolnia pénzt a rendezvénybe, hiszen basszameg, ez az Ő márkakupájuk. CBR kupa külön, a többi meg ömlesztve. Fasza. Melyik importőrnek nem éri meg a rendezvény? A fenti számítgatások után mennyit kellene még beletolnia a 4 márkának? rendezvényenként 5kilót, 1millát? Éves szinten importőrönként pár millát? Mennyi is az árrés, és a marzs, az 1000-es sportmotorokon? Illetve mi lenne a leghasznosabb ATL kampányok egyike - főleg megjelenés szempontjából - ha nem saját márkakupa? A szervezőknek (Gabi) eszébe jutott megkeresni a kereskedéseket, és ezt a pénzt több kisebb helyről megszerezni?
Induljon a faszom a vegyes mezőnyben. Majd annyian lesznek a pályán, mint a buzi mersz estéken.
Itt tartunk Magyarország.
A Road and Ride Kupa programjába (szintén öt rendezvény) ez évben három futam kerül megrendezésre. A Honda CBR Kupa mellett A Road and Ride Kupa 600, és az Open kategória került kiírásra. A két Road and Ride Kupa nyitott, azon minden márkával részt lehet venni. Ezeken a versenyeken indulhatnak a Suzuki GSX-R Klub Kupa résztvevői is, külön értékeléssel. Ezek a versenyek is egynapos formában kerülnek majd lebonyolításra.
Három alkalommal csatlakozik majd a versenyprogramhoz a V2 Kupa mezőnye is.
A versenyeken való induláshoz MAMS licenc szükséges, és az első verseny előtt mindenkinek versenyzői szabályismereti minimum vizsgát kell tennie
Örülök, lesz verseny, szuper, legalább olyan profi, mint eddig volt, ennyi.
micsoda ez a tábor? infótok van rólla hogy jelentkezni hogy kell erre persze már nem idén és mennyi a költség csak úgy körülbelül...vagy pár infót...
Rezső ad a Hirtling Gabiéknak discountot a rendezvény napi ring bérleti díjából. A nevezési díjből befolyik szinte a pályabérlés szinte teljes költsége. A dodor féle tv műsor reklámértékesítési lehetőséget jelent, amit biztos vagyok benne, hogy nem használnak ki rendesen. A rendezvényeken megjelentek egyéb cégek, saját termékeikkel, pl. right guard, stb... Gondolom nem ingyen teszik ezt, ha viszont igen, akkor miért vannak ott? A rendezvény megnövekedett nézőszáma extra bevételhez juttatja ring kiszolgálólétesítményeit. A Mol Dynamic szponzorálja a rendezvényt - valszeg nem csak az díjazottak láncspray-jével - ennek meg kell jelennie a szponzorációs szerződésben anyagi ráfordítás fejében is. Itt visszautalnék a motorshow1-re, mint reklámfelület a Mol-nak a rendezvény kapcsán. 4 márkáról beszélünk, akinek szintén be kell tolnia pénzt a rendezvénybe, hiszen basszameg, ez az Ő márkakupájuk. CBR kupa külön, a többi meg ömlesztve. Fasza. Melyik importőrnek nem éri meg a rendezvény? A fenti számítgatások után mennyit kellene még beletolnia a 4 márkának? rendezvényenként 5kilót, 1millát? Éves szinten importőrönként pár millát? Mennyi is az árrés, és a marzs, az 1000-es sportmotorokon? Illetve mi lenne a leghasznosabb ATL kampányok egyike - főleg megjelenés szempontjából - ha nem saját márkakupa? A szervezőknek (Gabi) eszébe jutott megkeresni a kereskedéseket, és ezt a pénzt több kisebb helyről megszerezni?
Induljon a faszom a vegyes mezőnyben. Majd annyian lesznek a pályán, mint a buzi mersz estéken.
Itt tartunk Magyarország.
Most akkor elvileg 3 vagy 5 verseny lesz?
Három alkalommal csatlakozik majd a versenyprogramhoz a V2 Kupa mezőnye is.
A versenyeken való induláshoz MAMS licenc szükséges, és az első verseny előtt mindenkinek versenyzői szabályismereti minimum vizsgát kell tennie
Valami már alakul.