Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze. Megvannak a szokásos rendezők(3-4) akikhez megyek. De eddig még soha senki nem utasított el.
Az év 99%-ában külföldi szervezésű napok vannak.Azokra is szoktál menni?
Miért ragaszkodtok a hringhez? Panncsin minden nap szinvonalas rendezvény, 90%ban versenyekkel. Sok motorozási idővel.
Nem is kell, h érts, nem ez a lényeg.
Örülök, lesz verseny, szuper, legalább olyan profi, mint eddig volt, ennyi.
Szia,
micsoda ez a tábor? infótok van rólla hogy jelentkezni hogy kell erre persze már nem idén és mennyi a költség csak úgy körülbelül...vagy pár infót...
igy van...en szemelyesen orulok hogy lesz valami...es alig varom ha hatul is motorozok...de ott legyek
nemhogy örülnétek hogy van verseny..nem mindegy 11 en vagy 40 en vannak a rajtrácson?annál jobb...igy nincs uncsi körözgetés...mindenki kap pajtit..
Mondanám, hogy nézd meg a roadride oldalán a köridőket de voltak olyan kedvesek és mindet leszedték.
A pénzügyi részét én sem értem. Szerintem is kitermelte a költségeit. 120 állandó résztvevővel nyugodtan számolhatunk tavalyról. Az importőröknek alig kellett valamit beletenni.
Én csak nem értelek. 2 hete még elszántan készültél nem? Azóta mi változott? Yamahás szemszögből annyi különbség lesz a rajtrácson, hogy esetleg más márkájú motor lesz mellette. De ugyan úgy tele lesz mint tavaly. Ja meg annyi hogy nem kell a 600-nak küzdeni az ezresekkel.
Bár a 2:11-el igen csak hátul leszek. Na majd gyorsulok addig.
Bocs ez a ddt-nek ment.
Hát a semminél jobb.
Akkor ezt neked találták ki!
A Yamahásoknál tavaly is volt olyan futam, hogy nem fért fel mindenki a rajtrácsra. Így legalább egy jó helyezésnek nagyobb lesz az értéke.
Svéd üzenem Rizinek,hogy most jobban figyeljen Valenciában,mint amikor 1ütt voltunk:))
Te Svéd én elmentem itt nálunk a kilences boxba hátha találkozok veletek de csak egy szétflexelt barkasz meg egy satupad volt benne. Jó mocizást tőccsétek neki
Szerintem én már nem indulhatok,,csak max ha lesz valami külön értékelés.Nem kérdeztem még meg.Szerintem én a dunlopon indulok.
Nem értem ezt.
Rezső ad a Hirtling Gabiéknak discountot a rendezvény napi ring bérleti díjából. A nevezési díjből befolyik szinte a pályabérlés szinte teljes költsége. A dodor féle tv műsor reklámértékesítési lehetőséget jelent, amit biztos vagyok benne, hogy nem használnak ki rendesen. A rendezvényeken megjelentek egyéb cégek, saját termékeikkel, pl. right guard, stb... Gondolom nem ingyen teszik ezt, ha viszont igen, akkor miért vannak ott? A rendezvény megnövekedett nézőszáma extra bevételhez juttatja ring kiszolgálólétesítményeit. A Mol Dynamic szponzorálja a rendezvényt - valszeg nem csak az díjazottak láncspray-jével - ennek meg kell jelennie a szponzorációs szerződésben anyagi ráfordítás fejében is. Itt visszautalnék a motorshow1-re, mint reklámfelület a Mol-nak a rendezvény kapcsán. 4 márkáról beszélünk, akinek szintén be kell tolnia pénzt a rendezvénybe, hiszen basszameg, ez az Ő márkakupájuk. CBR kupa külön, a többi meg ömlesztve. Fasza. Melyik importőrnek nem éri meg a rendezvény? A fenti számítgatások után mennyit kellene még beletolnia a 4 márkának? rendezvényenként 5kilót, 1millát? Éves szinten importőrönként pár millát? Mennyi is az árrés, és a marzs, az 1000-es sportmotorokon? Illetve mi lenne a leghasznosabb ATL kampányok egyike - főleg megjelenés szempontjából - ha nem saját márkakupa? A szervezőknek (Gabi) eszébe jutott megkeresni a kereskedéseket, és ezt a pénzt több kisebb helyről megszerezni?
Induljon a faszom a vegyes mezőnyben. Majd annyian lesznek a pályán, mint a buzi mersz estéken.
Itt tartunk Magyarország.
Kurti te is indulni akarsz a Road and Ride-on?
Most akkor elvileg 3 vagy 5 verseny lesz?
A Road and Ride Kupa programjába (szintén öt rendezvény) ez évben három futam kerül megrendezésre. A Honda CBR Kupa mellett A Road and Ride Kupa 600, és az Open kategória került kiírásra. A két Road and Ride Kupa nyitott, azon minden márkával részt lehet venni. Ezeken a versenyeken indulhatnak a Suzuki GSX-R Klub Kupa résztvevői is, külön értékeléssel. Ezek a versenyek is egynapos formában kerülnek majd lebonyolításra.
Három alkalommal csatlakozik majd a versenyprogramhoz a V2 Kupa mezőnye is.

A versenyeken való induláshoz MAMS licenc szükséges, és az első verseny előtt mindenkinek versenyzői szabályismereti minimum vizsgát kell tennie

Valami már alakul.
Epekedve várjuk az on boardokat
ööö... izé... nem akarunk 1:20 alá menni egyenlőre elég lenne ha meg tudnánk közelíteni
Már várom a holnap esti beszámolót.