Azóta annyit változtattam rajta,hogy 0.5mm-es fecskendő tűt raktam és egy cseppszám állító van a tű előtt beiktatva! Ez lehet egy pici csap pl.az aqvariumokhoz kapható légpumpa állító szelep vagy csap! Vagy egy egyszerű csoki amin keresztül megy az infúziós cső! És annál egy csavar amivel lehet szabályozni a csepegés mennyiségét! Általába 1.40-50 percre szoktu állítani a cseppenési időt!
Kb pont ezt a rendszert koppintottam én is az Ybr-re,csak nekem egyenlőre egy gagyi orosz benzinszelep üzemel,és tök jó! Én még annyi pluszt tettem bele,hogy a kormányra tettem egy kapcsolót,és onnan ki-be tudom kapcsolni,tehát ha csak a garázba pötyög,melegszik a gép,akkor nem csepegteti,ha nem akarom.
itt van maszek gyártású is. ezt régóta használják a banditosok. http://youtu.be/aq2GCvASQI4;fbclid=IwAR2CxcwQveUg32QflT6d7ZhJfrpBv4zuEdl6p_-ZhkDlaFIFzFAsa-BXGyA
Csak a téli pihenő idejére kapott zsírt,azt is csak kiváncsiságból. Vettem egy ilyen sprayt,aztán hirtelen felindulásból lefújtam vele a láncot. Baja biztos nem lesz tőke alapon !
ÉN azt gondolom, hogy tömítőgyűrű nélküli láncon még jobb lehet az olajos kenés, mint a zsír. Ugyanis a tömítés hiánya miatt a csapok-görgők közé még könnyebben be tud kerülni szennyeződés, finom por,stb., ami ugye csiszoló-polírozó hatással van a csapokra. A zsírba beleragad a por, míg az olaj inkább kimossa onnan azt, az egyéb szennyeződéssel együtt. Valamint a csapok közé az olaj szépen be tud folyni, így kenve őket. Téli elrakáshoz jó a zsír is, az olajzó meg a használat megkezdése után szépen végzi a dolgát, azaz kimossa a zsírt is és a többi nem oda valót. Egyszerű példa, biztos láttál már te is a sok állás miatt megragadt kombinált fogót, vagy egyéb fogót. Kis WD40-nel befújás után jó-néhányszor átmozgatva a forgócsapból rozsdás-olajos elegy kifolyása után a fogó gyönyörűen nyílik-záródik. Természetesen NEM hülyére rozsdált fogóról beszélek:)
Szerintem azon teszi igazán a dolgát,O,X vagy akármilyen gyűrűk csak bent tartják a gyári kenés (vagy nem engedik be a szennyeződést....de akkor az utólagos kenést sem..hm..).Ha a gyűrű nélküli láncot folyamatosan kened csak jó lehet.Anno a 350 Jawa-n zárt láncpálya volt havi olajozás és faxa.A Transalp-on nekem volt olajozom,kiváló.Most a Fazer-en nem használok-nagyon jó lánckenők vannak már ha csak aszfalton jársz megfelelő. Az olajozó ha jól van is beállítva koszol.
Sziasztok! Az lenne a kérdés,hogy a láncolajzó az tömítőgyűrű nélküli láncon is teszi a dolgát??? Csabu tanácsai alapján hekkeltem én is eggyet a motorra. Csak érdekelne,hogy az 0 gyűrű nélküli láncra is elégséges-e a láncolajzó adta kenés.
Ne azt nézd, hogy a leírás szerint mit kellene csinálnia, hanem a láncot. Ha a lánc olajos, körülötte más meg nem, akkor jól működik.
Ha a lánc száraz, akkor tekerj gyakrabban az adagolón, ha túl sok az olaj, akkor meg ritkábban. KI kell tapasztalni, hogy kb mennyi időnként vagy mennyi km után kell adagolni.
Több ismerősöm motorján is ilyen van, mindegyik máshogy tekergeti, az olajtól is függ, de szerintem ez alapvetően egy jó olajozó.
Segítséget szeretnék kérni
Milyen olajat tegyek a vasba.
Kawasaki zr7 n 2001. 750cm3
Köszönöm
Suzuki lets 50ccm 4t hez milyen olajat vegyek olajcseréhez? Valami 10w-40?
Próbálgatom...
Ha a lánc száraz, akkor tekerj gyakrabban az adagolón, ha túl sok az olaj, akkor meg ritkábban. KI kell tapasztalni, hogy kb mennyi időnként vagy mennyi km után kell adagolni.
Több ismerősöm motorján is ilyen van, mindegyik máshogy tekergeti, az olajtól is függ, de szerintem ez alapvetően egy jó olajozó.