vegyünk egy nagyon extrém összehasonlítást
legyen 50 ezer egy láncszett
aki szarik rá annak menjem el 20ezeret, aki baszkurálja mindig menjen el 100ezret
na a baszkurálós ember nyert kilométerenként 2 forintot
ha levonjuk ebből a sok pacsulit amivel kenegeti mosogatja a 100ezres akkor alig maradt spórolás
Nem gondolom hogy bármi gond lenne a lánccal erős 30ekm után is jó . Az tény hogy rozsdásodik de az inkább télen volt jellemző az útra szórt síkosság mentesítő miatt. Azért ez az O gyűrű baxa az agyam de manapság ez a trendi bele van tervezve a hiba !
A gyáriak ha 3000 Km környékén le vannak takarítva,(már csak a kislánckerék kőrnyéke miatt is mert ha felgyűlik szarabb vele a munka) és mondjuk 6-800 km-enént fujva kibír 40-45ezret.
Tapasztalatom szerint.
A motorom előző tulaja magasról szart a lánctakarításra. Szerintem néha lefújta láncsprayvel oszt jóccakát... Ráment fél liter petróleum mire kivakartam a mocsokból. 34 ezer van most benne (még a gyári) és egyelőre úgy néz ki még bírja.
Szerintem a sok retek megvédte attól, hogy bejusson a kosz
ha még megvan megkeresem azt a did lánc darabot amit még a ténérére vettem csak elszámoltam pár csappal
aztán tesztelek én is mégegyet az egy arany x gyűrűs did volt
az rk meg a regina és a régi did o-gyűrűs tuti nincs meg mert arra emlékszem hogy kidobtam amikor vastalanítás volt
Miért gondoljál sokan azt, hogy a láncgyűrűk vitonból vannak? A láncspray-k úgy gondolom szilikonzsírok és nem ásványiak így nincs ok arra, hogy viton legyen no meg ha belegondolunk egy gumigyűrű mennyit bírhat a láncon mikor két fém között kéne elég mostoha körülmények között tömíteni? Szerintem igen hamar már semmi nem érnek és ezért jó az olajzó mert az folyamatosan ad némi kenést belül is ahol a legfontosabb. Én Ini felé húzok, magas ívben leszarom a lánctakarítást és elég ritkán fújom mégis ugyanannyit elmegy mint aki állandóan pucoválja és fújja tehát legfeljebb esztétikai értéke van ellenben az olajzóval, azzal meglepő futásteljesítményt lehet elérni.
Én is did-ből szedtem ki a gyűrűket, féktisztító, gázolaj, benzin, petro, brigi és egyik él sem volt drasztikus változás hetek alatt sem. Durva amit fotóztál
Azt mondják hogy mostanában az arany did szeret rozsdásodni, lehet itt is valami minőség romlás lenne?
Én nem láncmosásra szereztem be, hanem anno a kocsi motorblokkjának rendszeres ápolására. Anno a régi, szerves oldószeressel pik-pakk ment a dolog, ezzel a környezetbarár "folyékony kézmosóval" meg gyakorlatilag reménytelen.
akkor ez az x-gyűrűs más anyagból lehet....a régi o-gyűrűs bírta
akkor ezután nem biztatok senkit sem a láncmosásra benzinnel
bár ami oldja a zsírt az akkor a gumit is fogja, szóval bármivel történik a mosás az szopás
esetleg az ultra por+ körömkefe+xanax jó lehet, kb ez a sárga kupakos brigó receptje xanax nélkül
ps: ugyanitt lánctisztító kefe eladó
legyen 50 ezer egy láncszett
aki szarik rá annak menjem el 20ezeret, aki baszkurálja mindig menjen el 100ezret
na a baszkurálós ember nyert kilométerenként 2 forintot
ha levonjuk ebből a sok pacsulit amivel kenegeti mosogatja a 100ezres akkor alig maradt spórolás
Tapasztalatom szerint.
Szerintem a sok retek megvédte attól, hogy bejusson a kosz
aztán tesztelek én is mégegyet az egy arany x gyűrűs did volt
az rk meg a regina és a régi did o-gyűrűs tuti nincs meg mert arra emlékszem hogy kidobtam amikor vastalanítás volt
Azt mondják hogy mostanában az arany did szeret rozsdásodni, lehet itt is valami minőség romlás lenne?
szivárványos jó estét minden kedves láncmosónak
akkor ezután nem biztatok senkit sem a láncmosásra benzinnel
bár ami oldja a zsírt az akkor a gumit is fogja, szóval bármivel történik a mosás az szopás
esetleg az ultra por+ körömkefe+xanax jó lehet, kb ez a sárga kupakos brigó receptje xanax nélkül