Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én felraktam a kobrra nemo2-t ami azt írja, h kb 3 percig csepeg... de az enyém kb. 25 csepp után abbahagyja.
pedig egyenesen van levágva a cső a becsatlakozásnál, úgy van feltöltve, ahogy írják stb.
valaki használ ilyet? mi lehet az enyémmel a baj?
Van, de gyenge szar.
Azt panaszolja a szakember, hogy olyan már nem nagyon van:
http://youtu.be/pWboxKot4_0?t=497
Pedig van olyan! Kromofág!
Nekem olajzom van. Nem is ez a lényeg. Néha mosás után átkenem a komplett láncot olajjal.

Vettem a Tescoban szintelen cipőkrémet (ezt a sárga flakonosat aminek a szivacs van a végén.). Kiöntöttem belőle a cipőápolót ( a szivacsa még nem volt használatban) öntöttem bele sthil szintetikus láncfűrész olajat. Mosások után a kefés résszel szépen átkenem, nem folyik, csak annyit kap amennyit kell.

Megjegyzem akár még motorozás közben is használható lenne, hiszen csak párszor kell körbeforgatni a kereket.
Én nem találtam olyan szert amit csak ráfújok majd leöblítem és kész. Az olajat számomra ezerszer könnyebb leszedni.
Pont másképp látom, általában aki olajozót használ lehülyézi a másikat és fordítva. Szóval nem ilyen egyszerű ez.
Akkor le kell szarni, ez a legjobb megoldás.
A láncspray-t sem olyan szenvedős leszedni, mint sokan állítják. Csak nem sima vízzel kell próbálkozni.
A láncolajozó, azoknál, akik tényleg sokat mennek jó alternatíva. Bár továbbra is úgy lenne hiteles, ha vennénk 3 új motort és az egyiket láncolajozóval ellátni, a másikat rendszeresen ápolni sprayvel, a harmadikat pedig leszarni és csak néha befújni.
Aki tényleg túrázik és itt nem az elmegyek 200 km-re gondolok, annak jó alternatíva az olajozó, a többiek csak spórolni akaró, lusta egyének.
Ez nagyon érdekes mert az olajat szinte bármelyik autósmosó leszedi míg a láncspray-t nem.
azért mert a kacsa nem tud úszni nem a víz a hibás
Kétszer nekiálltam az olajzó projectnek, felraktam, beállítottam és le is szedtem.
Azóta retkesek a küllők, a felni, a gumi, a sárvédő a lengőkar, pedig vagy 3x lemostam és láncot is cseréltem és még mindig ganyés....
Az olajzó tök jó talán a legjobb dehogy beszélnélek le.
Vannak emberek akik csak a dolgok rossz oldalát látja csak
Hiába van akár 100 jó dolog ő csak azt az egy rossz/nem annyira jó dolgot veszi észre és hangoztatja hogy ez az egész egy szar
Sanyi, a lényeg, hogy mindenki tegye azt, amit a legjobbnak lát. Engem ne akarjon meggyőzni egy olyan személy az olajzó használatának hülyeségéről, aki sose próbálta. Én se akarok senkit rábeszélni, még úgy se, hogy az előző motoromon is volt és a mostanin is van. kb. 2000 Ft.-ban van és teszi a dolgát. Egy liter olajat vettem hozzá nem tudom megmondani hány éve és még most is van belőle vagy 3 deci. Tehát egy láncszett árától még jó messze vagyok. Te értesz a motorokhoz, valószínű pont a legelégségesebb ápolást adod a láncnak.
En 3-4000 km kornyeken mostam,800 ankrn kapott mol sprayt,es 48000 nel cserelve lett a lanc,a szerelo szerint meg birta volna egy 5000 et.
Ez alapjan hajlamos lennek a lentebb emlitett teszt beli 300 as lancara azt mondani hogy nem tul meggyozo.
" A lusták meg mantrázzák a saját igaznak vélt hülyeségüket."
Ebben az az érdekes, hogy aki tényleg vikszolja, nyalogatja a láncát annak mennyivel megy el többet mint aki leszarja? Persze akinek fontosabb a küllem a funkcionalitásnál ott ez nem kérdés, még ha feleannyit megy is el, de szép akkor megéri neki, a "lustának" meg mondjuk nem számít a kinézet hanem csak az, hogy mennyit megy el így és mennyit amúgy? ...és persze akár az, hogy mennyibe kerül?.....mert a tisztítás és kenés sem két fillér, ahogy lejjebb írták akár a lán élettartama alatt simán rá lehet locsolni egy új szett árát és alig valamivel megy el többet.
Ebben a történetben az a jó, hogy mindenki a belátása szerint cselekedhet. Aki nyalja, vikszolja, olajozza ,vagy zsírozza, az azt teszi. Aki meg lehugyozza az egészet, hát azt teszi. Mindenki eltudja dönteni, hogy neki melyik éri meg és nem kell senkit meggyőzni a saját akaratának ellenkezőjéről. Van aki nem sajnálja az időt és energiát egy olajzó megépítésétől, van aki készet vesz. Ez miért baj? Miért kell győzködni arról, hogy hülyeséget csinál ( ami persze nem igaz)? Ők persze senkit nem akarnak rábeszélni, véleményként elmondják, leírják, hogy nekik bevállt és kész. A lusták meg mantrázzák a saját igaznak vélt hülyeségüket.
Évek óta ezt mondom, alig nyúlok a lánchoz igaz koszos viszont majdnem ugyanannyit elmegy mint aki állandóan takarítja sőt annál többet mert jha brigivel takarítja az kipucolja a zsírt a csapok közül és hamarabb rozsdásodik, kopik. Ugyan most általában nyomok egy kevés zsírt a láncra ha nagyon fényes, de nem viszem túlzásba, nem spray-t használok hanem az elf lánczsírt, egész jó és nem ver össze mindent.
Kawasaki Mao.nál szerelő a srác:
“Kettő teljesen egyforma 300-as ninjaval indítottuk a tesztet. Az egyik láncszettjét semmilyen kezelésnek, tisztításnak nem vetettük alá, a másikét 300 kilométerenként pucoltuk, tisztítottuk, fújtuk. A motorokat ugyan az a két ember felváltva használta, ugyanolyan stílusban, ugyanolyan körülmények között. A kenés nélküli láncszett 22 410 km-t ment el. Erre értelemszerűen semennyit sem költöttük. A legjobb szerekkel tisztított, kent láncszett élettartalma 28170 km volt. Ez idő alatt egy teljes láncszett árát vitte el az ápolása, és akkor még az időről nem is beszéltünk. Akkor döntsd most el kedves barátom, van-e bármiféle értelme basztatni azt a láncot? Azóta az 1000-es ninja autómata láncolajzóval túl van az 50 000-en., nyúlás nélkül.”
Sok alkalommal sokan leírják, hogy brigéciol, petróleum, wd40, meg a többi dolog mind jó lehet. De én a GS500-on 500km-enként mosogattam a láncot és kb fele annyit bírt ki, mint annak, aki egy évben kétszer befújta valam spray-vel. Mosogassa a fene. Most a 125-ös motoromon meg talán kétszer lemostam és épp ugyan annyit bírt, mint annak, aki állandóan nyalogatta. Aztán kipróbálhatod a sima hajtóműolajjal való lemosást, majd bezsírzást. Bár mondjuk, ha hiper-szuper teflonos ragacsos spray-t használtál, azt atána már nehéz lemosni. Most azt tesztelem, hogy ha nem mosom, mennyit bír.
Üdv mindenkinek.
Most olvastam a motor könyvében, h ne mossam a láncot petróleummal, csak tisztító sprével, vagy semleges tisztítószerrel...(gondolom PH-semlegest jelent...)
valaki próbáltam már így mosni? gondolom nagy szopás lehet...
Van
Köszönöm!
Végül magam oldottam meg, valóban nem vállalták a szervizek.