Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Acetont. És jó volna ha lenne hozzá ultrahangos tisztító. Az kiviszi a legapróbb részekből is a mocskot.
Nem olaj.

Karbi tisztitasra melyik termeket javasoljatok. Ido van, akar napokat is azhat.
Többszörös vásárlás miatt átadó mágnes szelep. Új, nem volt még beszerelve. 5000ft.
Köszi!
Helyesen, az adagolasok kozotti tavot felezi alap esetben. (Barmi beprogramozhato.)
Köszönöm szépen! :)
Duplájára. A Mccoi.
Az a láncolajzó, aminek van esőkapcsolója, mennyivel növeli az olajmennyiséget esőben?
10w-30. Feltéve ha ilyen a motorod.

68. oldal (nyomtatott/szkennelt oldalt figyeld)

https://www.manualslib.com/man...
Sziasztok! Kis Honda CBF 250-esmbe melyik olaj lenne a legoptimálisabb volt olyan oldal ahol 20w50-et írtak volt ahol10w40-et illetve ajánlhattok márkát is /Motul,Repsol stb/ mehet bele félszint vagy kizárólag fullszint,válaszokat előre is köszönöm.
Nagyobbat lehet mindig. Ugyan az az anyag csak a forráspontja magasabb.
Kivétel a DOT5 mert az szilikon olaj, és szétmar mindent. Csak spéci erre kialakított fékrendszerekbe tölthető.
Így van nincs is ezzel baj. A lényeg ne rohadjon bele ezeket is cserélni kell.
Régen még az volt, van még olyan régi műszaki könyvem amiben még olajat írnak.
En annak hívom. Ezt szoktam meg. Amúgy tudom hogy nem annak kellene hívni, de kb leszarom. Tudod olyan ez mint a fém fékcső... Részletkérdés...
Gondolom mert Krisna hívő hindu, csak azért ! Hadd higgye aki ebben hisz ! Szép napos napot István !
Az hagyján, van aki el is hiszi, hogy olaj a fékfolyadék!
Lényeg, hogy ugyan akkor cserélje mindig amikor a féket. Láttam én már olyan ganajt kuplungnál, le is levegősödött, mert azért kap a blokkból meleget. Van aki azt hiszi, hogy csak a fékolajat kell cserélni
Nyugodtan rakd a kuplunghoz is az 5.1et. Evekig jartam igy es egy db motul 5.1 felliteressel csereltem ki a motoron mindenhol az olajat(nyilvan nem a motorolajrol beszelek) motor 2009 hayabusa
Ha 4es van ráirva akkor nem tölthetem bele az 5.1-et vagy mi ? Már hogy a fenébe ne lehetne, jobbat szabad.
Egyszerűbb is mert a 2fékbe meg a kuplungba is simán elég kellene legyen a fél liter, nem kell vegyen plusz egy 4-est
Azt szabad beletölteni, ami a tartályfedélen van írva.
Ok, köszönöm!
Semmi értelme kuplungnál, de lehetni lehet.
Kuplungfolyadékot is lehet 5.1-est használni dot4 helyett? A féknél előnyösebb erre cserélni, pályán jobban bírja, de van-e előnye a kuplungnál is?
Na úgy néz ki, sikerült beállítani a rendszert. Annyit csináltam hogy lejjebb vittem a tűt, aztán 2 személlyel mentem egy kört, hogy lássam eléri-e a lánc. Hát elérte, de nem törte le, csak kb 45 fokban elgörbült előre, de így is pont a görgö közepére cseppent. A cseppszámot visszavettem 1 perc környékére, szombaton mentem úgy 250 km-t, és csodálatos módon a lánc olajos, a motor meg nem.

Lehet hogy korábban azért nem állt össze a dolog, mert túl magasan volt a tű a lánc fölött.
Én meg szimplán egy lusta dög vagyok.....