Sziasztok! Kis Honda CBF 250-esmbe melyik olaj lenne a legoptimálisabb volt olyan oldal ahol 20w50-et írtak volt ahol10w40-et illetve ajánlhattok márkát is /Motul,Repsol stb/ mehet bele félszint vagy kizárólag fullszint,válaszokat előre is köszönöm.
Nagyobbat lehet mindig. Ugyan az az anyag csak a forráspontja magasabb.
Kivétel a DOT5 mert az szilikon olaj, és szétmar mindent. Csak spéci erre kialakított fékrendszerekbe tölthető.
Lényeg, hogy ugyan akkor cserélje mindig amikor a féket. Láttam én már olyan ganajt kuplungnál, le is levegősödött, mert azért kap a blokkból meleget. Van aki azt hiszi, hogy csak a fékolajat kell cserélni
Nyugodtan rakd a kuplunghoz is az 5.1et. Evekig jartam igy es egy db motul 5.1 felliteressel csereltem ki a motoron mindenhol az olajat(nyilvan nem a motorolajrol beszelek) motor 2009 hayabusa
Ha 4es van ráirva akkor nem tölthetem bele az 5.1-et vagy mi ? Már hogy a fenébe ne lehetne, jobbat szabad.
Egyszerűbb is mert a 2fékbe meg a kuplungba is simán elég kellene legyen a fél liter, nem kell vegyen plusz egy 4-est
Na úgy néz ki, sikerült beállítani a rendszert. Annyit csináltam hogy lejjebb vittem a tűt, aztán 2 személlyel mentem egy kört, hogy lássam eléri-e a lánc. Hát elérte, de nem törte le, csak kb 45 fokban elgörbült előre, de így is pont a görgö közepére cseppent. A cseppszámot visszavettem 1 perc környékére, szombaton mentem úgy 250 km-t, és csodálatos módon a lánc olajos, a motor meg nem.
Lehet hogy korábban azért nem állt össze a dolog, mert túl magasan volt a tű a lánc fölött.
Karbi tisztitasra melyik termeket javasoljatok. Ido van, akar napokat is azhat.
68. oldal (nyomtatott/szkennelt oldalt figyeld)
https://www.manualslib.com/man...
Kivétel a DOT5 mert az szilikon olaj, és szétmar mindent. Csak spéci erre kialakított fékrendszerekbe tölthető.
Egyszerűbb is mert a 2fékbe meg a kuplungba is simán elég kellene legyen a fél liter, nem kell vegyen plusz egy 4-est
Lehet hogy korábban azért nem állt össze a dolog, mert túl magasan volt a tű a lánc fölött.