Csabu987: "Ez a fej dupla, két oldalon nyomja és túl vastagnak látszik. Szerintem sokat ad."
Nem ad sokat, azért van a golyós csap, hogy belehessen szabályozni. Sokan készítettek dupla adagolófejet, pl.:rézcsőből, stb. Tűvel is lehet sokat adagolni, minden csak beállítás kérdése .A duálfejjel nekem sokkal ritkábbra volt állítva a csepegés, mint nálad a tűnél, de erről beszéltünk már itt az oldalon korábban.
Ami számomra probléma az a különböző hőmérsékleti viszonyok változásának lekövetése.
A te általad favorizált rendszerrel nincs semmi baj, teszi a dolgát, ahogy kell.
Nekem az a nyűgöm az ejtőtartályos, átfolyás szűkítéssel belőtt cseppszámos rendszerrel (és ebbe a Scottoiler is bele tartozik), hogy nem lehet a hőmérséklet változás miatt lelassult csepegésen könnyedén változtatni.
Tudom, erre vannak az elektronikus rendszerek, (már a Scottoilernek is van) ahol akár menet közben is módosítható a csepegés mennyisége.
Egy barátomnál most van tesztüzem alatt ilyen mindent figyelő elektronikus home made rendszer.
Megvárom az ő tapasztalatait, aztán majd döntök.
Azért van ezeknék téli-nyári olaj
Sosem próbáltam csak látram milyen a nyári
Nekem az extea híg jött be hogy egyből leveri a retket a sűrűbve beleragad a homok és csiszol
Egy óra homokbánya és fényesebb a lánc mint újkorában
Én és nagyon sok motoros hidegben, szar időben, legfőképpen télen nem motorozunk. Az speciális körülményeket kíván. 8 és 38 fok között motorozik a nagy többség.
Csak a gyári olaj olyan hogy a nyárit télen késsel lehet vágni
Egyszer láttam egy big-en valami gyári olajozó cuccot abba az olaj olyan volt a nyári 40 fokba mint a méz, és nem a hígabb akác hanem a sűrű vegyes
Amit kitaláltam, ejtőtartályos csepegtetős adagolót, az csak egy ponton, a görgő közepére adagol és borzasztó vékony tűvel, 0.45-0.5 mm. Ez a fej dupla, két oldalon nyomja és túl vastagnak látszik. Szerintem sokat ad. Amikor kezdtem kikísérletezni a cuccot, az 1 db 0.9-es tűnél még a csizmám is olajos volt.
Á, ez ilyen összetartó csapat volt, segítettünk egymásnak. Amúgyis a 16 motorból 9-et nem kellett sprézni, mindíg volt ráérő ember. (7 kardános, 1 HD meg én az olajozóval)
Nekem meg ugye emelő van, a bóbita meg meg ugye alapból. Na még egy takaróponyvát vennem kell azt a régit megkapja a sherpa a csíkos meg a nojét. Mert ugye megérdemlik télen a +30 fokos garázsban a pormentes tárolást.
nekem van oldal is meg közép is, télire feldobom a középlábat mert úgy kisebb helyen elfér a motor
én nem szeretem felhúzgálni rá mert béna megoldás és nem az a sima rátaposós
ilyem maxi 5 másodperc egy ilyen aktus
motor oldalra, spraj a csomagtartón motor kettesben, azután gomb nyom motor röffen spray a kézben fúj majd motor off
kb annyi időt megy mint amennyi leírni
én már több motoron is csináltam igaz nem spray hanem olajjal leöntve
bár a kis 60 kilós gizdáknak biztos nekezebb mint nekem
de aki akkora mint a tacskó ülve tegyen rá középállványt
Nem ad sokat, azért van a golyós csap, hogy belehessen szabályozni. Sokan készítettek dupla adagolófejet, pl.:rézcsőből, stb. Tűvel is lehet sokat adagolni, minden csak beállítás kérdése .A duálfejjel nekem sokkal ritkábbra volt állítva a csepegés, mint nálad a tűnél, de erről beszéltünk már itt az oldalon korábban.
Ami számomra probléma az a különböző hőmérsékleti viszonyok változásának lekövetése.
A te általad favorizált rendszerrel nincs semmi baj, teszi a dolgát, ahogy kell.
Nekem az a nyűgöm az ejtőtartályos, átfolyás szűkítéssel belőtt cseppszámos rendszerrel (és ebbe a Scottoiler is bele tartozik), hogy nem lehet a hőmérséklet változás miatt lelassult csepegésen könnyedén változtatni.
Tudom, erre vannak az elektronikus rendszerek, (már a Scottoilernek is van) ahol akár menet közben is módosítható a csepegés mennyisége.
Egy barátomnál most van tesztüzem alatt ilyen mindent figyelő elektronikus home made rendszer.
Megvárom az ő tapasztalatait, aztán majd döntök.
Sosem próbáltam csak látram milyen a nyári
Nekem az extea híg jött be hogy egyből leveri a retket a sűrűbve beleragad a homok és csiszol
Egy óra homokbánya és fényesebb a lánc mint újkorában
Egyszer láttam egy big-en valami gyári olajozó cuccot abba az olaj olyan volt a nyári 40 fokba mint a méz, és nem a hígabb akác hanem a sűrű vegyes
Mágnesszelep 5.500 Ft
Kuplungtartály bilinccsel 1.000 Ft
golyós benzincsap 2.000 Ft
Scottoiler dual fej 5.000 Ft
Érdeklődni: 20/315-3010
tothjozsef0104@freemail.hu
ilyen csak nálunk drágább volt
én nem szeretem felhúzgálni rá mert béna megoldás és nem az a sima rátaposós
motor oldalra, spraj a csomagtartón motor kettesben, azután gomb nyom motor röffen spray a kézben fúj majd motor off
kb annyi időt megy mint amennyi leírni
én már több motoron is csináltam igaz nem spray hanem olajjal leöntve
bár a kis 60 kilós gizdáknak biztos nekezebb mint nekem
de aki akkora mint a tacskó ülve tegyen rá középállványt