Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez az.
Mindig ránézek YouTube-on a scottoiler esystem cuccara,majd shopban az árára és utána ranyomom a trutyit,most a lajoyos s100 fehéret,mer az van miniben 75ml,egy flakon 5 euro elég 3-4 fujasra ami 2-3e km időjárástól függően és a nagybol utántöltő,elfér a pakk oldalzsebeben a turaemelovel együtt.
Abból a sokból 2 hozzám vándorolt, mégpedig az említett témához!
Csak 2004-es 750-en nem olyan egyszerű eldugni mindent az idomok mögé és a beállítás sem egy 10 perces manőver.
Kellene egy olyan gyári szett - emészthető áron persze - ami az adott motortípushoz, adott olajhoz be van lőve, sőt az adott motorhoz specifikus (ideális) felszerelési helyet is adna. Őszintén szólva én is majdnem elcsábultam párszor (legutóbb pár napja mikor felkerültek az eladó cuccok) de aztán rájövök mindig, hogy semmi türelmem a beállításokkal (meg a külső hőmérséklettel, motorozási szokásokhoz igazításokkal) szopni. Marad a spray, évi 1,5 flakon teflonos MOL-ért kiadok max. 2500 forintot, középállvány van, nem nagy ügy. Egy évben 3x meg le tudom mosni a láncot petróleummal.
nyugi
ismerős van a molnárgáznál azt mondja egy csomó benzinszelepet eladnak
és mivel mostani autók már nem olyanok mint a zsigulik nem is kell hozzá benzinszelep
szerintem többségében a láncolajozóhoz kell
szóval nem mindenki béna
Olvastam a kommenteket. Az a gond hogy néhányan belevágnak, de nincs türelmük a motorjukhoz meg a motorozási szokásaikhoz finomhangolni. Minden motoron más a jó elhelyezés, más a gazda igénye, más az olaj. A finomhangoláshoz nincs idejük vagy érzékük, vagy mindkettő. Pedig egy rohadt jó dolog, csak egyénileg meg kell szülni a megoldást.
Pont azért jöttem egy ilyen céghez mint ahol most vagyok
20 évig ettem az ideget mások faszságai miatt ezernyi ügyféllel
Mostani melóm egy csimpánz megtanulná 3 perc alatt, nők sincsenek a közelembe szóval öröm és boldogság
Pont azért jöttem egy ilyen céghez mint ahol most vagyok
20 évig ettem az ideget mások faszságai miatt ezernyi ügyféllel
Mostani melóm egy csimpánz megtanulná 3 perc alatt, nők sincsenek a közelembe szóval öröm és boldogság
Nekem mindegy....
És nem turkálok
Ja és ez is tipikus újgazdag duma
Én még olyan csóróval nem találkoztam aki ne mutatta volna meg a fizetési papírját, ellenben a sunyi jelentgetős gecik mindig a zsebbe turkálós szöveggel jönnek
Nekem mindegy....
És nem turkálok
Ja és ez is tipikus újgazdag duma
Én még olyan csóróval nem találkoztam aki ne mutatta volna meg a fizetési papírját, ellenben a sunyi jelentgetős gecik mindig a zsebbe turkálós szöveggel jönnek
Persze. Olajcseppek nélkül még szebb.
Ezt.
Törölgetted is láttam kérem!
Mondjuk speciel gazdag nem vagyok de szegény se.Ellenben napi 9 óra néha nehéz robot,néha sok seggnyalás de általában minden órában rengeteg ideg mit hogy kockáztat a kis szívástól a komplett csődig.
És ez nem múlik el azzal hogy letelik az idő és veszem a kalapom hanem szív vele az ember minden órában hétvégén is.
Ha ezt bevállalod akkor neked is lehet jó.
Szerintem erről kár itt beszelni, túrkálni egymás zsebében úgy hogy nem is ismerjük egymást.
Ja irigy...
Nekem 30 éves koromra mindenem megvolt minimális szülői segítséggel
Most is,megvan mindenem amit csak akarok
Szóval nincs mire irigykednem
Főleg nem egy kurva drága láncolajozóra amikor negyed árban tudok csinálni olyat
Én ezt úgy látom inkább hogy az átlag nép dolgozik és a mutyizóknak van pénzük.
Mert csak az tud az átlagtól gazdagabb lenni aki másoktól elvesz pénzt vagy nem ad oda
Pl jól menő vállalkozó csak azért gazdag mert vagy szarul fizeti az embereket vagy túl drágán adja a termékeit
Esetleg mindkettő

Pl havernak most festették ki kompletten a házat 600ezer volt a munkadíj plusz az anyagok vagy 350
Két ember 3 hét alatt végzett ebből a rabszolga 1000forintos órabérben volt
Akkor miért is gazdag a maszek festő?
Stbstbstb
Lehet páldálózni hogy mert ha tanultál volna stb dumákkak
De ahol melózon 400emberből olyan 10nek lehet több a pénze mint 300ezer pedig sok can közte tanult
Mit sikerült venni végül ?
Általában a hülyéknek van pénzük és az okosak robotolnak betanított munkásként :) ugyan... ennyire ne legyél irigy.
Gonosz vagy ini!
Egyébként nekem volt az előző masinán is, levettem mielőtt eladtam, a mostanira összesen talán egy nap alatt felraktam, úgy hogy itt azért minden máshova került. A múltkor már egy balatoni körön ki is lett próbálva, működött, kicsit sok volt az olaj, de gumi azért nem csicsogott az olajtól. Egyedül a felni, meg a farokidom alján látszódtak a cseppek. Azt meg le lehetett törölni papírtörlővel.
Ezeknek a bőrük alatt is pénz van ezért engedheti meg a kisfiú hogy hülye legyen
Akkor meg számodra pont a Mccoi a megoldás. Beszélsz a jézuskával, oszt a következő szezontól nincs problémád a láncra. Ha eladod a motort, leveszed és fele annyi idő alatt felrakod az utódra. Ennyi.
Le is írtad hogy miért nem jó nekem az ejtőtartályos. Van amikor csak városban van használva a motor és van amikor 110es tempó felett tartósan, ehez még hozzájön a hőmérséklet változás is... egyszerűen nem vált be, volt amikor a lánc gyönyörűen vékonyan olajos volt, aztán egy fél nap szaladgálás a városban és hazafelé a gumi is olajos lett. Ugyanezzel a beállítással meg a 110-150es utazóval vékonyan olajos a lánc.
Nekem nem kell mondanod...

Az 5 forgalomban lévö motorból az elsö került fel a MCCOI most már 8.éve, az utána következö 4-re mint ejtötartályos került egy mágnesszeleppel. Még az üres sincs relézve...nincs két egyforma rendszer, mind abból építettem amit találtam, az fojtása is olyan ahogy éppen a rendszer elemei kiadták. Az utolsóra már pl csak szimpla fejet tettem... , de egyiknél sem voltak ilyen "vélt adagolási problémáim". De belátom biztos csak szerencsém volt ötböl ötször, és akkor még a másoknak épitett rendszerekröl nem is beszéltem...

Csak azt nem értem eleve, hogy egy idö alapu vezérlést hogy kiván mindenki "egy az egyben" úgy átvenni mástól, hogy az tuti le nála is, mikor nincs két egyformán használt jármü...márpedig ha az átlagsebesség eltér akkor biztos, hogy nem lesz megfelelö az idövezélés értéke ebben az esetben. A "bejárós" mostani motorral kb 20 perc alatt teszek meg 12 km-t vároban meg egy kicsit két falu között, a beállításkor talán 40-ig számoltam el két "csöpp" között a stihl olajjal...de em látok olajtócsát a motor alatt, és nem is száraz a lánc...

Èn nem mondom, hogy pofon egyszerü a dolog, de amit ítt ßevek óta kínlódást-vergödést összehosztak páran a sok esetben a hozzás nem értés miatt...na mindegy, ez a téma ennél többet nem ér.
Időzítő bárhonnan vezérelhető, még a km kihahttásról is ha elektromos
Ha nem akkor egy 30 forintos reed relé meg egy mágnes valahová és meg is van a jel
De szerintem az idő alapú is jó az üresjelző vezérli ha áll nincs áram és már nem is olajoz pluszban a pirosnál
Én sose szerettem ezeket s kész cuccokat
A MCCOI-nak pont az a lényege, hogy nem IDÖ HANEM ÙT alapú a vezérlése. A sebességmérö szenzor jelét gyüjti és a széles tartományban álláitható vezérlés X méter után adagol. De figyelembe veszi a sebességet is, 100 km/h sebesség felett progreszíven csökkenti a két kenés közötti beállított távolság értékét. A modulon egy hexadec potival lehet azonnal távolságértéket állítani, minden egyebet, mint pl a pumpa nyitási idejét, vagy hogy egy jel után pl 4x50ms-ra legyen nyitva, vagy 3x 72ms-ra, de a progreszivitás mértéke is változtatható, ha nem tetszik a gyári beállítás...
Amúgy maga nyák kb 5€ és a alkatrészek hozzá márékban 20€ meg 3€ volt a doboz. A pumpa 46.5€ volt. Tartályt 5-6€ volt hozzá, de Lada cucc ide is jó, csak a pumpa érzékeny és tisztának kell lennie az olajnak. Gondolom az infúziós csövek is alkalmazhatók ebben az esetben is, szóval az alapcucc alkatrészeként rendeleve kb 80€ volt amiket én annó rendeltem, és használtam hozzá a saját festo cuccokat, saját dual fejet, tartály, stb...

De sok esetben ez a cucc mint disznók elé a gyöngy...ez egy precíz, érzékeny szerkezet, nem való akárki kezébe. Nem egy esetben már polarításhelyes bekötése is leverte a lécet, haza is vágta a vezérlést. A pumpa ugyanis egyen, hanem váltakozó fesszel müködik, hogy pumpálni tudjon. Ugyan a vezérlés bemenetén van pár védödióda, de sajna esetenként felkunkorodik a vezetö réteg a nyákról.

Èn azért is hagytam fel vagy fél tucat megépítése után az ezzel való foglalatossággal, mert feltételez némí megalapozott technikai ismeretet a használata, esetleges hibaelhárítása, mely általában a rosszul elhelyezett beázó vezérlés okoz jellemzöen. Nekem is beázott 2009 óta párszor, de ha tudod hogy kell az elektrolitos viz okozta kárt elhárítani, nem fogsz pánikba esni.
Nem állítom, hogy tökéltes cucc, de sok esetben mint máskor is, "a hiba a képernyö elött ül"!!!