Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az, hogy igénytelen vagy az a Te bajod. Ettől még más nem buzi
Ja, és főleg ezért nem használok láncspray-t csak sima 80W90-es olajat, azt simán le lehet törölni kosszal együtt, nem úgy mint ezeket a ragadós vackokat.
(tököm a laptop tapipadjába, nem engedi végigírni)
Adnék mindenkinek egy MZ-t pár évre és rájönnétek hogy az olajsár milyen jótékony hatású. Az tartja egyben a motort, és megvédi az oxidációtól.
Én mindig csak műszakira mostam le, télen nyáron esőben használva ronda szutyok volt, viszont amikor átmentem vele a nagynyomásúval, olyan lett mintha most jött volna ki a gyárból, nem oxidálódott semmi.
Nem azon kell rinyálni, hogy jaj olajpettyes lett a felnim, hanem motorozni.
Lánckerék is le van tojva, látszik? Akkor hol a gond. Ha cseréled majd tiszta lesz.
+b sok metroszexuális köcsög
Főleg a Langallóst.Bár már lehet bezárt.
Tapolca-Veszprém (Kapolcson át) is nagyon kellemes, csak ajánlani tudom
Szerintem Noszlop felé mondta van egy szakasz vatta új flaszterrel jó kanyarokkal voltam idén már többször.
MI volt az az út amit múltkor ajánlottál? Valahonnan tapolcától indult, és azt mondtad sok a gyors kanyar benne
Én is gyakran használom barátnőm 1.4-es benzines focusát. Városban egész jó vele csapatni, de azért magamnak nem vennék
Azért felemelő felnőtt férfiakat látni lelkendezni egy női és ........ Autó iránt.
Az enyém 2000-ben készült, piros, 3 ajtós ezer köbcentis VVTI, hátul még dobfékkel, sajnos így ABS nélkül. De semmi baj vele, mi is nagyon szeretjük.
nekünk 2005ös 1.3vvti van yarisbol, pont ma cseréltem rajta hátso tárcsát meg betéteket...
jo vasak ezek.
Olvasd el megint mit írtam.
Rakj fel olajzót inkább
Fordítva- a sárga a gyengébb :)
Semelyik! Ahogy Csabu írta- petróleum!
Ja, a 17 éves, 193 ezret futott Yarisomra tényleg sokkal olcsóbb az öntöttvas tárcsa - főleg hogy még a gyáriak (!!!) vannak rajta! Betét sz mmár kellett...>
"Ugyanezt" a rondán lézervágott, amúgy EBC gyártmányú hátsó tárcsát én 31 ezerért vettem a GS500-amra bő két évvel ezelőtt....
azér nem ezrenként nekem volt ami 6 ezret is bírt
amúgy a ténérén 10 fölött jártam és még állítani se kellett rajta a kézi pumpás olajos cuccal
én csak azt mondom hogy kamu duma hogy a benzin károsítja, főleg ha egy benzines ronggyal át van törölve
csak az ember nagyon befolyásolható főleg ha azt hallja "a motorod megérdemli" "csak évi 4 ezer plusz" stbstb
és tökmindegy hogy láncspray vagy motorolaj vagy épp bármi

amúgy nem vicces az is hogy az f astrára a 2db brembo féktárcsa nem volt egészen 10 ezer a ténéré hátsó tárcsája meg 22 ezer?
és a ténéré tárcsa egy sima lézervágott(nem is szépen volt vágva) vaslemez a kocsira meg öntött tárcsa amit azért nehezebb előállítani
Jó, de ti, terepmotorosok pár ezrenként eldobáljátok a láncot, az aszfaltjáró többség viszont ezt nagyon nem szeretné...
akkor a honda azóta már lefeküdt a spray gyártóknak mert nekem(a honda régen) csak olajat ír, és azt írja ne kenjük a spray-vel mert lehet károsít
ja

pont ezért teszteltem 3 féle gyértó termékét és le se szarta a benzint pedig hetekig(minimim 4+ hétig) ázott benne

de mint íram mindenki azt tesz amit akar van aki petróval mossa van a ki spéci mosószerrel ezeknem egy közös jellemzőjük van hogy mind drágább a benzinnél....és pörög a gazdaság
nekem elég 20 perc homokbánya és jobban csillog a lánc mint újkorában

Akkor most már ezt is tudjuk.
A Hondám könyvében annyi van, hogy "láncspray-vel vagy 80w90-es hajtómű olajjal kenje."
Meg hogy nagynyomású mosót ne irányítsam a láncra.
Ezt írja a GSX kezelési útmutatója: "Ne használjon benzint vagy más oldószereket. Ezeknek túl nagy az oldó erejük, ez az O gyűrűk megrongálódását okozhatja. Ilyen esetben a zsír kifolyik a láncból, a láncot ki kell cserélni. A láncot kizárólag petróleumban mossa."

Ez a hivatalos álláspont.