Ja, és főleg ezért nem használok láncspray-t csak sima 80W90-es olajat, azt simán le lehet törölni kosszal együtt, nem úgy mint ezeket a ragadós vackokat.
(tököm a laptop tapipadjába, nem engedi végigírni)
Adnék mindenkinek egy MZ-t pár évre és rájönnétek hogy az olajsár milyen jótékony hatású. Az tartja egyben a motort, és megvédi az oxidációtól.
Én mindig csak műszakira mostam le, télen nyáron esőben használva ronda szutyok volt, viszont amikor átmentem vele a nagynyomásúval, olyan lett mintha most jött volna ki a gyárból, nem oxidálódott semmi.
Nem azon kell rinyálni, hogy jaj olajpettyes lett a felnim, hanem motorozni.
Lánckerék is le van tojva, látszik? Akkor hol a gond. Ha cseréled majd tiszta lesz.
Ja, a 17 éves, 193 ezret futott Yarisomra tényleg sokkal olcsóbb az öntöttvas tárcsa - főleg hogy még a gyáriak (!!!) vannak rajta! Betét sz mmár kellett...>
azér nem ezrenként nekem volt ami 6 ezret is bírt
amúgy a ténérén 10 fölött jártam és még állítani se kellett rajta a kézi pumpás olajos cuccal
én csak azt mondom hogy kamu duma hogy a benzin károsítja, főleg ha egy benzines ronggyal át van törölve
csak az ember nagyon befolyásolható főleg ha azt hallja "a motorod megérdemli" "csak évi 4 ezer plusz" stbstb
és tökmindegy hogy láncspray vagy motorolaj vagy épp bármi
amúgy nem vicces az is hogy az f astrára a 2db brembo féktárcsa nem volt egészen 10 ezer a ténéré hátsó tárcsája meg 22 ezer?
és a ténéré tárcsa egy sima lézervágott(nem is szépen volt vágva) vaslemez a kocsira meg öntött tárcsa amit azért nehezebb előállítani
pont ezért teszteltem 3 féle gyértó termékét és le se szarta a benzint pedig hetekig(minimim 4+ hétig) ázott benne
de mint íram mindenki azt tesz amit akar van aki petróval mossa van a ki spéci mosószerrel ezeknem egy közös jellemzőjük van hogy mind drágább a benzinnél....és pörög a gazdaság
nekem elég 20 perc homokbánya és jobban csillog a lánc mint újkorában
Akkor most már ezt is tudjuk.
A Hondám könyvében annyi van, hogy "láncspray-vel vagy 80w90-es hajtómű olajjal kenje."
Meg hogy nagynyomású mosót ne irányítsam a láncra.
Ezt írja a GSX kezelési útmutatója: "Ne használjon benzint vagy más oldószereket. Ezeknek túl nagy az oldó erejük, ez az O gyűrűk megrongálódását okozhatja. Ilyen esetben a zsír kifolyik a láncból, a láncot ki kell cserélni. A láncot kizárólag petróleumban mossa."
Adnék mindenkinek egy MZ-t pár évre és rájönnétek hogy az olajsár milyen jótékony hatású. Az tartja egyben a motort, és megvédi az oxidációtól.
Én mindig csak műszakira mostam le, télen nyáron esőben használva ronda szutyok volt, viszont amikor átmentem vele a nagynyomásúval, olyan lett mintha most jött volna ki a gyárból, nem oxidálódott semmi.
Nem azon kell rinyálni, hogy jaj olajpettyes lett a felnim, hanem motorozni.
Lánckerék is le van tojva, látszik? Akkor hol a gond. Ha cseréled majd tiszta lesz.
jo vasak ezek.
amúgy a ténérén 10 fölött jártam és még állítani se kellett rajta a kézi pumpás olajos cuccal
én csak azt mondom hogy kamu duma hogy a benzin károsítja, főleg ha egy benzines ronggyal át van törölve
csak az ember nagyon befolyásolható főleg ha azt hallja "a motorod megérdemli" "csak évi 4 ezer plusz" stbstb
és tökmindegy hogy láncspray vagy motorolaj vagy épp bármi
amúgy nem vicces az is hogy az f astrára a 2db brembo féktárcsa nem volt egészen 10 ezer a ténéré hátsó tárcsája meg 22 ezer?
és a ténéré tárcsa egy sima lézervágott(nem is szépen volt vágva) vaslemez a kocsira meg öntött tárcsa amit azért nehezebb előállítani
pont ezért teszteltem 3 féle gyértó termékét és le se szarta a benzint pedig hetekig(minimim 4+ hétig) ázott benne
de mint íram mindenki azt tesz amit akar van aki petróval mossa van a ki spéci mosószerrel ezeknem egy közös jellemzőjük van hogy mind drágább a benzinnél....és pörög a gazdaság
nekem elég 20 perc homokbánya és jobban csillog a lánc mint újkorában
Akkor most már ezt is tudjuk.
A Hondám könyvében annyi van, hogy "láncspray-vel vagy 80w90-es hajtómű olajjal kenje."
Meg hogy nagynyomású mosót ne irányítsam a láncra.
Ez a hivatalos álláspont.