100 vs 135 euro, nem nagy a difi.
Tehát ha jól értem, be lehet állítani hogy milyen időközönként nyomjon a pumpa olajat, amit egy tűn nyom át ezzel elérve hogy egyenletesen a lanc egész hosszán olajos legyen, illetve sebesség függvényében is változtatja hogy milyen időközönként pumpáljon ? Na meg persze az eső de azt most fogyelmen kívül hagyom.
McCoi aztán jó napot!Nekem bevált! több mint 5 éve.Nincs baszakodás vele. Egyszer be van állítva aztán el is felejthetem! Mindegy milyen a hőmérséklet. A pumpa mindig ugyanannyit nyom!
A cobrához képest mindenképp megéri a plusz árat!
" És kb. annyit tud, mint egy 1000 Ft-ból összedobható csap+tartály+cső kombó. "
Igen csak vannak akik keresni akarnak rajta nem is kicsit, aztán csak néz az ember !
Na azt várjad csak hogy én tőled bocsánatot kérjek Nem kell semmit beismerjek, a Csabu félével szoptam eleget, NEM a Csabu hibája csak így tudja mindenki melyikről van szó!
Nem ugyanúgy működik 20fokban mint 30ban, hiába volt állítgatva, vagy kevés volt vagy sok de soha sem volt állandóan tökéletes, akkor minek kockáztassam meg hogy összeolajozza a gumit ?! Nem tetszik, nem kell gravitációs. Ha ezt nem akarod elfogadni hát nem érdekel. Ez tetszik ilyet fogok venni ha tetszik neked ha nem.
Mondhatod azt is hogy nem állandó kenés, de nem érdekel hiszen amikor egy fecskendővel 5ml-t folyatok az egész láncra az is tökéletesen elég 100km-re és olyankor letörlöm egy ronggyal. itt ugyanezt csinálom csak nem kell fecskendő.
A Te véleményed meg tökéletesen nem érdekel. Bocs nem vagy szimpatikus.
Semmi, nem értek hozzá és igazad van, drága szar az a cobrra...
Az volt a kérdésem hogy kinek van fent, nem az hogy Neked mi a véleményed róla,ez ilyen egyszerű. Eddig sem olvastam sokszor végig a hsz-eidet, ezután sem fogom. Na szia!
Nem akartam részletesebben belemenni a témába, mert látom, hogy nem érted. A Csabu-félének az a lényege, hogy egy átlagos mennyiséget ad, ami széles tartományban jó. Ez az egyik út, így nem kell folyton állítgatni meg figyelgetni. A másik az enyém, nekem kicsit mások az igényeim, kicsit bonyolultabb az olajzóm, de nem sokkal, egy elektromos pumpa van benne egy potméterrel. Én sem figyelgetem a láncot már igen régóta, és nem kísérletezek a beállításokkal. Nem kell. Megvannak a fix beállításaim, pl. autópályára vagy esőre. Adott szituációban odakapcsolok és többet nem kell vele foglalkozzak.
És akkor most légyszíves írd le, hogy mi az, amit a Cobrra állítgatás és figyelgetés nélkül is tud, az automata láncolajzók pedig nem. Mert minden cinizmus és vagdalkozás nélkül nagyon-nagyon kíváncsi vagyok, mit esznek ennyire ezen a Cobrra olajzón.
Na jó, ekkora hülyeséggel nincs már mit kezdeni, kiégettél Annyi ellentmondás van ebben a hozzászólásodban hogy már vicces.
Csabu féle cuccom volt, NEM működött jól, de ahogy olvasom többeknek sem sikerült azzal a tűvel hasonló olajjal eltalálni a mennyiséget.
Honnan tudja bármelyik nem sebességfüggő olajzó hogy mikor mennyit kell adjon?
Már többször találkoztam ilyennel, valamiért azt gondolják egyesek, hogy az "olajzósok" állandóan a láncot figyelgetik, állítgatják... Talán azért alakult ki ez a tévképzet, mert az utóbbi időben sokan kérnek tanácsot vagy szállnak vitába, és sokat beszélünk róla. De az automata olajzónak pont az a(z egyik) lényege, hogy egyszer beállítod, aztán a következő 100 évben kb. rá sem kell nézned többet. Meg is őrülnék, ha folyton állítgatni kellene. A beállítás sem igényel éveken át tartó kísérletezést, gyakorlatilag az első hosszabb túra alatt kiismered.
Azt sem értem, hogy a Cobrra mitől igényel kevesebb figyelmet? Éppen hogy többet igényel, jóval többet. Honnan tudod, hogy milyen gyakorisággal kell tekergetni, ha nem figyeled eleinte? Nem lesz-e túl sok vagy túl kevés? Honnan tudod, hogy ha tekersz rajta mondjuk 537 másodpercenként 129 fokot (egyik kezedben stopperrel, a másikban szögmérővel ), akkor az pont ugyanúgy jó lesz autópályára is, meg városba, meg esőbe, meg földútra, meg akárhova? Nem tudod, ugyanúgy figyelgetni kell és keresni a beállításokat. Ráadásul sokkal-sokkal macerásabb még a beállítást is megtalálni, pláne utána megtartani. MIndazt, amit a leggagyibb automata rendszer megcsinál magától, Neked kell észben tartani és megcsinálni - garantáltan sose lesz olyan jó az eredmény.
Egyébként én is úgy látom, ez nem más, mint egy kormányról vezérelhető "láncspray". És kb. annyit tud, mint egy 1000 Ft-ból összedobható csap+tartály+cső kombó. Elhiszem, hogy a dizájn tetszetős, csak ezért talán 3000 Ft-ot meg is ér - na de nem 10x ennyit... Ráadásul van olcsóbb alternatívája, szintén nem házi, de már lusta vagyok sokadjára belinkelni...
Akkor ez kb ugyanazt tudja mint a spray: bizonyos időnként felvisz egy csomó kenőanyagot, aztán utána egy darabig semmi. Szakaszos kenés.
Az automatában elvileg pont az a lényeg, hogy folyamatos, egyenletes kenést ad. Mondjuk engem őrülten zavar hogy fényes a lánc, pedig látom a tartályon is hogy fogy belőle az olaj, de ha ránézek és fényes, mindíg arra gondolok hogy nem lehet igaz hogy ez rendesen kap kenést.
A lényeg ugyanaz 1nyomás aztán lecsepeg
Pumpa egy ezres tartály+csövek másik ezer
Ha van valami extra még a körben akkor legyen a végösszeg 3 ezer
Ugyanez szebb kivitelben 25
Ugyanezt meg lehet csinálni egy stihl pumpával
A mágnes szelep helyére kell betenni
1 nyomás aztán kicsepeg az a pár ml olaj
Nekem a ténérén volt ilyen
Egy nyitottabb motoron bárhol elfér
Én azt mondtam rá hogy nem jó de több videót megnézve tetszik nagyon. A házival meg a scottal az a bajom hogy kell figyelgetni, állitgatni... itt tekerek rajta minden tankolasnal egy negyedet vagy nyolcadot vagy amennyit kell és kész.
Megnéztem a Cobrrat a yt-on hogy működik. Az hogy lehet, hogy ilyen sűrűn cseppent, és nem veri tele a motor hátulját olajjal?
Én a sajátomat (nem gyári) a múltkor kinyitottam annyira hogy kb 40 mp-enként cseppentsen, mert nagyon esőre állt az idő. Aztán mentem 400km-t, nem esett, viszont hátul a felnitől a rendszámig minden tele volt olajpöttyökkel.
Max a motor amit érdemes megvenni