na most kinyitottad pandora szelencéjét, mert lesz itt majd érv és ellenérv is.
az olajválasztás felhasználási területtől is függ. ez egy verseny felhasználásra kifejlesztett olaj. felmész a pályára, húzod neki 1-2 órán keresztül és csere. de akkor és addig a legjobb...
utcára én inkább 7100-t tennék bele általános utcai felhasználás mellett, de attól függ mire kell...
Sziasztok.
A vèlemènyetekre vagyok kiváncsi.
Biztosan volt már szó erről a topikban de jómagam nem találtam meg a választ.
Az volna a kèrdèsem hogy motul 300v 10w40 motorolaj valóbban sokkal hamarabb elhasználódik?
Illetve k8 gsxr 1000-be megfelelő választás-e ez az olaj?
1-2 motoros ismerősöm azt állította hogy ha alacsony fordulaton (kb: 8000 alatt) hansználom a motort ezzel az olajjal akkor nem a legjobb választás mert magas fordulatszámhoz van kifejlesztve!
Ebben van realitás?
Köszönöm az èpitő jellegű válaszaitokat!
Üdv: Andor
Sziasztok! Van 5 liter fuchs silkolene pro 4 plus 10w50 olajam literes kiszerelésben. A vásárlást számlával tudom igazolni. Elcserélném 10000 magyar forintra vagy egy sportmotor első emelőre.
Az r kivitel kb 85-95 között gyártódott
Elég egyszerű és igénytelen kivitel
Meg kell nézni mit ír a gépkönyve de úgy gondolom nem igényli a lehető legjobb olajat
A korabeli 80ast sima ásványi 2t olajjal kergettem hiba nélkül
Szia!
Az FC és az FD egy minőségi besorolási szabványokat meghatározó rövidítés.Minél hátrább van a betű az ABC-ben annál jobb az olaj.A 2T 710 FD motorkerékpárokhoz ajánlott nagy teljesítményű,magas fordulatú, akár katalizátoros motorhoz.Befecskendezéses és előkeveréses motorhoz egyaránt.Magasabb motortisztító hatással. 2T Scooter Power a robogok követelményeinek felel meg.800 túlteljesít minden jelenlegi szabványt.Mivel szerintem katalizátoros a motorod én FD tennék bele.Szia
Milyen motul 2t olajok vannak?
Érdeklődni szeretnék, hogy a motul 2t olajok között mi a különbség?
Amikről én eddig hallottam: 2T scooter power FC (full szintetikus)
2T 710 FD (full szintetikus)
800 ester core
Ezek között mi a különbség, miben jobb az egyik a másiknál, milyen gépekbe ajánlottak? A 800-as gondolom a nagyon durva versenygépekbe való, az első kettőnél az fc és fd rövidítések mit jelentenek?
Gyári fojtásokkal rendelkező Yamaha DT 125 R-be melyiket ajánljátok?
Persze, ezzel én is tisztában vagyok, a "nem tudom mennyi kúton lehet még kapni" felvetésre válaszoltam:)
Régen is használtunk néhány dl denaturált szeszt egy tank benzinhez (főleg autónál) amikor még nem lehetett kapni a kúton, viszont akkor még arányaiban jóval olcsóbb volt...
Teljesen mindegy milyen eredetű, etanol az etanol. Gyógyszertárban is kapható tiszta etil-alkohol ha valaki karbit akar pucolni. De a denaturált szesz is etil-alkohol, csak szagosítva van. Munkára az is tökéletes.
a bioetanol volt a legolcsóbb, nem tudom mennyi kúton lehet még kapni
az aceton 7-800ft/l köröl lehet, mostanában nem műgyantázok nem tudom pontosan mennyi lehet
anno mindent bioetanolba áztattam, haver áldotta az ötletet, neki egész télen át ázott a karburátor, teljesen lemosott karbi lett betéve a cucba és tökre megbarnult, annyi mindent kioldott
Aceton és az ultrahangos tisztító biztos jó párosítás?
Nem értek hozzá, de gyanús, hogy egy robbanás veszélyes, gyorsan párolgó, és mérgező anyagot nem használnak ultrahangos tisztítóban.
Ha már aceton, csak kis mennyiségben...és a gumi alkatrészeket erősen elkerülve mert tönkreteszi.
Karbi tisztításra nekem egy oldószer sem igazán vált be. Sima benzinben szoktam mosogatni, mechanikus tisztítással, vagy sűrített levegővel.
De a trisós vízben kifőzés is hatékony volt MZ-karbinál, csak nem kell túl tömény, mert az alut is megmarja.
És sokan azt hiszik az van benne ami a flakonra rá van írva....
AmúgMeg gépköny elolvas, gyári ajánlást megvesz és az biztos jó lesz
Az élet egyszerű