Legalább 90w hajtóműolaj kell!
Igazából a cseppszám is teljesen mindegy,mert mindenkinél más érték a jó.
A lényeg,hogy vékony olajréteg legyen a láncon!
Ezt tű vastagságával és a hosszával kell belőni!
Nekem a 0.45/12mm vált be 90w hajtóműolajjal!
Akkor sajnos nem értem. 2,5 perc az már nagyon kevés, nem lehet tőle vastagon olajos. Eddigi tapasztalataim alapján abszolút képtelenség. Komlón lakom, szívesen segítek bárkinek ha úgy gondolja.
Akkor sajnos nem értem. 2,5 perc az már nagyon kevés, nem lehet tőle vastagon olajos. Eddigi tapasztalataim alapján abszolút képtelenség. Komlón lakom, szívesen segítek bárkinek ha úgy gondolja.
Három féle olajjal próbáltam. Tűből meg rögtön az összeset megvettem a legkisebbtől a jó vastagig. A kicsin nem jött át, csak 5 perc környékén.
Érdekességből mondom, hogy a csepp térfogata szinte semmit nem változott, mert kis csepp nem szakad le a tűről.
Próbáltam a lánckerék egyik, majd másik oldalára "vezetni", mert ugye itt nincs csepp, mert folyamatos érintkező felületek voltak. Próbáltam a lánckerék elé közvetlenül a fogra cseppenteni és próbáltam a lánc belső felületére is. 2.5 percnél is púposan állt az olaj a lánc külső felén. A láncvezető görgő is merő egy olaj volt. Még a dekni aljánál is volt olajfolyás a lecsapódott olajtól. A gumi és a felni szinte csíkos volt A sárvédő belsőfele a bal oldalon is olajos fenn.
Beállítottam a javasolt 2 perc 30 s környékére és úgy telefröcsöltem a felnit, hogy még a túloldal is olajos volt, pedig 180-as gumi van fenn. Mi lett volna az egy perces cseppentéssel??? Ezért nem használom. Nem is fogom!
Csak annyit kellett volna tenned, hogy nagy melegben, kánikulában beállítani egy percre. Ősszel az több lesz kb egy perccel és az is bőven jó. Utána csak tölteni.
Igen, először 2 db golyós csap volt fenn, de azt nagyon hamar cseréltem. Igazából már akkor is megvolt a tűszelepes, de nem azt tettem be, mert kicsit nagyobbnak találtam. Könnyű belőni vele a cseppszámot, de sajnos a hőmérséklet ingadozást nem tudtam belekalkulálni. Ez a lustaságom eredménye részben. Másik részben, meg telefröcsöltem a felnit és az nekem nem tetszik.
A lada tartályt az autósboltban vettem. A Festo levegő cső az talált! :)
A többi az NEM Festo, csak a cső!
A többit az ebay-ről rendeltem kb 8-900.-/db áron. Tehát ezért is fizettem!
Helló!
Ha esetleg érdekel valakit egy láncolajzó szerkezet, amit én barkácsoltam, akkor jelezzen. Árat nem tudok, de kinek mit ér meg. (Mondjuk azért ne a vicckategóriát ajánld fel érte!)
1 db lada olajtartály, 1 db Festo levegő cső, 1 db tűszelep, 1 db golyós csap, 1 db 90 fokos idom. Van még pár szilikon csövem és egy pár apróbb kacat hozzá. Felraktam, de nekem nem tetszik. (Lehet, hogy nincs kedvem szarakodni vele!)
needee@maffia.hu
az xar,nekem sem vált be. elhasználtam ugyan,de xar volt. a végét már télen kazánbegyujtásra meg a kapu reteszeinek kenésére baxtam el. egy bontatlant meg elajándékoztam.
ilyen würth kencét nem lelek sehol.
én is voltam szerda hajnaltol péntek estig egy osztrák 1400km karikát... peströl indulva,érkezve. szerda du bécsben szakadt, azt leszámitva faja idö volt mariazellen,annaberg, semmeringen , kalte kuchl is...
itthon bekentem az elf pasztával jó bőven induláskor, kibirta hazáig, tegnap lemostam a vasat, átkentem ujra pasztával. ez a würth cucc szimpatikus nekem.
Nem tudom hogy mennyit menne el. Volt már többször, amikor a szükség úgy hozta hogy mentem 700 körül, de nem láttam rajta semmi szemmel észrevehető különbséget. Én nagyjából 300-anként fújom mert ezt gondolom optimálisnak.
Legalább 90w hajtóműolaj kell!
Igazából a cseppszám is teljesen mindegy,mert mindenkinél más érték a jó.
A lényeg,hogy vékony olajréteg legyen a láncon!
Ezt tű vastagságával és a hosszával kell belőni!
Nekem a 0.45/12mm vált be 90w hajtóműolajjal!