az a cél hogy az o-gyűrű folyamatosan olajos legyen így nagyon lassan kopik el, és ha egy picit el is kopik akkor még az olaj miatt nem tud belemenni a víz pl esőben
pont ezért is találták ki az x gyűrűt mert az többet tud kopni mint az o alapesetben, az o gyűrűket meg az optimálistól kicsit összébb nyomják hogy ne kopjon el annyira gyorsan emiatt elég jól meg is fogja a lánc mozgását ezért mozog nehezebben mint az x gűrűs
ezért at tovább a láncolajzós folyanatosan csepegő rendszerben a lánc mert mindig olajos a gyűrű, és nem kopik a csap hiszen nem megy be semmi max ha szarrá kopik akkor egy kis olaj
sok béna meg teliveri zsírral meg ilyenekkel a láncot amibe többszáz km távom beleragad a retek és folyamatosan csiszol mindent
és boldog hogy még mindig rajta van a cucc
az olajjal meg kb az első fordulat során leesik az út széléről felverődött homokszem, csak az egész apró porszemek maradnak meg a láncon amik szinte alig koptatnak
de hiába mondja a sok pöcsnek az ember, kb mint az iszlámnak akarnád elmagyarázni hogy a szalonna milyen jó ízű......
Gondolod hogy az O- és X gyűrűk az állandó olajos- zsíros plusz poros közegben egész végig tömítettek maradnak 10000 %- ig?
Csak mert pl a Kawa gyári gépkönyv egy szóval sem ír a görgőkre kenőanyagot- hanem 600 km- ként az O - gyűrűk tövébe írja, akkor ezek szerint az O- gyűrűket kell olajozni vagy mi?
lehet venni külön kupakot, zárjegy is megoldható, ha van nyomdász ismerős akkor bármit meg lehet csinálni
csak nem biztos hogy megéri
nagytételben nem lehet eladni, mert azért kúton relatíve kevés ember vesz olajat, kis tételben, főleg ha osztozkodni is kell 2-3 felé nem biztos hogy megéri kockáztatni egy viszonylag nyugis munkahelyet
pont ezért is találták ki az x gyűrűt mert az többet tud kopni mint az o alapesetben, az o gyűrűket meg az optimálistól kicsit összébb nyomják hogy ne kopjon el annyira gyorsan emiatt elég jól meg is fogja a lánc mozgását ezért mozog nehezebben mint az x gűrűs
ezért at tovább a láncolajzós folyanatosan csepegő rendszerben a lánc mert mindig olajos a gyűrű, és nem kopik a csap hiszen nem megy be semmi max ha szarrá kopik akkor egy kis olaj
sok béna meg teliveri zsírral meg ilyenekkel a láncot amibe többszáz km távom beleragad a retek és folyamatosan csiszol mindent
és boldog hogy még mindig rajta van a cucc
az olajjal meg kb az első fordulat során leesik az út széléről felverődött homokszem, csak az egész apró porszemek maradnak meg a láncon amik szinte alig koptatnak
de hiába mondja a sok pöcsnek az ember, kb mint az iszlámnak akarnád elmagyarázni hogy a szalonna milyen jó ízű......