A MOL-on kívül (amit anno a Totalbike fórum Varadero-s topoikjában ajánlottak) csak az általad említett Repsolt használtam (Givi cuccok vásárlásakor ajándékba kaptam őket) és nagyon nem vált be: 2-300 km-enként tényleg fújkálni kell, valamint tiszta retek a motor tőle.. . ...az utolsó flaskát nejem bringájára fújkáltam el.
Így van, most mentem egy kisebb osztrák kört pont 1000 km körül és egyszer sem kellett fújni. Viszont tényleg szedi a koszt egy kicsit. Kicsit gyakrabban kell takarítani.
2-300 km? Ha nem kapok esőt / nem mosok motort, akkor a MOL teflonos spray ezret is kibír a láncon egy fújással. Ja, és nem (vagy minimálisan) koszol. http://www.hungarolube.hu/webs...
A HHS 2000 egy nagyon jó anyag, de gyorsan forgó dolgokhoz nem való, mert nem bírja a centrifugális erőket.
A Drylube egy vékony viaszréteget képez ahogy megszárad, és mivel nem folyékony, így nem tud a láncról lecsapódni. Láncspréhez szokott embernek először kicsit, sőt nagyon furcsa, mert olyan mintha nem is lenne a láncon semmi. Egy motorozás után megszereted ha kipróbálod. Ha nem használsz olajzót, akkor ettől jobb nincs, ugyanúgy 2-300 km-enkét fújni kell azt kész.
Na pontosítunk csak. Ki nyárászkodott hogy cseréljünk motort, és nem cserélünk motort? A Na jó gondoltam hadd legyen egy jó napod azt a sok csirkepircli után végre egy normális motoron is ülhess végre, hogy azt így bele mentem.
Persze a hitvány, a Hondas módra össztákolt is olajzód meg a hátsó kereket olajozta
Így tisztán látszik hogy a kreha véjefer nem tetszik neked, hogy megpróbáltál eltelnni lab alól hogy legyen egy jó Kawasakid!
Persze a Kawasakisok még ebben a helyzetben is tudnak motorozni bármivel így meghiúsult gaz terved
Úgy hogy Fischi kollega folyton szídja ami nem Kawakaki, és régóta arról álmodozott hogy kipóbálhassa a Hondámat!! :D Szerencsétlenségére az olajzomat nem a leírtaknak megfelelően csináltam meg, és szétcsúszott a csöve!! Nem raktam bele azt a gyertya kupakot! Amig én alattam volt, közel 300km mentem vele nem volt gond, ahogy Fischi feltette a valagát 20km alatt szétjött, ez nem lehet véletlen!! :D
Sok-sok éve Würth Drylube-ot használok. Ajánlom mindenkinek aki aki nem akar olajozni, és azt sem akarja hogy a láncsprétől retkes legyen a gépe. Ez egy teflonos kenőviasz kifejezetten gyorsan forgó láncokhoz, a legjobb "száraz" láncspré ami létezik ezidáig. Egy gombostű fejnyi csepp sincs soha a motoron, pedig pályán is használom. A lényeg, hogy az erre való áttérés előtt alaposan ki kell mosni a láncot gázolajban, vagy petróleumban, és utána fék vagy lánctisztító sprével lefújni, hogy tökéleten száraz és tiszta legyen a lánc. Az így előkészített láncot kell befújni a Würth-tel, egyébként azt fogod hinni hogy ezt is leveri. Volt aki ezt tapasztalta, ilyenkor az történik hogy az oldószer feloldja a régi cuccot és azt dobja le. Mióta ezt használom 3x többet mennek el a láncok, mert nem tud a sok pici por és kavicsdarab beleragadni, ami csiszolóport alkotna. A ragacsos láncspré, és az abszolút kenés mentesség az a két legrosszabb dolog ami egy lánccal történhet. A két legjobb pedig a lehet vékony állandó olajzás , vagy az elérhető legjobb száraz spré.
A Drylube egy vékony viaszréteget képez ahogy megszárad, és mivel nem folyékony, így nem tud a láncról lecsapódni. Láncspréhez szokott embernek először kicsit, sőt nagyon furcsa, mert olyan mintha nem is lenne a láncon semmi. Egy motorozás után megszereted ha kipróbálod. Ha nem használsz olajzót, akkor ettől jobb nincs, ugyanúgy 2-300 km-enkét fújni kell azt kész.
Persze a hitvány, a Hondas módra össztákolt is olajzód meg a hátsó kereket olajozta
Így tisztán látszik hogy a kreha véjefer nem tetszik neked, hogy megpróbáltál eltelnni lab alól hogy legyen egy jó Kawasakid!
Persze a Kawasakisok még ebben a helyzetben is tudnak motorozni bármivel így meghiúsult gaz terved
a bicikliláncot szoktam vele kenni