A GSX750F olajhűtője olyan, hogy a be és kimenő ág is felül van bekötve, tehát egy olajcserénél nem tud kifolyni belőle semmi. Szóval minden olajcserénél marad benne a régi olajból pár deci, akármeddig van csurgatva.
Akkor én jól elszégyenlem magam mert órákat nem csurgatom és nem "keringőzök" a motorral. 6ezer futott km után csere vagy 1év és nem zavar, hogy marad benne a régiből, azt is én vettem előtte.
Én a Kawat jobbra döntöm, balra stb. 4 liter lejön biztos kb, mert mikor az új 4 megy bele akkor ugyanúgy maximumon van a szint mint a régi olajjal, szóval egyetértek!
Ha egyszer valaki annyira maximalista, hogy a gyári olajleeresztő módszer nem elég jó, az miért ne aggódhatna amiatt, hogy másfél nap alatt mennyi porszem szálldogált be a blokkba és ragadt ott. De a te dolgod, én mindenesetre ódzkodom mindenféle művelettől, ami a kényes belső részeket védtelenné teszi.
Az én motoromra azt írja a gépkönyv, hogy oldalsztenderre támasztva kell leereszteni az olajat. Semmiféle trükközésre, "okos" megoldásra nincs szükség.
CSöpögtetheted azt egy hétig is, akkor se jön ki belőle minden, vannak olyan sarkok stb ahol megmarad. Felesleges órákig csepegtetni, egy fél óra max bőven elég neki..