Szerintem ugy is jo lehet. De Azert van feelingje a ropogo tuzifanak
Mindegy meglatjuk de véregér kollega nem reagal vszinu most alszik hisz életvitelszeuren ejszakas
ne aggódj! engedd le hagyd kicsöpögni akár egy napon keresztűl...aztán mehet bele uj olaj...nem lesz semmi baja.
ha teheted picit döntsd meg h az olajleeresztö furat irányába lejtsen mégjobban...
ugyvan,pont ezt akartam ajánlani,mint amit irtál...
lekell engedni a régi olajat,hagyni egy éjszakán át csorogni,kijön abbol szépen minden...
aztán mehet bele az uj olaj...
multhéten ujragyürüztettem egy 1.8vvti toyota avensis motort, ugyanezt a manővert léptem meg..
gyürüzés után kapott olcsóbb 5w30 olajat majd kb 1000km után leengedtem és kapta a mindig használt eneos sustinát..
az olajleengedés ugy zajlott,h vasárnap este elejét megemelve felbakoltam a gépet és olajleeresztö csavar kiteker...
olaj kifolyt...és ugyhagytam tegnap elött kedd délelöttig... gondolom szépen kifolyt belöle minden olaj.
svben is igy szoktam,ha időm engedi,h órákig hagyom kicsöpögni.
Ez se rossz otlet de eloszor arra kerlek tegyunk egy probat a tieden s lassuk hogyan mukodnek a dolgok
Tudod nehogy amikor az enyem kerul sorra elhibazzuk vazr
Mond az idot es helyet viszem a tuzifat
1,5 liter azért nem kevéske
Mennyi kellene bele összesen?
Én tuti nem kínlódnék vele 20 fokos olaj már jól folyik persze nem 2 perc alat jön ki mind hanem fél óra alatt vagy rászánsz 2 órát...
Szerintem még 1 decivel sem fog több benne maradni mintha a forrót engeded le
2t motor váltó olajat engedtem le már az alján maradt kb 2mm olaj
1.5 es 2 kozott. De kicsit tenyleg elbillent a dolog ennyire azert nem eletbevago hogy 1 e ft legyen.
Viszont szakmai kerdesem azert van, az nem elegseges hogy szintetikus legyen az mennyire sarkos hogy a viszkozitas szamok is tok ugyanazok legyenek? Persze nyilvan hosszu tavon ugy egeszseges de 5 perc tavlataban szinte ramuvoltott a zsu kollega hogy nehogy megtegyek mert igy meg uugy. Biztosan igaza van csak jo lenne tudni laikuskent miert is van igy
Tisztelt fórumozók!
Olajcsere előtt állok, viszont tanácstalan vagyok, hogy milyen olajat, olajszűrőt rakjak a 2005-ös évjáratú Kawasaki ZX636R típusú motorkerékpáromba.
Ki mit ajánl, használ?
Kinek mi a tapasztalata?
Esetleg egy jó beszerzési helyet nem ismer valaki ahol megbízhatóak és nem verik át az embert?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv
Elnezest kerek
Nem tudom megmutatni hisz tudhatnád fényérzékeny is vagyok.
Mindegy meglatjuk de véregér kollega nem reagal vszinu most alszik hisz életvitelszeuren ejszakas
ha teheted picit döntsd meg h az olajleeresztö furat irányába lejtsen mégjobban...
lekell engedni a régi olajat,hagyni egy éjszakán át csorogni,kijön abbol szépen minden...
aztán mehet bele az uj olaj...
multhéten ujragyürüztettem egy 1.8vvti toyota avensis motort, ugyanezt a manővert léptem meg..
gyürüzés után kapott olcsóbb 5w30 olajat majd kb 1000km után leengedtem és kapta a mindig használt eneos sustinát..
az olajleengedés ugy zajlott,h vasárnap este elejét megemelve felbakoltam a gépet és olajleeresztö csavar kiteker...
olaj kifolyt...és ugyhagytam tegnap elött kedd délelöttig... gondolom szépen kifolyt belöle minden olaj.
svben is igy szoktam,ha időm engedi,h órákig hagyom kicsöpögni.
Sok éve a melóhelyen betettük a szék alá ha szar volt a fűtés, kellemes meleget adott
Tudod nehogy amikor az enyem kerul sorra elhibazzuk vazr
Mond az idot es helyet viszem a tuzifat
Mennyi kellene bele összesen?
Én tuti nem kínlódnék vele 20 fokos olaj már jól folyik persze nem 2 perc alat jön ki mind hanem fél óra alatt vagy rászánsz 2 órát...
Szerintem még 1 decivel sem fog több benne maradni mintha a forrót engeded le
2t motor váltó olajat engedtem le már az alján maradt kb 2mm olaj
Viszont szakmai kerdesem azert van, az nem elegseges hogy szintetikus legyen az mennyire sarkos hogy a viszkozitas szamok is tok ugyanazok legyenek? Persze nyilvan hosszu tavon ugy egeszseges de 5 perc tavlataban szinte ramuvoltott a zsu kollega hogy nehogy megtegyek mert igy meg uugy. Biztosan igaza van csak jo lenne tudni laikuskent miert is van igy
Olajcsere előtt állok, viszont tanácstalan vagyok, hogy milyen olajat, olajszűrőt rakjak a 2005-ös évjáratú Kawasaki ZX636R típusú motorkerékpáromba.
Ki mit ajánl, használ?
Kinek mi a tapasztalata?
Esetleg egy jó beszerzési helyet nem ismer valaki ahol megbízhatóak és nem verik át az embert?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv