Mondjuk hogy olajzóval használt lánc sokkal tovább fut el. Mondjuk legyen 1,5xes futás, mennyi idő egy láncszett csere ? 1-1,5óra? Mennyi idő míg lepucolod a spray trutyit a motorról(kislánckeréknél is!) ?
Hamar ki lehet hozni egálba az időt, a pénz meg nem ér meg 1-2óra munkát?
Minden a láncolajzó mellett szól. Aki fél hogy a kerékre dobja az tegyen fel egy védőt a hátsó lánckerékre.
Persze TÚRA motorokról van szó és nem sportmotorokról. Egy TúRÁZÓNAK hatalmas előny az olajzó.
A sracok mar szekta szintjen nyomjak a dolgot mar majdnem en is benyaltam
De en ugy gondolom nekem hozzatartozik a fujkalas es a letakaritasa is (ha kell,)az egesz motorozashoz.
nem tudom miért ezen a lánccsere dolgon kell folyton lovagolni?egy túrán?napi egy percet.na azt megnézem hogy hol hozod egálba a láncolajzóra fordított idővel.
Én az enyémet kb 1 óra alatt hoztam össze.Igaz a végső beállítás az valahol 1000 KM után lett optimális.Azóta 3000 KM-ént megöntöm a tartályt és ennyi.Lada kuplung tartály van fent és az ha tele van akkor kb 3300-3400 kilómétert bír ki.Mindegy,3 ezrenként teletöltöm és nincs meglepetés.
nekem kb másfél óra meló volt feltenni, ebből fél óra az volt hogy bekössem a fénykürt helyére a mágnes szelep "vezérlését"
nekem nem csepegtet hanem csorog ha fénykürtöt kapcsolok
Azon már fondolkoztál hogy egy túrán mennyi időt megspórolnak vele ? Na meg akkor jöjjön hozzá a láncszett csere ideje és máris megvan az az "elpazarolt idő".
Benzin szelepről van szó
Csak a gázosok használják hogy elzárják a benzint a mechanikus ac pumpás autókban
És full réz szóval állja az olajat
Ráadásul van rajta kézi nyitó is ha épp a tekercs meghibásodna
Régóta nézegetem amit írnak a többiek az ilyen szelepről és csak most esett le, hogy gázszelepeket használnak, anno foglalkoztam emelőhátfalakkal és ott elég fájón megtanultam, hogy ásványi olajat/kenőanyagot csak olyan helyen használok műanyag elemeknél ahol azok arra vannak gyártva, no most nem tudom, hogy a gázszelepek ilyenek-e? Ha igen akkor semmi gáz, de ha nem akkor hamar tönkremehetnek. Mondjuk a gáznak pb gáznak is van ásványi alapja így remélhetőleg bírják ezek a szelepek.
Azzal az a bajom, hogy szórakozni kell vele, ez a cobra holmi a maga egyszerűségében nagyszerű, könnyű felszerelni és csak akkor ad túl sokat ha túl sokat tekergetem.
Eddig mindig (városban élek) otthon mostam az autót. Autó ki, slag fel, mosás, törlés, stb. Újabban (miután lett egy korrekt kézi autómosó a városban oda hordom. Max 600 Ft-ból lemosom (ami jóval több mint otthon.) De ha időben összeszámolom az otthoni pepecselés több időt vett igénybe mire mindent elpakoltam.
Kb ilyen ez az ojajzás téma is. Nem minden rendszer olcsóbb, de talán kényelmesebb.
Nem biztos, hogy a példa a legjobb de én igy tudnám ezt érzékeltetni.
Hamar ki lehet hozni egálba az időt, a pénz meg nem ér meg 1-2óra munkát?
Minden a láncolajzó mellett szól. Aki fél hogy a kerékre dobja az tegyen fel egy védőt a hátsó lánckerékre.
Persze TÚRA motorokról van szó és nem sportmotorokról. Egy TúRÁZÓNAK hatalmas előny az olajzó.