Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igy kaptam,egy nagypapájé volt
megy a km ora,meg minden szutyok
attól hogy vannak bajai,legalább nem nyultak bele ilyen hülyegyerekek,fasznak tuningoltok mzét?20 ik század srácok,keljetek már fel 140es órát leakasztja,gps-el bemért,nem mér az se3 rosszul
lehet megreszelem,kiváncsi lennék hogy tiétek mennyivel megy jobban
Sziasztok eladó 3db karbi:
-28as mikuni:8ezer
-30as mikuni:8ezer
-32es dellorto:10ezer
Mindegyik hibátlan állapotú, suzuki rg gammán illetve yamaha tzr-eken voltak, ha valakit érdekel vmeik írjon!
Postázni is tudom vagy Miskolcon személyesen átadni.
Széles utat mindenkinek!
Igen az a nagyonpici a fesz szabályzóval szemben a földelések mellet.De ahogy nézem nem egy nagyon fontos dolog
passzolok ott a rajz közepén kb a vezetékek között arra gondolsz?talán egy zavarszürő de passz
akkor bocsi valószinüleg az egyenirányitónál valami zavarszürő de ezt konkrétan nem vágom én még nem sokat láttam ott nem valami egyéni akció lehet?
Böktés Sokáig néztem ezt a rajzot és egyszercsak észrevettem ha jóllátom az akku + oldalára van kötve?
Nem a gyújtótrafó Hanem az ülés alatt van még egy pici kondi ami olyan mint lent az állórészen is van.Nah az nekem nincs és akarok bele tenni csak rajzról nemsikerült rájönnöm hova is csatlakozik
gondolom a gyujtótrafó a kérdés de ha teszel egy képet biztosabb lesz!bipoláris ja primer és szekunder tekercs van benne de ha kifejted miért érdekel biztos tudunk segiteni!mi a gond?
Sziasztok!

Nemtaláltam róla sehol rendesen leírást vagycsak bénavagyok.Szóval az ülés alatt lévő kondi az milyen? Azt tudom hogy 2,5uF 50V.Gondolom bipoláris és egyik fele test a másik hova megy?Előre is köszi
ja valami nem kerek már tavay óta fent vannak a képek is
Nem Te vagy az első, akitől ezt hallom , csak jól mondta Bambi mester, valami nem egyenes már az idei keverékekkel, mióta azt a két nemtudommilyen alkotórészt tiltólistára rakta az EU .
és akkor azt még nem is mondtam hogy a versenyre előirányzott 2 garnitura uj gumiból nem jöttünk ki!ahátsó az első garniturából 7 azaz hét óra alatt vásznon volt igy megint összekeveredett a szerviz nem tudtunk egyszerre cserélni meg be kellett a végére fogni még egy uj gumités akkor még 3-3,5 órát állt is a motor, mi lett volna ha végig motorkázunk?az észrevétel az hogy nem olyan bírós már a k65 mint ezelőtt.két éve még maradt is a második garniturából kb 50 százalék
Pecabicaj!
Gratula a kitartásotokhoz, elmehetnétek egy GP-csapatba szerelőnek ezzel a mutatvánnyal !
Dobfékes, rendszám nélküli pecabicaj 75 pénzért ? Majd szólj be ide, ha sikerült ennyiért eladni , szerintem felbérellek, ha járművet akarok venni, jó leszel alkusznak .
Ahogy mondod ha nem volt szétszedve és működik a váltója egy 50eftt megér ha rendbe vannak a papírjai.
Ja és a bal teló olajos.
Persze ha nem volt még szétszedve a motor akkor érdemes lehet vele foglalkozni. Jó alap lenne.
Valószínűleg ott szakadt el a km óra hajtás
Az ülés kiülve, a tank behorpadva, telószáron a festés megkopva, és a fotós keze erősen remeg mert mindegyik kép bemozdult
Mijében van 19 ezer
helló!
itt egy remek példány eladó
19 ezer km-el,
Én már felhagytam a versenyzéssel! Csak az időmérőmmel vívok! No nem egyszerű az sem!
A szokásos havi futam...
Ezzel az idővel simán neveznék a helyedbe! street kategoriába!
Jó volt nézni ahogy aláztátok a gsr-t!
Monnyuk nekem a szombat nem gyó amúgysenem!
Milyen verseny lesz?