az viszont kiderült, hogy télen az első fékkel valamit bxni kell mert egy az nulla hatásfokkal működik...
ja, és a gumák itt elérték az üzemi hőfokot tapadtak mint állat , és az első gumára is ráolvadtak a gumidarabok , jópofa lett...
ööö... izé... 35-el kezdtem és körönként egyre jobb lett...
sztem 25-ig következő alkalommal simán leviszem , de az alá már csak akkor ha a váltót is használja az ember...
így viszont végig egy fokozatban meg lehet tanulni lendületből menni mint a müzös kollégák , az sem hátrány de nem ám...
Sok sikert papa ! Izé, hívtak a Lénárt Petiék csapatába tölteléknek , de bekakáltam a megilletődöttségtől meg az ijedtségtől, oszt' nem méék . De azért meglehet, hogy kilátogatok civilben ...
na meg vót az ejuroringezés...
nem lettek valami jók a köridők, a legjobb 1:28:45 végig 3-ban mer csak belekavarodtam a váltogatásba , + baromi ideges vót a leváltásoknál...
egyszer azé összejött a hátsó sikán levágása , de szerencsésen megúsztam...
azé jáúúú vóttttt...
vazze gabi ne rontsd el a renomét ilyen bejátszásokkal!itt van mellettem a fél mühely dobozokban meg majd egy komplett ets alkatrészben plusz kenöanyagok apróságok!összekészültünk az idei 24 órás versenyre ha hamarabb nem ,vasárnap este jelentkezünk!szurkoljatok csao öregdio
ja, és a gumák itt elérték az üzemi hőfokot tapadtak mint állat , és az első gumára is ráolvadtak a gumidarabok , jópofa lett...
sztem 25-ig következő alkalommal simán leviszem , de az alá már csak akkor ha a váltót is használja az ember...
így viszont végig egy fokozatban meg lehet tanulni lendületből menni mint a müzös kollégák , az sem hátrány de nem ám...
Innentől viszont akkor az 1:30 a cél
nem lettek valami jók a köridők, a legjobb 1:28:45 végig 3-ban mer csak belekavarodtam a váltogatásba , + baromi ideges vót a leváltásoknál...
egyszer azé összejött a hátsó sikán levágása , de szerencsésen megúsztam...
azé jáúúú vóttttt...
akkó mosmá gyühetné motorolni is ha éppen nem mozdonyvezecc
Most már igazi mozdonyvezető vagyok.