Szia Kisbarátom !
A müanyag takató az azért kell,hogy közvetlen ne fojón be
a víz a kapcsolóba !
Látom mostanra már "szét daraboltad" az MZ-t,
a flex mihez kellet ? csak nem meleged volt és avval
hütötted magad ?
Jól szét kaptad,idén lesz motorozás vagy nem lesz motorozás,
EZ ITT A KÉRDÉS ?
helo Dani
multkor mondtad hogy a lámpába meg az ulés alatt vannak azok a saruk amit meg kellet tisztitanom
igy is tettem de még mindig ugyanugy világítottanak a viszajelzök.
?
Te, a váltóban volt 1 deci olajnak nem nevezhető fekete víz a 9 deci olaj helyett . És én még üvöltöztem a motorral, pedig összetehetném a két kezemet, hogy nem ragadt meg a váltóm . Na, lehet röhögni ...
Te Imi!Nem úgy gondoltam!Tolod kettesbe aztán csatt be egy nem kell megállni se kuplungolni semmi csak megpöckölöd a váltókart lefelé
Am szerintem is be kell indulnia akksi nélkül ha dinamó jó!De a legjobb az akksi az tény az sem nagy pénz www.mofaker.hu
De mondok egy olyat hogy szünetmentes táp 6 voltos sztem jobb de ez csak az én véleményem
No akkó....... Pakoljam a pályaidomot a gépre lesz vasárnap ring...........Ja és örömmel jelentem megkaptam a munkahelyi laptopot és a mobilinternyetetet És mostmár innen is tudok fórumolni
TS esetén ez lényegtelen. A tologatós üzemmód azt jelenti, hogy a dinamó közvetlenül a gyújtótrafóra van rákötve, az akkut meg kihagyja a játékból, dinamó annélkül is működik csak forgatni kell.
Igen, van neki betoló állása, de előszeretettel rosszúl kötik be az elektromos rendszert a házi javítgató emberek
Az én motorom is szanaszét volt kötve, az indexnek meg volt egy külön 12V-os akku amit vizsgára feltöltött a tulaj, mert csak azzal villogott
Amúgy minden más tökéletes volt a TS-emen és 25-ért odaadta mert az eldugult kipufogó miatt 30 fölött nem ment, és erre ő sem jött rá :)
Jók ezek a történetek én is szívtam már 20 évre lerakott géppel
Akku nélkül alapból nem indulnak be, DE a TS okos szerkezet, ha teljesen eltekered az óramutató járásával ellentétes irányba a kulcsot akkor egy akku mentes üzemmódban van rajta gyújtás de csak 1000-1500-as fordulat felett termel elegendő villanyt (dinamó állapottól függően)
Persze legjobb lenne ha tennél bele akkut. A leg olcsóbb 4Ah-s 6V-os riasztó akku is megteszi. Én már 3 éve használok egy ilyet.
Friss benzinnel próbáld, és új gyertyával. Super Brisk N14C való bele ha jól emlékszem.
Tolni a 2. fokozatban kell. 1-es fokozatban traktor legyen a talpán aki eltolja
Az elektromos csatlakozásoka tézd át, meg állítsad be a megszakítót.
Ja és kérjél meg valakit hogy segítsen tolni.
Ha beindult akkor apró gázhúzogatásokkal tartsd életben amig fel nem pörög, ha meg már pörög akkor ne engedd vissza a fordulatot amíg újra nem látod a motort a füsttől
De hallod mikor tolom kettőbe, és megállok utána leáll a motor, és mikozbe futok a motorral, és erőlködök, nem tudok közbe féllábbal váltani, mer feéllábon nemtook futni...XD
Mi most két különböző dologról beszélünk...:D Én úgy értettem az akksi nélküli betolást, hogy nincs benne akkumulátor, ha van benne, de merült, akkor belehet.
A müanyag takató az azért kell,hogy közvetlen ne fojón be
a víz a kapcsolóba !
Látom mostanra már "szét daraboltad" az MZ-t,
a flex mihez kellet ? csak nem meleged volt és avval
hütötted magad ?
Jól szét kaptad,idén lesz motorozás vagy nem lesz motorozás,
EZ ITT A KÉRDÉS ?