Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Kisbarátom !
A müanyag takató az azért kell,hogy közvetlen ne fojón be
a víz a kapcsolóba !
Látom mostanra már "szét daraboltad" az MZ-t,
a flex mihez kellet ? csak nem meleged volt és avval
hütötted magad ?
Jól szét kaptad,idén lesz motorozás vagy nem lesz motorozás,
EZ ITT A KÉRDÉS ?
Nekem alapból nem 5állású a kapcsoló hanem 6.Jobbról indulva nulla,parkolás,nulla,gyujtás,gyujtás-tompított,gyújtás-refi
Az csak attól lehet,hogy kivan a gyújtáskapcsolód !
A P állásban nem érinkeznek a pontok ! Érti ?
Milyen két nulla ?
Az mitől van hogy nekem egyel több van?Két nullám van.
Az MZ-k nagy titka a gyújtás és a karburálás !
A váltóba 0,45 l= 4,5 dl hajtómű olaj kell !
Hello mindenkinek !
Szia Jimi 0303 !
A gyújtás kapcsoló amit kérdtél !
jóötlet
visszajelzőről lehúzod az egyik sarut tutti nem világít
helo Dani
multkor mondtad hogy a lámpába meg az ulés alatt vannak azok a saruk amit meg kellet tisztitanom
igy is tettem de még mindig ugyanugy világítottanak a viszajelzök.
?
No akkor jó..... Hívom is majd felfele!
jááááááájjjjjjjjjjjj szegény váltó
ja& amit kértél
Te, a váltóban volt 1 deci olajnak nem nevezhető fekete víz a 9 deci olaj helyett . És én még üvöltöztem a motorral, pedig összetehetném a két kezemet, hogy nem ragadt meg a váltóm . Na, lehet röhögni ...
Figyu mán helló! Ha sikerül elmennem diótól el tudod hozni a mopedet odáig?
pakoljad rája! ne habozz! Híjad Tibícsít mert aszonta hogy jön.
Te Imi!Nem úgy gondoltam!Tolod kettesbe aztán csatt be egy nem kell megállni se kuplungolni semmi csak megpöckölöd a váltókart lefelé
Am szerintem is be kell indulnia akksi nélkül ha dinamó jó!De a legjobb az akksi az tény az sem nagy pénz
www.mofaker.hu
De mondok egy olyat hogy szünetmentes táp 6 voltos sztem jobb de ez csak az én véleményem
Rendben, mostmár világos
No akkó....... Pakoljam a pályaidomot a gépre lesz vasárnap ring...........Ja és örömmel jelentem megkaptam a munkahelyi laptopot és a mobilinternyetetet És mostmár innen is tudok fórumolni
TS esetén ez lényegtelen. A tologatós üzemmód azt jelenti, hogy a dinamó közvetlenül a gyújtótrafóra van rákötve, az akkut meg kihagyja a játékból, dinamó annélkül is működik csak forgatni kell.
Igen, van neki betoló állása, de előszeretettel rosszúl kötik be az elektromos rendszert a házi javítgató emberek
Az én motorom is szanaszét volt kötve, az indexnek meg volt egy külön 12V-os akku amit vizsgára feltöltött a tulaj, mert csak azzal villogott
Amúgy minden más tökéletes volt a TS-emen és 25-ért odaadta mert az eldugult kipufogó miatt 30 fölött nem ment, és erre ő sem jött rá :)
Jók ezek a történetek én is szívtam már 20 évre lerakott géppel

Akku nélkül alapból nem indulnak be, DE a TS okos szerkezet, ha teljesen eltekered az óramutató járásával ellentétes irányba a kulcsot akkor egy akku mentes üzemmódban van rajta gyújtás de csak 1000-1500-as fordulat felett termel elegendő villanyt (dinamó állapottól függően)
Persze legjobb lenne ha tennél bele akkut. A leg olcsóbb 4Ah-s 6V-os riasztó akku is megteszi. Én már 3 éve használok egy ilyet.

Friss benzinnel próbáld, és új gyertyával. Super Brisk N14C való bele ha jól emlékszem.

Tolni a 2. fokozatban kell. 1-es fokozatban traktor legyen a talpán aki eltolja

Az elektromos csatlakozásoka tézd át, meg állítsad be a megszakítót.

Ja és kérjél meg valakit hogy segítsen tolni.
Ha beindult akkor apró gázhúzogatásokkal tartsd életben amig fel nem pörög, ha meg már pörög akkor ne engedd vissza a fordulatot amíg újra nem látod a motort a füsttől
De hallod mikor tolom kettőbe, és megállok utána leáll a motor, és mikozbe futok a motorral, és erőlködök, nem tudok közbe féllábbal váltani, mer feéllábon nemtook futni...XD
Éééééééértem most már világos!
Én úgy tolnám be egyedül hogy 2be tolnám utána vissza 1
ehh...nincs benne akkumulátor XD
Mi most két különböző dologról beszélünk...:D Én úgy értettem az akksi nélküli betolást, hogy nincs benne akkumulátor, ha van benne, de merült, akkor belehet.