L gyűrűt ne erőltesd, ezen a szinten nem fogod észrevenni. Inkább vékony krómozott gyűrűre hajts, azzal alig kopik a henger.
Ha meg némi plusz erőt akarsz, akkor mindenképp bele kellene nyúlni kicsit a hengerbe, bár igazából egy rendes cső is kellene a motorra, főleg, ha bele van nyúlva.
Jah
Róla tudtam, csak azt nem tudtam, hogy még építgeted
Amúgy jól néz ki, faszányos a gép, mondjuk az az első lámpa kicsit fura, de neked tetsszen az a lényeg.
Az L gyűrűt nem ismerem, a hengernél az "addig fúrom míg lehet" dolgot nem erőltetném, mert nem fog sokat hozni, nézd meg simsonbolt.hu-n a 150es tuning hengert, vagy vidd el pestre Bambi-hoz, de ő télen farigcsál csak hengereket! Ja és terveztess rá egy kiput az is sokat dobna rajta! Karbid már megvan, sztem a hengert csináltasd meg és utána meg kiput! Jó beállítás ezekkel a cucokkal sztem hozná a 250es teljesítményét!
Adott egy nagy kérdés. Szóval van egy 125 ccm-tz,én vagyok 110kg
Az asszony 52,és kevés az erö.Nagymocira nincs pénzem (hála a válságnak).Szóval a tz-t kell megszögelni.
Ami adott eddig egy tz..
26os Dellorto egy Tuaregröl :-)
150ccm henger
150ccm hengerfej
kipufogo gyári marad,ill kisipari....
Ami tervben van .. "L,, profilú gyürü
fúratni ameddig lehet a 150es hengert
Sürítőtér csökkentés 1-1.5mm-el
dupla rugó a megszakítóra
Kuplung kosár könnyítés+pántolás
Henger reszelés mindenhol+polírozás+dugótetö polír
Szóval itt vannak a száraz tények+tervek.Magától értetődik,hogy a csapágyak FAG,tügörgök INA,szimeringek szintén INA,minden új,vagy felújított.
Kérdezném a tapasztaltabbakat,hogy kinek mi a véleménye az összeállításról,ill at "L" gyürüről,illetve az említett alkatrészekről,henger reszelés stb. Kerestem neten 125-150tuningot,de csak 250es van.Válaszotokat elöre köszönöm. Üdv Bencze Krisztián Szeged
Őszintén szólva fingom sincs, mert állítólag hozzá is karburálta, ennek ellenére nagyon nehezen tudtam csak életre kelteni és akkor is össze vissza járt, ment 5-10 métert megállt, harmadikra elindult megint ment megint megállt! Na most azon a pár méteren jól vette a lapot, de a gyári kipuval meg a gyári karbival a gyári gázkarral lecsőzve is jól vette a lapot 1be meg ugrott! Szóval nem tudom! Nem is nagyon erőltettem, mert 2 hónap csúszásban vagyok a motorépítéssel és van még mit rajta csinálni! Tegnap már vissza is vittem az illetőnek!
Szép napot
Sajna még mindíg anyagi válságban vagyok így maradt a fényezés úgy ahogy volt.De kapott egy akra rendszert .Ja meg úgy szerettem volna hogy teljesítmény legyen mint állat de a fényezés meg majd ráér.Hátha valami 6 kilós odaáll mellém lenézvén a motort oszt lealázzam azt
Hát szeva akkor.Vagyunk ám ványárol fórumisták
Öregdio meg talán Diós mester
Tudod messzebbre már nem nagon tudtunk volna eljönni.De jó ez itt,vagy legalábbis jobb mint otthon
nekem ilyenem nem volt még.de egy ha szabad így írni egy jó barátom foglalkozik ilyenekkel és állítólag bírják a gyűrődést.meg nem olyan csörgőkígyó mint a 125-ös.de szerintem a ts 250 nagyon jó választás.meg megbízható tudomásom szerintem
Csá! Segítsetek! Volt egy 81-es évjáratú 125-ös Mz Ts gépem! Le a kalappal előtte! Nagyon bírta! Nagyon jó kis motor volt! Venni akarok majd egy 250-es Ts-t! Kérlek írjatok róla valamit hogy mennyire megbízható meg ilyenek! Annyira nem ismerem! Kösz! Üdv.Szili
Ha meg némi plusz erőt akarsz, akkor mindenképp bele kellene nyúlni kicsit a hengerbe, bár igazából egy rendes cső is kellene a motorra, főleg, ha bele van nyúlva.