Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod ezt kell mindig átélnem! Félelemben motorozom amiatt a nyomorult térdkoptató miatt! De ennek mostmár vége, mert fogom lerakni, és végre én is felszabadultan tudok motorozni! És még a köridőim is javulhat ezálltal! Köszi, hogy rávilágítottál e problémára, lehet magamtól sosem jövök rá!
És a full tuningos?
52 eleje, az jó idő, ennyi a simsonos körrekord 60ccm es majdnem széria géppel:)
Hy Grabó!
Csináltam én is pár képet, délután felrakom , úgy emlékszem te is rajta vagy . Nekem is nagyon tetszett a tegnapi mókázás . Örülök hogy végre tudtunk személyesen is találkozni , remélem lesz még egy jó pár ilyen alkalom . Jaj, majdnem elfelejtettem sikerült nekem is javítanom 46.95 mikor megláttam alig hittem el.
Azt kihagytam, hogy darage kollégával is jót dumáltunk végre! Jól kenik a 200+ kg-os gépekkel, meg kell hagyni!
Én is voltam. Megismertem Rókapimpót . Tömören ennyi...

Na jó. Videót most nem sikerült csinálni, mert nem. Most nehogy valaki aszongya, hogy biztos otthon hagytam a kifaragott hungarocell-darabot, így annak hiányában csak cigánymunkát végeztem a felrögzítésnél, mert az nagyon rosszul esne. Méghogy ééén? Az is igazságtalan lenne, ha azt mondaná valaki, hogy "a fényképező-állásban nem fog a gép videót csinálni, át kell állítani videó-felvevő állásba a kapcsolót" Tudom én ezt, de valaki átállította, bizisten nem én vótam !
Úgyhogy bizonyíték nincs, de tényleg jól éreztük magunkat. Illetve van pár gyenge minőségű kép, mert a kis Sony-val kellett fotóznia a páromnak, a nagy fotóapparátot elvitte a cica ...de azt már csak nem teszem ki a szégyenfalra!
Megérkezés után (du.2 óra ) rögtön téptek fel a Kakucson még nem járt haverok a pályára, én meg persze utánuk, csak a menet végén derült ki, hogy nekünk nem ott lett volna a helyünk. A sáskajárásszerű sm-jelenlétet úgy oldották meg a rendezők, hogy két motoros csapat követte a gokartosokat. Volt egy sm+Lovasi Jani bá'-féle ereszdelahajam, meg volt egy közúti csapat. A közútiaknak a pályára felhajtáskor osztogattak járókeretet (mé' nem inkább hideg búzasört ), de én büszkeségből nem fogadtam el, nehogymá' ! Meg is lett az eredménye . Úgy dűlöngéltem a kanyarokban, hogy a végén leért a térdemen az a izé, amiről eddig aszittem, hogy külső térdprotektor-púp és néha meg kell reszelgetni otthon ráspollyal, mert úgy menőbb az ember . Ez eddig nem volt szokásom, ijesztő az a hang, Ti hogy bírjátok ? Addig-addig ijedeztem, hogy megdöntöttem a pályacsúcsomat egy kerek másodperccel! 33.7! Izé, ez az életkorom . Ebben a korban jó az 51.2 ? Nem? Affrancba
Rókapimpó meg közben elegykerekezgetett első-hátsó keréken ! Hogy csinálja MZ-vel , nem értem ?
Na, azé teszek fel két képet, aki okos, megmondja, melyik a kakukktojás:
Há ez tényleg tömör vót!
No de mé pont PÉNTEK? Ja mert hétvégén dolgoztok! Má mindenki annyit jár gyúrni, hogy mán nagyon össze kell szednem magam. hogy utólérjem a bandát!
Vótam! Fasza volt. Sikerült egyből az első menetben perecelnem egyet. :D Megismertem Mr. Grabowskyt is.
Röviden tömören ennyi.
Jövőhét péntek igencsak Kakucs a Ványai csapatnak.
Na Csá! Vótá?
Szerintem az NV motorsra gondolsz. Vannak MZ cuccok és még bontó része is van.
NV Motoros Bt.
2143 Kistarcsa
bolt: Szabadság út 54/a.
bontó: Rózsa utca 1.
Tel.:+36 (28) 471-350 Fax:+36 (28) 471-350
Köszi, megfogadom a tanácsod, akkor blokk jöhet ki, a blokktartót megerősítem. Most már csak idő kellene rá.
Van Kerepesen vagy Kistarcsán egy MZ bolt. Nem tudjátok a nevét, esetleg honlapja van?
Ahojj.

A telóba száranként 2,3 dl olaj kell. Ha lekoppan, akkor rakj bele sűrűbb olajat (pl.: motorolaj) és a rugót előfeszítheted, ha partfisnyélből vágsz 2-3-4 cm-es darabokat és berakod a rugó fölé.
Szerintem a szimeringeket is valahogy rögzítsd a telóba, mert nekem is volt már olyan, hogy elsőkerekezésnél egyszerűen kinyomta a szimeringet.
Láncból 428-as való rá. Ha keresgélsz neten 428-asból létezik mindenféle erősített fajta is. Pl.: DID 428H erősített, gyűrű nélküli lánc 7000 ft körül van a pink motors-nál.
De amúgy szerintem nem a láncod nyúlik, hanem a blokk az ami fordul folyamatosan keresztbe.
Amit ezzel lehet csinálni, az az erősített blokktartó.
Veszel 4 db új blokktartót (2 jobbos, 2 balos), fontos, hogy ugyanolyan fajta legyen!
Az egyikről levágod a felesleges részeket és egybehegeszted őket.
Sokkal erősebb lesz mint csak szimplán egy sima blokktartó és már egyből nem ferdül el a blokk a vázban.
Jó gyakorlást.
Haliha!

Vettem a múlt7en egy kis ETZt kerekezgetni, bohóckodni.
Lenne ezzel kapcsolatos kérdésem néhány.
Mennyi teló olajat töltsek bele? 2,5dl van benne ez tuti kevés, mert mikor lerakom és agresszívebben esek le akkor lekoppan.
Milyen láncot érdemes rá varázsolni, ugyanis a mostanit minden motorozás után feszíteni kell, és már nem sok állítási lehetősség van, nagyon nyúlik.
Valamint hogy érdemes megmerevíteni a blokkot, mert mikor vettem eléggé szépen egyesesen állt a blokk a motorban, most meg eléggé keresztbe áll, pedig nem túl sokat motoroztam benne.

Mindenféle jó szót szívesen fogadok. Köszi
Sziasztok skacok nincs valakinek vmi 250-es etz-je 30 ezerért nembaj ha csúnya csak menjen ismerősömnek kell
öregdió !nem baj ha nem megyünk holnap .ne szomorkodjunk .majd jövőhéten kifüstöljük a plussz benzinünket kakucson.
Hárásó! Mi is köbö akkorra tervezzük az érkezést, csak előtte le kell küzdenünk vagy 200+ km-t.
Sikerült! Szépen ketyeg a masina. Terveim szerint vasárnap dél és 1 között ott leszek már kakucson.
Egy kis szenteltvizet neki, a szellem meg huss......
Hejj!
Vasárnap lehet, hogy én is jövök kakucsra délután. Attól függ, hogy ma jól sikerült-e összeraknom a blokkot. Remélem elhagyta a gépet a kopogó szellem, holnap építem be a helyére, és ha fasza lett, akkor vasárnap találkozunk.
akkor lehetett brótszájtolni ezerrel
Fázni nem fáztam, csak eláztam! Jómeleg volt a levegő! De azért a bort előszedem, biztos ami biztos!