Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mink vónánk a Minta tesvérek
Ti aztán tudjátok egymást kúrelni!
Csak nehogy megint hamar elsüljön!
A fegyver alakul már csak tudni kellene használni
Ajjaj! Bammeg mi lesz velem Kukutyinba?!
Küldtem mélt, másodjára elmentek a képek is .
Szerintem az első évben tanulni tökéletes lenne, komolyabb átalakítás nélkül is, aztán a télen majd meglátjuk mi lesz.
tibor.miklovicz@gmail.com
Várom a képeket és ha írsz egy telefonszámot akkor felhívlak.
Köszi
Naaa, fasza !
Gyógyulgass ezerrel, a cuccot meg majd ráéred húzogatni egy hét múlva , addig ne erőltesd, a pihentetés gyógyítja a legjobban!
Egyébként ránéztem vaterán a főfékhengerekre, van egy pár Grimeca 5 pénz körül. Én is innen vettem, egy Gilera Runnerről való. A prücök csak annyi vele, hogy a tömítőkarmanytyú elöregedett, ki kell cserélni. Voltam bent Debrecenben a Gileránál, fékfelújító szettet nem tudnak adni, csak akkor, ha mondok egy alvázszámot hozzá, annyiféle fékkel adták ki a Runnereket . Szerintem csak nem volt kedvük a fiókban turkálni, de sebaj, itthon Balfasznojstadtban pici pízért olyat csinálnak nekem spéci anyagból, amilyet csak akarok. Dzsiléráék meg bekaphattyák!
Hello! Milyen állapotban vannak? Esetleg ha eggy képet tudnál nélkülözni rólluk azt megköszönném Köszi!
Szerintem elbeszélünk egymás mellett . A vas nagyon egyben van, nem kell hozzá nyúlni, csak tankolni és menni vele. Fém fékcsővel, kb. 1500 km-es fékbetétekkel, dobozzal, kb. 80-90%-os gumikkal (250R-ről való ), elektronikus gyújtással, erősített blokktartóval, miegymással van felvértezve. Nagyon megbízható, szeretem, évente úgy 1000-1500 km-t tudtam beletenni sajnos, időhiány miatt. Ha adsz egy emilcímet, küldök képeket.

Ja, a szerelgetést arra értettem, hogy mi a pálya-ETZ-k dolgát megkönnyítjük annyiban, hogy a kuplungot lekönnyítjük ésszerű határon belül, a generátort pedig lehúzzuk a főtengelyről. Így könnyebben pörög fel a motor, az ínyencebbek pedig bóbita-gyújtást is tesznek rá

Addig is itt egy kép 2004-ből, amikor megvettem. Imádott unokaöcsémmel, csúcsbukóban .
Kisebb szüneteket kell biktatni közé hogy gyógyuljak.
Ma mentem a géppel úgy fog a fék mint állat , birom használni a kuplungot is vagy 50X behúztam és birom jövőhét vasárnap kukucs
Én is sajnálnám, de nekem egy megbízható motor kell, mert sajnos időm az nagyon kevés van, és egy motorfelújítás most nem fér bele.
Hali. Én nekem vannak 16''-os küllőim anyával 36 db; 2500+posta. Ha kell megbeszélhetjük. E-mail:g-golo@freemail.hu
Na mi van nem dolgozol?
Köszi akkor kersgélek tovább valami használtat amit rendbe lehet rakni.
Szerintem a Mofakernél ugyanolyan van mint nekem! 10 forint vót! De ha a véleményem kérded azt mondom nem valami jó, mert ku.va kemény!
Ehun van e!
Hol és mi pénzért vetted a főfékhengert a gépedre?
Jó a medve
Sziasztok !

Kész lettem a drágámmal Amiket csináltam rajta a új festés és polírozás és már csak a matricák vannak hátra Még pár apró változtatás és kész van...
A képeken látszik milyen volt és most milyen

Hozzászólásokat várom !
Holnap teszek fel képeket, már nincs túl sok fény most, sajna eddig nem értem rá . Amúgy pályázásra akarod használni? Akkor lesz szerelgetnivalód, de én arra sajnálnék egy bontatlan, még DDR-es blokkos ETZ-t, mégha relatíve nem is ér sokat (anyagilag).

Talán túlságosan is a szívemhez nőtt ?
Sziasztok!
Nagy problémában vagyok! 16-os kereket szeretnék fűzni a rendszámos mz-be előrre de sajna nem tudom milyen küllők kellenek hozzá! Néztem a simson küllő bele megye de az kicsit hurka meg ugye gorbe a vége.. Hogyan szoktátok(ták) ezt csinálni? Előrre is köszi!
kuplungolás még nem megy fékkel meg szopok de kész lessz remélem.