Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nem probáltam, de nem hangzik rosszul!
Nem próbáltatok valami Brembo, vagy Grimeca fékhengerhez való tőmítést? Tudtommal Kelomotornál lehet kapni, és ugye az MZ -é Brembo másolat... Igaz, azok 2-3 e Ft között vannak, mármint a felújítószettek, de remélhetőleg tartósak is. Szerintem egy próbát megér!
Tegnap este voltam a Közlekedési múzeumba és láss csodát bele botlottam egy gyöngyszembe . Lehet megszűnik az mz gyár, de régebről (1963) amit ránkhagytak az nem semmi. Amúgy most nem azért, hogy ilyen haszonélvező legyek, de most, hogy megszűnik a gyár, akár pár év múlva értéknövekedés is szóbajöhet persze ez tipus és állapotfüggő .
ja télleg még csak most látom az EZT 150-et.faternak TS250-e volt...2 személlyel ment ki vele Lengyelországba végig esőbe.komoly lehetett.ja és ezt 18 évesen
én most is az vagyok
pedig 25-30 éve milyen kemény lehettél már ha volt egy MZ-d.
A tárcsa fékeknél az szokot lenni, hogy a főfékmunkahengernek két tömitő gyürüje van és azzok közül a kisebbik tönkre megy és ez okoza azt ha berántod a fékart akkor kemény a fék, de ha szépen lassan elkezded behuzni a féket akkor meg kopanásig betudod huzni a fékart!

Azt tanácsolom, probáld ki, hogy napi elindulás elött probáld meg lassan (tényleg lassan) behuzni a féket és ha bemegy koppanásig a fékar akkor ez a baj , ez viszont pech , mert lehet kapni ilyen tömitő gyürűt, de az meg annyit ér mint erdő tűz ellen a vizipisztoly, ugyanis olyan anyagbol készül, hogy egy nap allatt szét marja a fék olaj! Éljenek az utánygyártot alkatrészek!

Probálkozhatsz fékcső cserével is, de ha az elöbb leírt gond van akkor nem érsz el vele tulsokat!
Hali!
Járok vezetni és 150-es etz-vel megyek és olyan gond merült fel, h a fékkar húzásra felkeményszik, amjd szép lassan ereszt és egyre beljebb esik, mintha eresztene. De nem ereszt sehol! HA menet közben fékezek, akkor gyorsabban esik be! Főfékhenger lett cserélve, de az nem mostanában és ezt tegnap óta csinálja. Fater azt mondta, h már öreg a fékcső és lehet kitágult!?
Szerintetek?
sziasztok!
eladó lett a motorom!
MZ ETZ 150 kipufogója új, első gumi még majdnem szőrös, hátsó csomagtartó dobozzal együtt, 1 hónapja vettem rá új indexeket és izzókat, tartalék hátsógumival, szép állapotban van, műszaki v.:2009 07 10 ig, nagyon megbízható, azért adom el mert másik motort szeretnék venni
irányára: 100e ft
üdv
mitoo
hát szerintem nincsen gond velük mert ha benzin van akkor annak menni kell
faternak még soha nem állt meg sehol, pedig azért haszmálgatja...
( A gondot motorikusan értem csak)
Sok gond van a ts-ekkel?
hali
ha érdekel akkor fater mz ts 150 es mocija eladó 65 ezer körül, 2 év műszakival frankó állapotban....
ha érdekel akkor irj és teszek fel róla képet
üdv
mitoo
Hello!
Nekem van eladó MZ-m 80 ezer forint, kép az adatlapomon!
Szivesen küldök képeket, infot!
E-mail címem az adatlapomon!
Hali

Szeretnék venni valami 125-ös enduro motort 80E-ig. Az Mz ts-es olcsóbbak, és azt szeretném megtudni, hogy sok baj van-e velük, milyen megbizhatóak felújítva is?
helló
nekem a bovden az órától lejön a 2 teló között eljön a tank alatt, az akksi felöli dekninél lemegy, és odaér a meghajtáshoz
többféleképp el lehet vezetni, arra figyelj hogy nem legyen nagyon élesen megtörve, és nem nyomja semmi mert elszakadhat
üdv
mitoo
Sziasztok!
Azt akarom megkérdzni,hogy hol kell elvezetni a km óra spirált?
Köszi szépen!
Hali!
No itt vannak a ígért képek. Használd egészséggel!
Értem..Nah kössz a segítséget mindenkinek, sokkal okosabb lettem etz téren
*egyszerre felpörög, meg értelemszerűen pótold a hiányzó betűket
Én azt mondom, szerezz rá egy gyári, nem utángyártott 150-es hengert, hengerfejet, a persely és a henger illesztésénél (az alsó részen, ahol kezdődnek a felömlők) hozd össze őket, hogy ne legyen benne törés, kiugrás, a hengeren belül jók szoktak lenne afelömlők, ha megszakítós gyújtása van, vizsgáld meg a gyújtás felöli csapágyat, ha picit kottyanik a megszakítóbütyök, akkor cseréj csapágyat, különben nem lesz alapjárta, meg alul nyomaték, ha jl be van lőve a gyújtás, jó a henger, normális dugó van bent, akkor a karburátort is lődd be rajta, akkor jó, ha van normális alapjáratod, és úgy veszi a fordulatot, hogy nem egyszerre felpörög, nem erőlködik, 4-5 ezernél torokhangot hallasz, meg menet közben is 3-4 ezernél meg kell indulnia rendesen, és 7000-ig el kell forognia gond nélkül. Ha 125-ös a henger, az első lánckerékkel tudsz játszani, hogy 5.-ben is maradjon ereje, tegyél fel egyel kisebbet előre. 150-es hengerrel pont jó a gyári áttétel.
Minek másik blokk? az hogy felpolírozod az nem igazán változtat a gyáriságán a blokknak, én nem tartanék nem polírozott meg polírozott blokkot, annak vioszont már van értelme hogy egy szita és egy sima polírozott blokk, mertt egy dúrva hengerhez blokkot is kell reszelni...
Viszont arra is gondoltam ha meglesz a motor, mert még nincs meg sajna.....akkor 2 vlokk lesz hozzá, a gyári motorszámával mindennel felpolírozott, kiigazított felömlőkkel, és mégegy aminek a hengerpalástja vmi szitához fog hasonlítani...