Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én voltam az Apriliáson is az is jó... de ez nekem jobban bejött, mert a saját motorommal mehettem, és ez nekem fontos! Hiszen utána azzal megyek a pályán....

Bővebb info itt :

Meklau

LX
lx a life long learning megtestesült példája
Lx-et kérdezd, ő ezt is megjárta!!!!!!!
csak kérdés, hogy a suli elvégzése után mennyire tudod átvinni, alkalmazni a tanultakat a saját motorodon
Az Apriliás suli a legolcsóbb....
Más iskolák árairól nem tudsz?

Bandi barátommal pont erről beszélgettünk ma délelőtt, felmerült az Apriliás suli és a Hungaroringen lévő Suzukis oktatás is. Az utóbbi tűnik szimpibbnek, de ahol te voltál, arról még nem is hallottunk.
Majd összevetjük az árakat a kapott szolgáltatásokkal, szóval még informálódni akarunk..
az sok benzin, de minden bizonnyal hasznos..
Qva sok(k)
175 000 .- HUF a tréning + benzin + gumi + kaja + szállás.... DE MEGÉRTE!!!!!!!

LX
Van amit nem lehet megvenni :o)))
és mindezt mennyiért mérik?
Ittam soraidat!!
Thanks!!!
No, akkor egy kis beszámoló... A történet lényege az hogy megjártam a Meklau féle iskolát a P ringen. Nem lesz túl költői, próbálok a tényekre szorítkozni.
Péntek kelés kora hajnalban, majd indulás egész korán. Útközben kaptam egy szép kis adag esőt, ezért már a kocsiban elkezdtem káromkodni hogy ilyen az én szerencsém... Odaértem... Na az idő ott sem volt jobb semmivel. Esett... A trénerek azt mondták, semmi gond, uccu neki tessék esőgumit venni(!) és megyünk ki. Na így is tettem. Felraktuk az esőgumikat, és óvatosan kimentünk a pályára. Mondanom sem kell hogy alig mertem donteni a motort, a gázt meg szinte el is felejtettem :-).. Elkezdték mutogatni az íveket. Itt jött az első döbbenet. Már most nem emléxem hogy előtte vagy utána volt elmélet, ahol is a kanyartechnikát magyarázták, hogy hogyan fordul egy 125-ös, és egy GP (vagy egy 600-as, 1000-es moci) Na ez is érdekes volt... teljesen új! (számomra...) Na ezek után természetesen megállt az eső, tehát lehetett visszagumizni... Ekkor jött az igazi móka.. mentünk trénerekkel, nélkülük, ők meg közben folyamatosan figyeltek. Közben volt elmélet is, ahol átbeszéltük az egész pályát, később volt szó arról hogy hogyan üljünk a motoron, hogyan fékezzünk illetve a futóműről és a verseny stratégiákról előzésekről stb... Szombaton rengeteget mentünk, és sokat megbeszéltünk... Sokszor volt olyan hogy kimentünk, az oktató pedig a pályán belűlről figyelt, és utána jött és ismét elmagyarázta hogy mit csinálunk rosszul! Szombaton elkövettem egy hibát... megnéztem az időmet... Döbbentem tapasztaltam hogy ez rosszabb mint a tavalyi időm... na ekkor egy kicsit elkenődtem, de mentem tovább és próbáltam kijavítani a hibáimat... vasárnap reggel ért az első meglepetés. 09:00-kor kimentem, és elkezdtem lazán motorozni, kicsit figyelve arra amit tanítottak. Éreztem hogy egész jó ritmusban megy a motorozás, és már egy kicsit sem görcsölök.. Aztán ez így ment tovább, és legnagyobb meglepetésemre simán mentek le a másodpercek. Végül pedig az egyik osztrák sráccal kezdtünk el meccselni (szintén részt vett a tréningen) és nagyon jókat motoroztunk, a végén persze megbeszélés, és röhögés!!! :-))) Az az igazság hogy csak néhány másodperccel lettem most gyorsabb, de rengeteg tudással és tapasztalattal gazdagabb. Egy biztos, hogy sokkal biztonságosabban motorozok most azokon az íveken amiket tanítottak, és sokkal "lazább" lettem. Megtanultam élvezni is a motorozást, és nem azon görcsölök hogy fffúúúú milyen időt megyek. Sok gyakorlással azt hiszem a jobb idő is meg fog jönni. Még valami : A kiszolgálás és a tanulók "kezelése" kiváló volt. A szervíz hibátlan (Köszi Zsolti!). Ja, és aki menni akar, az jobb ha megtanul németül, vagy pofátlanul - mint én - elismételtet mindent angolul is!
Nagy vonalakban ennyi. Én úgy érzem hogy megérte elmenni, még ha nem is olcsó mulatság... bocs ha untattalak benneteket.

ciao, LX
sziasztok,

én egész hétvégén Fertődön voltam. Kár, hogy nem olvastam a topicot, megnéztem volna Hidi mociját.

jó kis vidék az, nyáron még megyek arra 1x.
hát nem sok mindent tudsz csinálni olyankor...
meg úgyis tudtam hogy idén lesz ilyen, talán nem is ez az 1
ész nélkül mentem végig ...
valahogy én nem lettem volna olyan nyugodt mikor a 2 milios motor ott csuszik előttem.
de majd amint meglesz az uj vas, megjelenek vele a májer találkozon, azon már hivatalosn alesz rendszám, bár jogsim szerintem még nem de az nem baj.
Amúgy tök érdekes volt "csúszni"
még azt is mondanám hogy élveztem
olyan ismeretlen volt, de tök nyugodt voltam
Hú ... eggyüttérzek
a lényeg az hogy egyben vagy!!!!

LX
Lx: ami azt illeti igen
Valszeg azért mert már a 120. km után pályán kicsit elfáradtam (előtte is már többször hibáztam) és a célegyenes végén a jobbosban túlzottan kimentem a szélére, ott poros lehetett az aszfalt (legalábbis ezt mondták ) és elment az eleje. Csúszhattam vagy 25 m-t a motor szikrázva előttem, majd megálltam. Bukógomba persze pont a jobb oldalon nem volt, a pályaidom meg még nem volt kész ezért a jobb oldala kínosan ... hogyismondjam.... ledarálódott
Nekem persze nincs semmi bajom
De akkoris qrva jó időt mentem magamhoz képest és kész
még így is megérte
de meg volánbusz, meg az ösök autója, míg vissza nem fizetem a tartozást és le nem jár az eltiltás.
utánna meg vagy egy 20varna sm vagy egy husaberg fs650. majd eldől, az még soká lesz.
és mi lesz helyette?
ugye nem BKV bérlet
Andrew,

most akkor zakóztál? Vagy mi van? Nem értem... ha igen akkor hol és hogyan?

LX