Sziasztok! Segítség kellene nekem, következő a problémám: A motor lefulad 2-3 méter után a gyertya tiszta korom tisztítás után újra kormos lesz, mi lehet?
Tiborg! Ma reggel ismét megpróbáltam. Beindult felpörögöt majd leállt. azóta megint semmi. Kipróbáltam amit mondtál: Gyertya kivesz - 2xrárug - gyergya visszatesz - ujra rug - és benzines volt. Megpróbáltam ezt a régi gyertyával is meg az újjal is :S Nem merek a dugóhoz benzint önteni mert szeirntem üzemanyagot azt kap, különben nem lenne benzines a gyertya. Szerinted ha a dugó lenne szar akkor felpörögne egyáltalán? (pedig az most volt cserélve nincs egy fél éve)
Hali! Valaki tudna segíteni Gixxer 1000 (2001) EXCVA (EXUP servo motorja) kiiktatásban? Rádobtam egy másik csövet, így feleslegessé vált a gyári Exup. DE FI hibát jelez a műszerfal azóta, mióta leszedtem! Neten olvastam, hogy valami vezetéket kell kihúzni a vezérlőegységből. Melyiket pontosan, nem okozhatok vele bajt?
Plese HLP!
Nincs sajnos msnem. Vedd ki a gyertyát rugdosd meg gyertya nélkül tegyél bele száraz gyertyát, rugd meg max 2x, vedd ki a gyertyát és nézd meg , ha benzines lett, valami miatt tulfolyik a karbid. Ovatosan vedd le a karbit és nézdd meg a benzinszintet. Valszeg az uszo fennakadt, esetleg a tüszelep nem zár. Ha szétszedés elött nem volt semmi baja , akkor összerakásnál valamit elrontottál. Nem szégyen mégegyszer megnézni.
Szia annyiban változott a dolog, hogy 1nap állás után sikerült egyszer beindítani. De azóta megint ugyanaz a probléma amit leírtam. Nem indul, de a gyertya be van köpve benzinnel. Az enm lehet hogy megszívta magét és azért csinélja ezt? Tiborg neked van MSN címed?
Nagyviktor vedd ki a gyertyát és önts bele egy fecskendönyi benzint a hengerbe. Igy rugdosd meg. Ha igy sem indul akkor gyujtás problémád van (cserélj gyertyát). Ha beindul felpörög majd leáll, nem kap benzint, tisztitás közben sikerült valamit belejuttatni a fuvokába. Ha felpörög és pörög, pörög akkor fent akadt a shuber igazitsd meg a gázbowdwent és nézdd meg jol tetted-e vissza a shubert karbitisztitás után.
Szia Szilárdka. Az ülés alaatt elöl le lehet venni egy ablakot a burkolatrol, ott benyulva kitudod venni a gyertyát, drot kefével megtakaritod és bármelyik autosboltban kapsz hézagméröt amivel 0.6-0.7 mm-es hézagot állitasz az elektrodák között, majd visszateszed. Nézd meg a szinét takaritás elött, özbarnának kell lennie. Minél sötétebb annál többet kap.
Sziasztok! A következő lene a problémám. Van egy DT80LC típusú motorom. Kicseréltem a kuplunglamellákat és a karbit is kitisztítottam. Amikor összeraktam nem tduom beindítani. Szerintem valami karbi beállítás ez, mert másra nem tudok gondolni. A gyertya ad szikrát, de sok tologatás után benzines lesz. Tudna nekem valaki segíteni? Teljesen tanácstalan vagyok!
szia, köszi a választ, sztem a gyertyahézag lesz, mert a karbit, légszűrőt, rendszeresen takarítom, és álltalában a karbim, full üres, szal mindig tiszta szokott lenni, lehet hogy ez a gyertyahézag lesz, majd megvizsgálom, esetleg megtudod mondani hogy nézzem meg, vagy hogy javítsam, mert én ilyen autodidakta módon szerelem a mocit, semmit nem tudtam róla, mindenre rájövök, mongyuk nem egy bonyolult.
Szia Szilárdka. Nekem a 2kj-s joggom nagyon érzékeny volt a gyertyahézagra. 0.6 fölött csak berugokarral indult, öninditoval nem, hiába volt uj az aksi. 0.9 fölött pedig sehogy.Tehát elöször gyertyahézag állitás. Ha nem használ takaritsd ki a karburátorát, én évente megteszem és mindig találok benne vizet, pedig nem kannázok, kutnál tankolok. Ha nagyon koszos a karbid akkor engedd le a benzintankot és takaritsd ki a csapot is. Alaposan vizsgáldd meg a benzincsapra menö vákuumcsövet mert ha sérült nem nyit ki a csap!
Nekem még szerelővel jó tapasztalatom nemsürün volt
Mostis elkellet vinnem yamahába a gépet,és állitolag a gyujtás 110 rongy.
Meg azt a segítőkézséget se éreztem .szal nemtom ha én nekem lenne egy boltom akkor azt helyezném előtérbe h kedves legyek a leendő vásárlómhoz.
üdv, nem vagyok valami nagy motorszakértő, szerintetek miért lehet hogy a yamaha jogom, nem indul el pöccre, és még berugóval is néha szarakszik, milyen problémái lehetnek? előre is köszi
Hello!
Köszi,de már megoldottam a problémát.
Elvittem márkaszerizbe.Kb.45 perc alatt "megcsinálták".Elindultam vele haza,de pár kilométer után vissza kellett fordulnom,mert nem lett jobb------sőt még valamivel rosszabb is lett. Ott nagyflegmán azt mondták,hogy:ez egy öreg motor,és mivel sportlégszűrő van benne ezen nem lehet segíteni,csak ha kicserélem a fúvókákat,vagy mifenéket is....................felbaszódtam.
Elmentem egy sráchoz aki megnézte,beállította .,és lám : semmi baja.,mondhatni tökéletes.Azt mondta,hogy baszottul el volt állítódva/2 nappal később!/,de el is hiszem mert a "márkaszervizelés "után kb. 1 literrel többet fogyasztott.Most már nem szaggat,nem fulladozik,és mindezt pontosan FELE annyiért csinálta mint a HONDA-ban + még a szelepeket is beállította,illetve csak megnézte mert azok rendben voltak./márkaszervízzel már ez a második rossz tapaszalatom volt.--kettő-ből./
Sziasztok van nekem egy nsr 125 ös ön mehanikus poverel az vele a baj hogy egyszercsak elkezdet 7000 felet nyitni a power kerestem rengeteget valami leirást de semit sem találtam ha valaki tudna segiteni hogyan kell ezt álitani megköszöném. sziasztok
Plese HLP!
2006os RM-Z450-en hogyan kell olajat cserélni és ellenőrizni az olajszintet?
Nem én akarom megcsinálni, csak érdekel!
köszi
Mostis elkellet vinnem yamahába a gépet,és állitolag a gyujtás 110 rongy.
Meg azt a segítőkézséget se éreztem .szal nemtom ha én nekem lenne egy boltom akkor azt helyezném előtérbe h kedves legyek a leendő vásárlómhoz.
Köszi,de már megoldottam a problémát.
Elvittem márkaszerizbe.Kb.45 perc alatt "megcsinálták".Elindultam vele haza,de pár kilométer után vissza kellett fordulnom,mert nem lett jobb------sőt még valamivel rosszabb is lett. Ott nagyflegmán azt mondták,hogy:ez egy öreg motor,és mivel sportlégszűrő van benne ezen nem lehet segíteni,csak ha kicserélem a fúvókákat,vagy mifenéket is....................felbaszódtam.
Elmentem egy sráchoz aki megnézte,beállította .,és lám : semmi baja.,mondhatni tökéletes.Azt mondta,hogy baszottul el volt állítódva/2 nappal később!/,de el is hiszem mert a "márkaszervizelés "után kb. 1 literrel többet fogyasztott.Most már nem szaggat,nem fulladozik,és mindezt pontosan FELE annyiért csinálta mint a HONDA-ban + még a szelepeket is beállította,illetve csak megnézte mert azok rendben voltak./márkaszervízzel már ez a második rossz tapaszalatom volt.--kettő-ből./