Arra blokkra úgy jössz rá hogy miben találhatóhasonlóhogy bemész egymárka kereskedésbe és hátha motorszám alapján meg tudjákmondani hogy mibe van hasonló motorszámú blokk vagy eleve motorszámalapján be tdják azonostani és tudnakalkatrészt adni!!
Sziasztok! Vki tudna nekem segíteni? 1998as évjáratú 250cc Honda Rebelhez kellene műszaki leírás, szerelési útmutató, hasznos tanácsok. Ha vki tud segíteni jelentkezzen! Tel.:0670/379-51-53 vagy keas@citromail.hu Segítségeteke előre is köszönöm!
hy.
nem semmi.
én cagivának vettem, meg voltam gyözödve, azt is kaptam.
nem semmi
most jól pofára estem.
ez van
köszönöm válaszod, mellékelem az összes fotót. ami van a mociról hátha sikerül beazonositani valakinek. szóval, ehez a mittoménmihez kéne nekem gyujtástirisztor, hogy éltre tudjam lehelni. segitsetek, ha tudtok!!!
köszönöm Laci
Abszolut kezdő netező vagyok, segítségre lenne szükségem. A munkatársam a Yamaha DT, RD 80-125 ccm-es mociját szeretné rendbe tenni. Nem bírta kitalálni pontosan, hogy melyik típus az övé. Beszélt valamit a dugattyúméretről, tól-ig stb... meg a sorszám, vagy motorszám is előkerült az okoskodás során, na mindegy. A lényeg az, hogy egy robbantott rajz kellene a sebességváltójáról. Hol találok olyant, kérlek benneteket segítsetek. Köszönöm előre is. Köszönettel és Tisztelettel: Orbán Sándor.
Az e-mail címem, ha esetleg nem jelezné ki ez a valami, orban_sandor@freemail.hu
Hello!
Szerintem elöbb a feszítőt cseréld ki és ha elhlgat akkor jó, vagy ha van valami ismerősöd akkor a rugón szoktak spanolni, mert az megy tönkre a feszítőben , nekem azon lett spanolva és azóta nem szol a vez láncom:)!
Hali!
Csörög a vezérláncom./CBR 900 RR/.
Szerintetek elég kicserélni csak a láncot,vagy kell a feszítöt és a vezetőt is?
A feszítőt kivettem,és szerintem semmi baja sincs./nincs mi elromoljon rajta/
He?
"Úszótűszelep?? Aztse tom hogy mi az."
Ami az úszóházba beengedi a benyát, és tartja a benzinszintet. Idős korra ki szokott kopni, és emeli a fogyasztást. Ha tök rossz, az a jobbik eset, mert akkor folyik orrán-száján, és észreveszed.
"Van rajta valami csavar, amivel lehet a benzin-levegő keveréket állítani "
Igen de az "alapjárati keverékszabályozó csavar", tehát a nevéből adódóan alapjáraton szabályoz, meg a ford. felkapásában van szerepe esetleg.
Teleszkópok felújítva. Majd beszartam mire szétszedtem, valaki azthitte a sziloplaszt és a gumian mindenre megoldást nyújt, de nem!
Úgydöntöttem, hogy egyenlőre a simson hátsókerekét fogom használni, de persze a láncvédő nélkül, ezért terveztem pár egyedi alkatrészt a porvédetség és az egyedi villa miatt.
Ha valaki hasonlón gondolkozik keressen meg, nagyon szívesen elküldöm az adatokat.
1, tengely.
2, fogaskerék tag csapácsába illeszkedő porvédős elem, természetesen ez a jobboldali távtartó.
3, kerékagy és a fogaskerék tag távtartója.
4, baloldali távtartó.
nem vettétek még észre szerelőddel, hogy ez egy honda amúgy az MT sorozatból fordított oldalrajtszámtáblával és mz hátsótelóval..........csak valami régi cagiva blokkját szögelték bele...de még a karbija is honda ...... tehát ne is a motort próbáld meg beazonosítani mert ilyen nincs mégis van kategóriás ...a blokkját fotózzad körbe és hátha valaki meg azt szúrja ki mint én a honda fenevadat
Nos a gyertyám nem tocsog a benyában, szinte már rozsdás ahogy elnéztem, úgyhogy azt mindenképpen cserélnem kell! Úszótűszelep?? Aztse tom hogy mi az.....sajna még ennyire se vagyok jártas a szakmában! Viszont a szerelő, akihez vittem azt mondja, hogy nem tud vele mit csinálni, mert ez ennyit eszik! ( ránézett, aztán csókolom, aztmondta nincs mit tenni, ) de azért akkorse normális ez szerintem! Hétvégén szétkapom asszem, aztán mindent megtisztítok, meg mit értetek azon hogy beállítani a karbit? Van rajta valami csavar, amivel lehet a benzin-levegő keveréket állítani például? Remélem nem mondtam nagy ökörséget....
Én sem vagyok szerelő, én is kizárom az első 2-t.
Az utolsóban lehet fantázia, de akkor teljesítménycsökkenést is kellene érezned.
A karbit nemcsak kitisztítani, hanem beállítani kellene. Esetleg úszótűszelep?
Milyen szinű a gyertyaképed? Abból meglátod, ha sokat kap.
Pl. nekem.
nem semmi.
én cagivának vettem, meg voltam gyözödve, azt is kaptam.
nem semmi
most jól pofára estem.
ez van
köszönöm válaszod, mellékelem az összes fotót. ami van a mociról hátha sikerül beazonositani valakinek. szóval, ehez a mittoménmihez kéne nekem gyujtástirisztor, hogy éltre tudjam lehelni. segitsetek, ha tudtok!!!
köszönöm Laci
Abszolut kezdő netező vagyok, segítségre lenne szükségem. A munkatársam a Yamaha DT, RD 80-125 ccm-es mociját szeretné rendbe tenni. Nem bírta kitalálni pontosan, hogy melyik típus az övé. Beszélt valamit a dugattyúméretről, tól-ig stb... meg a sorszám, vagy motorszám is előkerült az okoskodás során, na mindegy. A lényeg az, hogy egy robbantott rajz kellene a sebességváltójáról. Hol találok olyant, kérlek benneteket segítsetek. Köszönöm előre is. Köszönettel és Tisztelettel: Orbán Sándor.
Az e-mail címem, ha esetleg nem jelezné ki ez a valami, orban_sandor@freemail.hu
Szerintem elöbb a feszítőt cseréld ki és ha elhlgat akkor jó, vagy ha van valami ismerősöd akkor a rugón szoktak spanolni, mert az megy tönkre a feszítőben , nekem azon lett spanolva és azóta nem szol a vez láncom:)!
Csörög a vezérláncom./CBR 900 RR/.
Szerintetek elég kicserélni csak a láncot,vagy kell a feszítöt és a vezetőt is?
A feszítőt kivettem,és szerintem semmi baja sincs./nincs mi elromoljon rajta/
He?
elérhetőségeim:
emil:mxrider47@gmail.com
msn:daren89@freemail.hu
tel: 06-20-353-6862
Budapest 18. ker
"Úszótűszelep?? Aztse tom hogy mi az."
Ami az úszóházba beengedi a benyát, és tartja a benzinszintet. Idős korra ki szokott kopni, és emeli a fogyasztást. Ha tök rossz, az a jobbik eset, mert akkor folyik orrán-száján, és észreveszed.
"Van rajta valami csavar, amivel lehet a benzin-levegő keveréket állítani "
Igen de az "alapjárati keverékszabályozó csavar", tehát a nevéből adódóan alapjáraton szabályoz, meg a ford. felkapásában van szerepe esetleg.
Teleszkópok felújítva. Majd beszartam mire szétszedtem, valaki azthitte a sziloplaszt és a gumian mindenre megoldást nyújt, de nem!
Úgydöntöttem, hogy egyenlőre a simson hátsókerekét fogom használni, de persze a láncvédő nélkül, ezért terveztem pár egyedi alkatrészt a porvédetség és az egyedi villa miatt.
Ha valaki hasonlón gondolkozik keressen meg, nagyon szívesen elküldöm az adatokat.
1, tengely.
2, fogaskerék tag csapácsába illeszkedő porvédős elem, természetesen ez a jobboldali távtartó.
3, kerékagy és a fogaskerék tag távtartója.
4, baloldali távtartó.
http://w1.bikepics.com/pics/20... másik oldalról
nem sok 50es blokkot csinált szntem a cagiva.....mibe volt az? w4-be, super city-be meg a mito 50-be...másba nem nagyon ja de a primába....
http://w1.bikepics.com/pic s/20...
nem látszik túl jól, de nem ilyesmi a blokk? anyi hogy a tied feketére van festve...
megtudnátok mondani h egy honda cr 125 "02-es évj gépben, mekkorának kell lennie a kropmresszionak? és a gyári adat?
előre is köszi!
Én sem vagyok szerelő, én is kizárom az első 2-t.
Az utolsóban lehet fantázia, de akkor teljesítménycsökkenést is kellene érezned.
A karbit nemcsak kitisztítani, hanem beállítani kellene. Esetleg úszótűszelep?
Milyen szinű a gyertyaképed? Abból meglátod, ha sokat kap.