szia. most beszéltem a szerelővel, nem a fesszabályzó kell hozzá, mint én tudtam, hanem !!!!gyujtástirisztor!!!!! de az nagyon.tök gáz, hogy még ennyit sem tudok.
ha valaki ebben tudna segíteni, nagyon megköszönném neki. Már az is nagy segitség lenne, ha a CAGIVA típusát meg tudnám. mindenkinek , neked is köszönöm a segitséget
Sziasztok!Nekem abban kellene segítség,hogy van egy suzuki rf 400 asom,amit novemberben vettem.Az vele a gond hogy szerintem nem melegszik fel rendesen,az órája szerint az üzemi hőfok kezdeténél nem igazán megy feljebb csak ha nagyon lassan megyek vele vagy helyben járatom,Szerintem a termosztát lehet a gond,csak ami a furcsa hogy hiába mutat az óra alacsony hőfokot a blokkot és a hűtőt elég melegnek találom.Ha van köztetek rfes jó lenne ha megosztaná velem hogy neki mi a tapasztalata.Ja és hol tudnék termosztátot szerzni bele ha kell.
De ha csak a feszültség kell azt igy látatlanban is elárulhatom. 12volt középfeszültségü.Ez kb 10-14volt tartományt jelent,de az összes motoron ilyen feszültség van a robogótol a HarlyDavidsonig :)
Sajnos ez a tipus nem ismerös.Nézd végig a bicepics.com-on a Cagivákat hátha látsz ilyet.De a feszabályzó miatt szerintem mind1.Nem hiszem hogy 6voltos lenne vagy 55Ah-ás aksi van benne :D A kisköbcentis motorok aksija szinte ugyan akkorák,és a motorok áramfelvétele sem nagyon eltérö ebben a kategoriákban,gondolom nincs rajta 2db 100W-os reflektor :) A gyujtás elektronika 1hengeres 2üteműknél csak max a fordulatszám szabályozásban térhet el.Persze kérdés milyen elektronika kell nektek.
szia.
köszi a választ. azt mondta, aki most próbálja beinditani,(én sajna hót birka vok hozzá):) nem mindegy, hgoy mekkora feszültséget kap a motor.
ha megtudnám milyen modell ez acagiva, akkor azt is, akár bontóba, milyen feszültségüt keressek. nem ragaszkodom az eredetihez, de még azt sem tudom milyet kérjek a boltban.
Nagy segitség lene megtudnám milyen CAGIVA is ez!!!!!
Hali mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Szóval van egy 50 ccm-es Piaggio robogóm, és az a baj vele, hogy qurva sokat eszik!!! ( 100-on olyan 6-7 litert simán megeszik, átlag 55-ös tempó mellett!!)
Eddig 4 megoldást hallottam a problémára:
1.: ez van, ezek a robogók ennyit esznek
2.: cseréljek gyertyát
3.: tisztítsam ki a karbit
4.: égettessem ki a kipufogót
Az 1. és a 2. megoldást én magam élből kizártam (habár nem vagyok motor szerelő)
Remélem az ittlévő tapasztaltabbak tudnak segíteni! Hogy ezek közül mit csináljak meg, vagy mi más tanácsot tudnátok adni? Előre is THX! Pííísz
Szerintem a feszültségszabályzóval nem érdemes bajlódni.Egy vagyon ha hozatsz hozzá eredeti.Más is megteszi.Pl én MBX 80asomra egy robogó feszabályozoját tettem.Hidd el ugyan az.Ha meg 2ütemü egyhengeres a moci és gyujtás elektronika kell azt is találsz más mociból böven.Én az ilyeneket bontóbol vettem szinte fillérekért
sziasztok! olyan embereket keresek akiknek honda spada 125vt motoruk van! segithetnénk egymásnak tanácsokkal, alkatrészforrásokkal és egyéb dolgokkal! Ha magadra ismertél vagy ismersz ilyen személyt , akkor kérlek irj a trekkes@gmail.com cimre vagy ide forumra!!! Köszönöm figyelmeteket, és további jó motorozást!
Sziasztok!
Légyszi segítsetek a mellékelt fénykép alapján a Cagiva motor típusát, modellszámát megállapítani, illetve bármit, amit lehet tudni róla, és ha alkatrész beszerzésében is tud valaki segíteni, azt is megköszönném (elektronika, feszültség szabályozó)
Kérlek írjatok akár ide, akár a tothdoki@freemail.hu címre.
Szia ZséDé
Sajna én nem tudok segíteni. Van egy XV 750se 5G5....motorszámu gépem és az öninditóval nekem is van némi problémám. Inditás után még 1-2 másodpercigtovább pörög az öninditó. Lehet hogy valami visszahúzó rogó hiányom van nekem is? Kérdés: A robbantott ábrákat honnét lehet beszerezni, vagy letölteni a mocihoz. (oregszem@vodafone.hu)
Már összeállt! Egy pöccre beindult és nagyon finoman jár ahogy kell. A karbi még nem tökély, meg az új kipun is változtatni kell, de az már semmi az eddigiekhez képest.
És újra itt vagyunk!
Megint van pár képem az épülő mocimról!
Most az ülést fogom bemutatni, félig.
Természetesen ha egyedi a váz, kipufogó és még jópár egység,
akkor miért ne lenne egyedi az ülés!
A szivacs és a huzat anyaga és milyensége még állmodás alatt van!
Ezért ezt majd máskor közlöm.
Árultam Igol olajakat, még az ásványi bázisú 15w40 és 20w50 is API SG!!! Olyan gépbe amit még az SE-s olajak korában terveztek, kár a fullszintetikus olaj, ráadásul a kuplung is elcsúszkálhat vele (lásd Yamahák). Egészséges kompromisszumnak a résszintetikus 10W40. Márkákról meg annyit, hogy mindegy ne névtelent, ne bevásálóközpontost (azért nem emelem ki a Tecsót mert cimbora épp az Ocsmányban vett valami kék médinfrance 2T nyálat és 300km múlva megsült a rotyogója). Pár olajcsere periódus alatt kipróbálsz pár félét és rájössz,hogy melyiket szereti a gép. Kár az ilyen Motul félékre vagyonokat adni, nem az olajuk jobb, csak a marketingjük. Amit ők csodatévő adalékcsomagnak hívnak, az említés nélkül is benn van az átlag olajakban bő 15 éve.
sziasztok ! tud valaki segíteni nekem elektronikában ???
Egy szimót építek és vmi gyújtást és első világítást és hátulra vmi ledes lámpát szeretnék
és ha van valaki aki tudna nekem ilyenben segíteni az kérem segítsen mert nem tudom most továbbépíteni
köszönöm
Helló! Lenne egy kérdésem: Az a gondom a dt-vel,(125 lc) hogy néha szaggat. Olyan, mintha csak minden 2-3. fordulatra kapna csak szikrát, és ha gázt húzok neki, akkor lefullad. Egyszer csinálja, egyszer nem. Teljesen össze-vissza csinálja. Teljesen kitakarítottam, a csatlakozások ok. mindenhol, gyertya, gyertyapipa ok , akku ok. Valaki találkozott már ilyennel? Lehet a gyújtótrafónak ilyen gonoszkodása?
Moci most lett felújítva(fúrás,főtengely,csapágyak,szimmeringek,tömítések)de ez előtt is ezt csinálta (karbulátor tiszta,szűrő van,tank kimosva,csap rendben) gyújtásra gyanakszom (mostmár) De jó lenne konkrétan tudni "trafó, jeladó" vagy mi?????
Mert szerinted ezt a 15 éves konstrukciót RS olajra tervezték? Én anno sima GPS-t használtam egy 400-as sportba,mégis jó volt.Nehogy azt hidd,hogy a kis japók hülyék a dolgokhoz. Meg van az tervezve jól. Az RS-t meg jobban fogja enni.
a robogókon a variót hol kell állítani?