ezek a csipeszek tartják a fogaskereket, addig, amíg össze nem kapaszkodnak a fogak, hogy addig ne pörögjenek túl gyorsan, és hosszabb legyen az élettartamuk. Nem tudom a méretét, de ha elmész egy futár, vagy robogó boltba, lehet, hogy szerencsével jársz. A yamaha jog berugó fogaskerekén kísértetiesen hasonló van például.
Hali!
Yamaha xv 750se 1981es évjáratú 5G5000627es alvásszámú motoromat önindító hibával vettem az önindítóból két csipesz vagy vmi visszahúzórúgó hiányzik, nem tudom mi a neve pontosan ezért szeretném a segítségeteket kérni!! és még annyi hogy érdeklődnék hogy mennyibe kerül egy trafó hozzá meg az a csipesz és hogy hol tudom ezeket az alkatrészeket beszerzni.
Válaszotokat előre is köszönöm!
üdv ZéDé
itt egy kép evvel hátha könnyebben megtudja valaki mondani ,hogy mi annak a neve!!!
Hello!
92-es RR.--kösz,de már megoldottam a problémát.
Kiiktattam a csatlakozót,és most már nem forrósodnak a vezetékek./egyébként most már csak azt nem értem,hogy hogyan lehetett töltésem,ha nem volt megfelelő az érintkezés az oxidáció miat./
Egyszerű.
Keverőcsavar tizedes állítgatása, egy pici állítás valamerre majd gázfröcs, majd hallod ha jó lessz. Persze ez nem elég, terhelés allat is próbálni kell. Ha nem változnak a dolgok akkor karbipucolás. Nekem ez volt a problémám.
De van lehetőség;
rosz kalibráció
dugulás
túlzott üzemanyag
kompresszió
gyújtás
Lehet mit próbálgatni, talán nem is olyan egyszerű.
Lapar igen jól mondja, érdemes megnézni nem e oxidált a csatlakozó.
Az akkumlátort meg kelene mérni cellánként, nem e rossz valamelyik. Ha esetleg zárlatos valamelyik akkor felmegy a töltőáramod és az okozhatja a melegedést. Mikori is a masina?
Sziasztok nemrégen vettem 1 97-es ktm exc 80-as endurót és azzal a problémával nézek szembe, hogy a motor csak szinte a legmagasabb fordulaton kezd el igazán dolgozni, akkor viszont nincs ok a panaszra. úgy érzem mintha nem is tudná magából kiadni az erőt. Közúton nem is lenne ez baj de crosspályán 2-es, 3-as ban alsó tartományban szinte megfullad. A segítségeteket kérném, hogy lehet-e a karburátoron vagy a gyújtáson állítani, hogy megoldódjon a balhé. Előre is köszi.
Nem mint hozzáértő, de én akkor a cstlakozóra gyanakodnék. Nem ártana egy tisztítás, esetleg kontaktspray neki. Kis oxidációtól már rendesen tud melegedni.
Kb.2 hónapos.
3 vezeték jön az alternátorból egy dugaszba,onnan megy tovább a feszültség szabályzóba.Közvetlenül a dugasznál a legforróbb-távolabb kevésbé.,de egy idő után már a fesz.szab.-hoz közelebb is felforrósodik.
Hali!
Yamaha xv 750se 1981es évjáratú 5G5000627es alvásszámú motoromat önindító hibával vettem az önindítóból két csipesz vagy vmi visszahúzórúgó hiányzik, nem tudom mi a neve pontosan ezért szeretném a segítségeteket kérni!! és még annyi hogy érdeklődnék hogy mennyibe kerül egy trafó hozzá meg az a csipesz és hogy hol tudom ezeket az alkatrészeket beszerzni.
Válaszotokat előre is köszönöm!
üdv ZéDé
Hát az erején annyira nem érezni, bár magasab fokozazokban kicsit. Én is a csapágyakra gyanakodtam, mert a henger felől jön egy erős rezonáló tompa zaj. Mennyivel úszhatom meg ezt szervízben? A csapágyak nem egetverő összegek, de mégiscsak szét kell húzni a blokkot.
Rotax 123 önindítós alaphiba, hogy az alu. lendkerékre van ráerősítve az önindító fogaskereke!
Ez azt eredményezi, hogy sok év alatt a jópár indításnál, a majd negyedkilós bendix olyanokat
koppint oda lendkeréknek, hogy a mégnesek eltörnek és kihullanak, ezáltal lebontják a gyújtás és a tekercseket vagy jóesetben csak a vezetékeket!!!
Szevasztok!
Van egy Yamaha DT 125-ösöm, az utóbbi időben nagyon ráz. Előbb póver alatt rázott, most vettem észre, hogy póver fölött annyira kibaszottul ráz, hogy . Nem tudja valaki, mitől lehet ez? Azelőtt is picit rázós volt 4000 körül, de az semmi volt ehhez képest.
Yamaha xv 750se 1981es évjáratú 5G5000627es alvásszámú motoromat önindító hibával vettem az önindítóból két csipesz vagy vmi visszahúzórúgó hiányzik, nem tudom mi a neve pontosan ezért szeretném a segítségeteket kérni!! és még annyi hogy érdeklődnék hogy mennyibe kerül egy trafó hozzá meg az a csipesz és hogy hol tudom ezeket az alkatrészeket beszerzni.
Válaszotokat előre is köszönöm!
üdv ZéDé
itt egy kép evvel hátha könnyebben megtudja valaki mondani ,hogy mi annak a neve!!!
Készül már minden!
92-es RR.--kösz,de már megoldottam a problémát.
Kiiktattam a csatlakozót,és most már nem forrósodnak a vezetékek./egyébként most már csak azt nem értem,hogy hogyan lehetett töltésem,ha nem volt megfelelő az érintkezés az oxidáció miat./
Kawa baliusra keresek karbon hatású pufót...
Lécce írjatok... most rakjuk rendbe a mocit,h a jó időre már egybe legyen...
Előre is thx
A váz majdnem kész, villa kel meg lábtartó. Most az utóbbi lesz.
Anyaga 4mm-es lemez, 20x20-as zárkózott szelvény.
Holnap az ülés jön.
Keverőcsavar tizedes állítgatása, egy pici állítás valamerre majd gázfröcs, majd hallod ha jó lessz. Persze ez nem elég, terhelés allat is próbálni kell. Ha nem változnak a dolgok akkor karbipucolás. Nekem ez volt a problémám.
De van lehetőség;
rosz kalibráció
dugulás
túlzott üzemanyag
kompresszió
gyújtás
Lehet mit próbálgatni, talán nem is olyan egyszerű.
Az akkumlátort meg kelene mérni cellánként, nem e rossz valamelyik. Ha esetleg zárlatos valamelyik akkor felmegy a töltőáramod és az okozhatja a melegedést. Mikori is a masina?
Eladó Aprilia Pegaso 125 "93-as
http://www.motorosok.hu/szervi...
3 vezeték jön az alternátorból egy dugaszba,onnan megy tovább a feszültség szabályzóba.Közvetlenül a dugasznál a legforróbb-távolabb kevésbé.,de egy idő után már a fesz.szab.-hoz közelebb is felforrósodik.
Yamaha xv 750se 1981es évjáratú 5G5000627es alvásszámú motoromat önindító hibával vettem az önindítóból két csipesz vagy vmi visszahúzórúgó hiányzik, nem tudom mi a neve pontosan ezért szeretném a segítségeteket kérni!! és még annyi hogy érdeklődnék hogy mennyibe kerül egy trafó hozzá meg az a csipesz és hogy hol tudom ezeket az alkatrészeket beszerzni.
Válaszotokat előre is köszönöm!
üdv ZéDé
Ez azt eredményezi, hogy sok év alatt a jópár indításnál, a majd negyedkilós bendix olyanokat
koppint oda lendkeréknek, hogy a mégnesek eltörnek és kihullanak, ezáltal lebontják a gyújtás és a tekercseket vagy jóesetben csak a vezetékeket!!!
Eladó "93 Aprilia Pegaso 125
Normális dolog az,hogy a fesz.szabályozó vezetékei forrók?/ töltés OK/
Van egy Yamaha DT 125-ösöm, az utóbbi időben nagyon ráz. Előbb póver alatt rázott, most vettem észre, hogy póver fölött annyira kibaszottul ráz, hogy . Nem tudja valaki, mitől lehet ez? Azelőtt is picit rázós volt 4000 körül, de az semmi volt ehhez képest.