Hello Hg3!
Én is elvittem a gépet , és nekem leszedték a szelepfedelet és azt mondta a szerelő srác hogy jó még a vezérműláncom, mondjuk nekem nem szol olyan hangosan , de ha esetleg kicseréltétek és ne szol már neked akkor megírhatnád ,hogy tényleg az volt e a baja.
HI mindenkinek!
Segítség kellene. Kawasaki klr600-am nem indul nincs szikra gyertye trafó jó.Egyszerüen leált és kész.Valami ötlet? Esetleg ha valaki tudna egy szerelőt Szolnok körnnyékén.
Hello zxr7501!
Ma voltam két különböző szervizben./az egyik márkaszerviz/.
A HONDA-ban vártam fél órát,mire egy tag kijött,beindítottam neki ,majd rögtön rávágta hogy a hangot a vezérműlánc adja./nem próbálta ki,csak meghallgatta---nem lettem nyugodtabb/
A másik szervizben kipróbálták,azt mondták hogy hallják ők is,de nem olyan veszélyes.---Állításuk szerint nem főtengely és nem is hajtókar.----szerintük is vezérlánc./lánc+feszítő+ munka=cca.:40 000 Ft/
Most már csak azt nem értem,hogy miért csak gyorsításkor lehet hallani...
Remélem tényleg csak ennyi a baja,és hogy neked sem lesz komolyabb gond a géppel.
Hello hg3!
Ha megtudsz bármit arról,h mitől ven ez a csörgés,légyszi oszd meg velem is,mert nálam is ez van.
Előre is kösz! Én cseréltem főtengelycsapágyakat is és a hangja ugyanolyan maradt. Azt mondták,h a váltó hézagolása miatt van.
Hello!
Egy 92-es RR-ről lenne szó./53 000 km/
Alapgázon mondhatni gyönyörűen,csendesen jár a motor. A probléma akkor kezdödik,amikor elindulok és gyorsításkor egy bizonyos fordulanál /kb 3000-4000/ rettenetes csörgő-zörgő hangot hallok a motorból./csakis gyorsításkor-hideg motornál hangosan,üzemi hőmérsékletnél pedig halkabban---néha pedig már nem is hallani/.
Én már gondoltam a vezérműláncra,a feszítőre,a szelepekre,de már riogattak azzal is,hogy "főtengelyes,vagy hajtókaros".--hát nem tudom.
Az előző motoromnál /600 F2/a vezérműlánc hibája más hangot adott és másképpen jelenkezett.
Nagyon köszönöm!
szia. pesten lakom, de szeretném összerakni ezt a darabot is.
van egy másik öreg cagivám, még a tipusát sem tudom, csak fotom van rola.
aztán van egy még öregebb peugeot gilera kooperácois mocim, majdnem minden fel lett benne ujitva, mégsem indul be.
ha esetleg tudsz, tudtok valami jo tippet a javitásra, vagy esetleg elvállaljátok, nagyon megköszönném. sajnos a sok rossz motor elvette a kedvemet a mocizástol, ha sikerülne beintitanom öket, szeretnék megválni a primán kivül mindtól.
szoval várom a tippeket, mit tanácsolsz, tudsz e segiteni a javitásba. üdv:Laci
Én tanulómotorként ismertem meg a típust, úgy hívtuk: Az öreg hölgy. Jobban fordult, mint a többi, sokkal erősebb volt, mint a többi(bár nem kérdés, hogy egy GS500 meg egy CBF500 nem lehet ellenfél) Mindenki más az újakért versengett mi meg az öregért. Csapattam egyszer egy Kawa GPZ750 Turboval, azóta megfertőztek az öreg vasak. Nem volt drága, és ismertük majd minden baját, bár most kiderült,hogy sokkal jobb állapotban van, mint gondoltuk. A kompressziók balról jobbra így néztek ki: 6-5,5-2,5!-8,5 Bar. Már készítettem a zsetont gyűrűgarnitúrákra, aztán lekerült a hengerfej és meglepődtünk: A hengereken, gyűrűkön semmi kopás! 70000Km után! A vezérműtengelyek, mintha újak lennének. Csak a kipuszelepek égtek be az egyedi(hozzáértés nélkül ácsolt) 4:1-be kipu miatt. Ezen kívül csak a kuplungja csúszkált el, meg nem ment a km-óra(bocs mérföld) Ja meg most rendeltem tűszelepeket a karbikba mert nem zárnak rendesen. Minden van hozzá, és a legtöbb gyári alkatrész is viccesen olcsó. Pl: Tűszelep 1250Ft, kuplung rugó 220Ft... Ennyi. Gumi kell rá hátra aztán jöhet a jóidő! Mentem eleget papíron sokkal erősebb gépekkel, de ez akkor is közelebb áll hozzám. Az is jól esik ha megállok valahol és elámulnak, hogy milyen szép állapotban van, gyári fény egy 21 éves vason.
Az első nagy gépem ugyanilyen suzuki volt,csak kék fehér igy is hivtuk,egy idös spanomtol vettem,3 évig nyuztam,egy barátomnak adtam el,ő is nyuzta két évig,és szintén ismerősnek adta el.
Aki az idén szétkapta a blokkot mert kidobálta a kettest,ami a lényeg a mocinak olyan a belseje mintha 1 km-t sem mentek volna vele,a hangja még az fjr-énél is szebb a mai napig.
Én nem tudom miből csinálták de ezek között az idősebb gépek között a leggjobb típus az tuti,az enyémmel semmi baj nem volt soha,még akkor sem tört össze amikor elestem vele és csuszott a flaszteron.
Ha nincs pénzed egy sokkal ujabra ne cseréld le mert sajnálni fogod
Dehogy nem, rossz.
Ezt így nehéz, csörög zörög, meg álltalában a szimeringek és a gyűrűk is kilesznek hamar. Le kell venni a hengert, persze motor függő mennyire egyszerű és máris megvizsgálható.
Sajátod, milyen motor?
Dehogy nem, rossz.
Ezt így nehéz, csörög zörög, meg álltalában a szimeringek és a gyűrűk is kilesznek hamar. Le kell venni a hengert, persze motor függő mennyire egyszerű és máris megvizsgálható.
Sajátod, milyen motor?
Sziasztok nekem egy kis segítségre lenne szükségem! Egy dt primer áttételeire lenne szükségem minden sebességi fokozatban. Most raktam össze a blokkot és nincs kedvem újra széthúzni! Ja és van egy Yamaha Jog 2ja-m bontásra ha valakit érdekel.
Na, mostmár eléggé kezd kibontakozni a forma. Kovetkező a lábtartó, ülés és tank lessz.
Sajnos kormánymű és teleszkópok továbra sincsenek, ézért várom felajánlásaitokat!
A váz jelentősebbik része meg van. Ez már statikalilag képes lenne hordozni a blokkot és a két villát, lábtartó kell meg tank és lehet triálozni, de nem ez a cél.
Most következő képek a hátsó villáról készültek. A láncfeszítővel egyenlőre még várok, ezt majd a hátsó temgely keresztmetszete fogja meghatározni, ami pedig kerékfüggő.
Nem tud valaki egy fél simsont, igazából kormánymű meg villa kel, talán a felni és a fék is jólenne egyenlőre.
És újra itt vagyunk!
Bocs, hogy tegnap elmaradtak a képek, csak csódöt mondot a hálózat.
Nos igen, én is attól féltem, hogy túl nehéz lessz a váz, ezért feltöltöttem héliummal! Közzéteszek olyan képet, melyen én is rajta vagyok a méretarány miatt, mert ez nem egy túl nagy váz csak a képek a csalókák. A tengelytáv valahol 118cm és 125cm között lesz és a súlya egy Es Verhovináéval vetekszik majd.
Az első képen váz "eleje" (itt lessz a kormány nyak) látható, a zárás 40x30as zártszelvény darab a merevítés pedig 4mm-es lemez, kétoldalt és a bölcsőelemek talákozásánál.
A másidik képen szintúgy 16mm átmérőjű cső merevíti a vázat.
A harmadik képen a méretarány miatt. Igaz lehet, hogy óriás vagyok, de nem! Max 55cm hosz és 50cm magas és 20cm széles!
Ha nem jön ki a csapágy.... a megoldás: A KENYÉR! Nem mi találtuk ki, egy öreg autószerelő mondta akit ezért alaposan hibbantnak is néztünk, de ezúton is bocsánatot kérek tőle mert működik! Begyömöszölöd a kenyeret a megmelegített cuccba és saját tengelyével vagy azonos méretű alkalmas eszközzel (nálunk épp M12 csavar) ütögeted. És kijön ami máshogy nem! Ez olyan volt nekem, mint 5 évesen a "nincs mikulás"
Én is elvittem a gépet , és nekem leszedték a szelepfedelet és azt mondta a szerelő srác hogy jó még a vezérműláncom, mondjuk nekem nem szol olyan hangosan , de ha esetleg kicseréltétek és ne szol már neked akkor megírhatnád ,hogy tényleg az volt e a baja.
Segítség kellene. Kawasaki klr600-am nem indul nincs szikra gyertye trafó jó.Egyszerüen leált és kész.Valami ötlet? Esetleg ha valaki tudna egy szerelőt Szolnok körnnyékén.
Ma voltam két különböző szervizben./az egyik márkaszerviz/.
A HONDA-ban vártam fél órát,mire egy tag kijött,beindítottam neki ,majd rögtön rávágta hogy a hangot a vezérműlánc adja./nem próbálta ki,csak meghallgatta---nem lettem nyugodtabb/
A másik szervizben kipróbálták,azt mondták hogy hallják ők is,de nem olyan veszélyes.---Állításuk szerint nem főtengely és nem is hajtókar.----szerintük is vezérlánc./lánc+feszítő+ munka=cca.:40 000 Ft/
Most már csak azt nem értem,hogy miért csak gyorsításkor lehet hallani...
Remélem tényleg csak ennyi a baja,és hogy neked sem lesz komolyabb gond a géppel.
Hát a blokk ja nem kuka de nem is egy erőgép felújítás rá fér de a saját lábán jött el hozzám.
Ha megtudsz bármit arról,h mitől ven ez a csörgés,légyszi oszd meg velem is,mert nálam is ez van.
Előre is kösz! Én cseréltem főtengelycsapágyakat is és a hangja ugyanolyan maradt. Azt mondták,h a váltó hézagolása miatt van.
várom jelentkezésed. üdv:Laci
Egy 92-es RR-ről lenne szó./53 000 km/
Alapgázon mondhatni gyönyörűen,csendesen jár a motor. A probléma akkor kezdödik,amikor elindulok és gyorsításkor egy bizonyos fordulanál /kb 3000-4000/ rettenetes csörgő-zörgő hangot hallok a motorból./csakis gyorsításkor-hideg motornál hangosan,üzemi hőmérsékletnél pedig halkabban---néha pedig már nem is hallani/.
Én már gondoltam a vezérműláncra,a feszítőre,a szelepekre,de már riogattak azzal is,hogy "főtengelyes,vagy hajtókaros".--hát nem tudom.
Az előző motoromnál /600 F2/a vezérműlánc hibája más hangot adott és másképpen jelenkezett.
Nagyon köszönöm!
van egy másik öreg cagivám, még a tipusát sem tudom, csak fotom van rola.
aztán van egy még öregebb peugeot gilera kooperácois mocim, majdnem minden fel lett benne ujitva, mégsem indul be.
ha esetleg tudsz, tudtok valami jo tippet a javitásra, vagy esetleg elvállaljátok, nagyon megköszönném. sajnos a sok rossz motor elvette a kedvemet a mocizástol, ha sikerülne beintitanom öket, szeretnék megválni a primán kivül mindtól.
szoval várom a tippeket, mit tanácsolsz, tudsz e segiteni a javitásba. üdv:Laci
Aki az idén szétkapta a blokkot mert kidobálta a kettest,ami a lényeg a mocinak olyan a belseje mintha 1 km-t sem mentek volna vele,a hangja még az fjr-énél is szebb a mai napig.
Én nem tudom miből csinálták de ezek között az idősebb gépek között a leggjobb típus az tuti,az enyémmel semmi baj nem volt soha,még akkor sem tört össze amikor elestem vele és csuszott a flaszteron.
Ha nincs pénzed egy sokkal ujabra ne cseréld le mert sajnálni fogod
Miért? Merre laksz?
cagivám van, prima 50-es annak a váltojával vannak gondjaim. várom válaszod. üdv:Laci
Ezt így nehéz, csörög zörög, meg álltalában a szimeringek és a gyűrűk is kilesznek hamar. Le kell venni a hengert, persze motor függő mennyire egyszerű és máris megvizsgálható.
Sajátod, milyen motor?
Ezt így nehéz, csörög zörög, meg álltalában a szimeringek és a gyűrűk is kilesznek hamar. Le kell venni a hengert, persze motor függő mennyire egyszerű és máris megvizsgálható.
Sajátod, milyen motor?
Nem tudná nekem valaki megmondani,hogy milyen jelei,illetve milyen hangja van egy motornak,ha hajtókaros vagy főtengelyes?Kőszi!
Sajnos kormánymű és teleszkópok továbra sincsenek, ézért várom felajánlásaitokat!
A váz jelentősebbik része meg van. Ez már statikalilag képes lenne hordozni a blokkot és a két villát, lábtartó kell meg tank és lehet triálozni, de nem ez a cél.
Most következő képek a hátsó villáról készültek. A láncfeszítővel egyenlőre még várok, ezt majd a hátsó temgely keresztmetszete fogja meghatározni, ami pedig kerékfüggő.
Nem tud valaki egy fél simsont, igazából kormánymű meg villa kel, talán a felni és a fék is jólenne egyenlőre.
Bocs, hogy tegnap elmaradtak a képek, csak csódöt mondot a hálózat.
Nos igen, én is attól féltem, hogy túl nehéz lessz a váz, ezért feltöltöttem héliummal! Közzéteszek olyan képet, melyen én is rajta vagyok a méretarány miatt, mert ez nem egy túl nagy váz csak a képek a csalókák. A tengelytáv valahol 118cm és 125cm között lesz és a súlya egy Es Verhovináéval vetekszik majd.
Az első képen váz "eleje" (itt lessz a kormány nyak) látható, a zárás 40x30as zártszelvény darab a merevítés pedig 4mm-es lemez, kétoldalt és a bölcsőelemek talákozásánál.
A másidik képen szintúgy 16mm átmérőjű cső merevíti a vázat.
A harmadik képen a méretarány miatt. Igaz lehet, hogy óriás vagyok, de nem! Max 55cm hosz és 50cm magas és 20cm széles!
Amúgy az jutott eszembe a képeket nézve, hogy nem nagy a súlya magának a váznak?