Én úgy tom nem kell hozzá folyató,de elő kell melegíteni az öntvényt.
A 11 ben tudok egy heggesztő boltot,de hogy van -e nekik...?
Etele úton a (lábas) házak alatt.
Azért kérdezz profikat is...
kéne egy szaki aki bp n ki tudná mérni az értékekekt a gyújtásomban mert sajnos nem tudom az értékeket.... és nincs szikra. egyedül a trafót tudtam eddig lemérni...
Tudom, hogy nem a legocsóbb esztergályossal(gépműhelyessel) dolgoztatok de benne megbízom. Nem eszterGÁNYOS. Ráadásul útiköltség sincs mert 3 perc séta. Ellenben lassan dolgozik
Amúgy egyetértek Matskával, ha már szét van szedve hajtókar miatt a többi cucc is kérdéses. A m.dijak amiket emlitettél kicsit sok sztem Legalábbis mi olcsóbbért dolgozunk (Yamaha service)
Sziasztok!
Ívhegesztő trafóhoz keresek öntvény hegesztéséhez bevonatos pálcát ill. folyasztószert.
Ha vki tud Bpen olyan helyet ahol beszerezhető v. van vkinek elfekvőben érdekelne a dolog.
Ha te is szét tudod kapni akkor tedd meg, vegyél egy új hajtókarszettet meg ha az érezhetően kotyogott akkor szerintem mindjárt készülj be új főtengelycsapágyakkal meg szimmeringekkel, meg nem nézhet ki túl fényesen a hengered/dugód sem.... Aztán a főtengellyel meg az új hajtókarral keress fel egy valamire való gépműhelyt, nekem utoljára 2500Ft-ba került egy hajtókarcsere meg ft. felszabályzás munkadíja. Ha motorszerelő csinálja akkor egy huszast tuti félretehetsz csak a munkadíjra.
Ahhoz per pillanat el kéne menni a templom egeréhez kölcsönkérni .
Visszarakom a normál izzós villogókat, azok jobban bírják, és mellesleg 50Ft bele az égő nem 600,mint a halogén.
Mit találtam.... Sose gondoltam volna:
" A GSX-nek kevés típushibája van. A fő gond, hogy görgőscsapágyakban forgó főtengelye magas fordulaton nagyfrekvenciás rezgéseket produkál, és ez sorozatosan kinyírja az égők izzószálait. Emiatt ajánlatos valamennyi világítótestet utólag gumiba ágyazni."
A történet csak annyi, hogy felcsavartam az újonnan beszerzett halogénizzós indexeket és az első út után már kettő nem villogott. Gondoltam szétcsúszott a csatli de f@szt! Két szakadt izzószál. A sima bogyóégős viszont nem ilyen érzékeny.
Hello!
Lenne egy újabb kérdésem,illetve problémám.
Amikor nagyobb fordulaton közlekedem és visszaengedem a gázt,majd újra ráhúzom a motor egy pillanatra megtorpan /lefulad/,majd csak ezután kezd el gyorsulni.ezt nem csinálja állandóan,kis fordulatnál pedig soha.Szeretném megtudni,hogy mitől lehet ez és hogyan lehet ezen segíteni.
Köszi!
/ja és K&N légszűrőm van,ha ez esetleg számítana/
Sziasztok! A cross-osok és Supermoto-sok tól szeretném kérdezni hogy egy Yz vagy Wr 426f-en milyen gyakran kellene olajat illetve dugó szettet cserélni ha terepen és utcán egyaránt használnám?! Ja és óránként mennyit esznek ezek a gépek ha rendesen kÍnálom őket?
Honda mtx 80-hoz keresek karburátort.Ha valaki tud segiteni irjon.Előre is kösz.
ZOTYÓ